AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #21 Del Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan vet egentlig google når det er travelt og ikke? Har sett på disse statistikkene og forstår ikke helt hvordan google kan kartlegge sånt... Anonymkode: 35008...f10 De vet vel hvor mobilene til folk er, kanskje Anonymkode: 14dcf...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Witch24 Skrevet 5. desember 2019 #22 Del Skrevet 5. desember 2019 Liker å trene på formiddagen, da er de fleste på jobb så lite folk i salen Jeg trener på kvelden og, er da tkd timene pågår:) trener på mudo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #23 Del Skrevet 5. desember 2019 Der jeg trener er det mest folk mellom kl 15 og 21.30. Fra kl 22 er jeg som oftest alene . Anonymkode: 8ff41...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #24 Del Skrevet 7. desember 2019 På 5.12.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev: Hvordan vet egentlig google når det er travelt og ikke? Har sett på disse statistikkene og forstår ikke helt hvordan google kan kartlegge sånt... Anonymkode: 35008...f10 Du sjekker inn på senteret og dette blir logget. Anonymkode: f87b2...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå