Gå til innhold

Dere som trener på senter, når er det mest folk der?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette varierer nok fra senter til senter men hvordan er det der DU trener? 

Jeg har nettopp begynt å trene og syns det er ekkelt å trene når der er mange mennesker. Tenkte å dra i morgen tidlig når de åpner, som er klokka 08.00. Bruker det å være mange der tidlig lørdagsmorgen? 

Anonymkode: 35008...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På mitt senter: mest travelt rett etter jobbtid. Sånn 17-18. Mindre aktivitet i helgen. 

Anonymkode: 879e5...6c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Etter over 7 år uten trening, har jeg lyst til å trene igjen. Da livet mitt raknet, i midten av 20 årene, gikk jeg fra å være veltrent, til å miste alt jeg hadde jobbet for.

Anonymkode: cf193...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 15.30-18.00 mandag og tirsdag er det mest folk. Roer seg veldig klokka åtte og frem til stengetid. 

Anonymkode: 817ff...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det på helgene da? F.eks tidlig, rett etter åpning osv? 

Anonymkode: 35008...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var å trente for 2 timer siden. Jeg og vaskemann var den eneste.

Ellers så er det ofte fullt 1400-20.00 alle hverdager utenom helg. Beste er å trene  på 24h senter da du kan trene når du Anbefaler deg å prøve å føle deg bra, når du er der. Alle er opptatt med seg selv og alle har begynt et sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr11 skrev:

Var å trente for 2 timer siden. Jeg og vaskemann var den eneste.

Ellers så er det ofte fullt 1400-20.00 alle hverdager utenom helg. Beste er å trene  på 24h senter da du kan trene når du Anbefaler deg å prøve å føle deg bra, når du er der. Alle er opptatt med seg selv og alle har begynt et sted. 

Takk for betryggende svar :) Trøster meg med at alle er opptatt med seg selv men jeg har ikke lyst å trene når det er stappfullt og jeg må vente lenge på å bruke apparater osv. 

Anonymkode: 35008...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for betryggende svar :) Trøster meg med at alle er opptatt med seg selv men jeg har ikke lyst å trene når det er stappfullt og jeg må vente lenge på å bruke apparater osv. 

Anonymkode: 35008...f10

Skjønner. Da er det bare å trene utenom hverdager mellom kl 14.00 og 20.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er der fra 14 og utover er det en del folk. Det samme gjelder fra 18. Men, jeg har merket at det er mer stressende å være der ett er 16, for da kommer det en annen gruppe mennesker....som ikke helt kjenner til de uskrevne reglene. De som er i jobb og går litt på tredemølle og tar noen situps der inne. De bruker mye tid på alle apparater og gjør at mine økter går veldig sent. 

All tid før 14 er best på mitt treningssenter (for det meste aktive studenter på dagtid)

Anonymkode: c5939...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt senter er det nesten tomt mellom 06.00 og 07.00 på morgenen. Masse folk rundt 17.00/18.00. I helgene er det jevnt over ganske rolig.

På nettsiden til senteret er det grafer over besøkstallet til senteret. Kanskje det finnes for ditt også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvelden er det mest folk på mitt senter, tidlig om morgenen er det minst. 

Anonymkode: b635d...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt de som jobber der. :) På mitt senter er det overraskende stille torsdag ettermiddag. En del folk på lørdager, veldig lite på søndager. 

Anonymkode: bf8f6...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener kun på dagen selv, er helt håpløst på kveldstid. Liker best ca kl 10 selv.

Anonymkode: 410f1...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å trene kl 6, da er det som regel bare meg og et par andre. Har vært innom etter jobb kl 13:30 og da begynner det allerede å bli en del. Etter kl 22 er det også rolig. Helgene er stort sett som ukedagene, tidlig eller sent er best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På mitt treningssenter synes jeg det beste tidspunktet er å trene søndag morgen :) Da er alle andre enten fyllesjuke eller late ;)

Som andre sier er dagtid som regel ok.

I følge min PT er mandag ettermiddag den dagen flest trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Du kan bruke Google til å se når det er flest folk. 

Hvordan vet egentlig google når det er travelt og ikke? Har sett på disse statistikkene og forstår ikke helt hvordan google kan kartlegge sånt... 

Anonymkode: 35008...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...