Gå til innhold

Personlig hygiene før og etter sexen ?


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Fortrekker du å gå til sengs nysdusjet  og naken når sex står på agendaen . ?    Er  det av underordnet betydning om det lukter svette,  og henger igjenn gammel  urin  etter toalett besøk. ?         Skifter  dere ofte  sengetøy når der har regelmessig   sex. ? 

    De fleste kvinnfolk har også  sin  dose  med mensen  en uke i mnd.  som krever ekstra omsorg av kjønnsorganet .    Krysser dere av på kalendaren, så partner er oppdatret ,  eller annen info.      Er  din holdning .     " Ein   får ta ein  som ein er "  ?

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si jeg krysser av på noe kalender i alle fall 😂 da ville jo spontaniteten ved sex forsvunnet helt. Dog foretrekker jeg selvsagt å være både nydusjet å naken når jeg har sex. Stinker aldri gammel urin uansett, da har man i utgangspunktet en for dårlig hygiene. 

Anonymkode: da6c0...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter det altså gammel urin av deg om du ikke er nydusjet? Tisser du på deg i løpet av dagen da? Foreslår en tur til legen.

Anonymkode: defe2...532

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Fortrekker du å gå til sengs nysdusjet  og naken når sex står på agendaen . ?    Eller er det av underordnet betydning om det lukter svette,  og gammel  urin.   Lgger du / dere  vekt på å dusje etter sexen ?     Og hvor ofte skifter dere sengetøy når der har sex. ?     De fleste kvinnfolk har også  sin ukentlige dose  med mensen som krever ekstra omsorg av kjønnsorganet .    Krysser dere av på kalendaren, så partner er oppdatret på  eller annen info.      Eller er din holdning at      " Ein   får ta ein  som ein er "  ?

Her i huset har de fleste damer hatt mensen en uke i måneden. Tror dine damer bør ta seg en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym Bruker said:

  De fleste kvinnfolk har også  sin ukentlige dose  med mensen

Månedlig, tenker jeg vi sier.

Nydusjet eller ikke kommer helt an på situasjonen.

Anonymkode: eec0b...d57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange rare spørsmål i et innlegg. 

Foretrekker å være nydusjet når jeg har sex, men ikke så nydusjet at jeg fortsatt er fuktig i huden. Og vil da helst legge meg naken. Men skjer oftere at jeg/vi ikke er nydusjet før sex, er ofte et par dager siden sist vi dusja. Legger ikke vekt på å dusje etter sexen heller, dusjer når vi føler for det. Skifter sengetøy for sjeldent, kanskje en gang i mnd. Høres ut som det griseparet, tror dog ingen tenker det om oss utad. 😏

Samboeren min vet når jeg har mensen (har det heldigvis ikke ukentlig🤦🏼‍♀️) fordi vi snakker sammen, men det tas lite hensyn til når det kommer til sex. Ingen fingre der nede under mensen, men penis er hjertelig velkommen. 

Anonymkode: d6b5b...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Fortrekker du å gå til sengs nysdusjet  og naken når sex står på agendaen . ?    Er  det av underordnet betydning om det lukter svette,  og henger igjenn gammel  urin  etter toalett besøk. ?         Skifter  dere sengetøy når der har sex. ? 

    De fleste kvinnfolk har også  sin  dose  med mensen  en uke i mnd.  som krever ekstra omsorg av kjønnsorganet .    Krysser dere av på kalendaren, så partner er oppdatret ,  eller annen info.      Er  din holdning .     " Ein   får ta ein  som ein er "  ?

Er ikke hysterisk med å være nydusjet. Men går alltid til sengs naken.

Mener at sex skal kunne være spontant og naturlig, blir det svett,vått og skittent så gjør det det. Om det passer sånn så foretrekker jeg å være nydusjet, med barberte legger og frisert nedentil, men det er ikke et krav. En frisk mann med normalt god hygiene stinker heller ikke etter én dag. En stinkende penis med masse smegma er uaktuelt, men vanlig dagsgammel kuklukt og vanlig svettelukt er helt innafor. Tilogmed litt opphissende. Etter sex vil jeg helst bare tørke av oss det verste og deretter ligge og kose. Sovne, eller kanskje ha mer sex. Gjør ingenting om det er sperm og andre væsker i sengetøyet. 

Er man på fjelltur, hyttetur etc så er det nok med en vask med våtservietter innen akten. Må ikke vente til vi er kommet hjem liksom.

Mensen? Kun slikking som ikke er aktuelt. Håndkle under rumpa, og på med truse og bind etterpå. 

Sengetøy skiftes ca hver 2.uke og alltid etter mensen.

K39

Anonymkode: 17095...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Så mange rare spørsmål i et innlegg. 

Foretrekker å være nydusjet når jeg har sex, men ikke så nydusjet at jeg fortsatt er fuktig i huden. Og vil da helst legge meg naken. Men skjer oftere at jeg/vi ikke er nydusjet før sex, er ofte et par dager siden sist vi dusja. Legger ikke vekt på å dusje etter sexen heller, dusjer når vi føler for det. Skifter sengetøy for sjeldent, kanskje en gang i mnd. Høres ut som det griseparet, tror dog ingen tenker det om oss utad. 😏

Samboeren min vet når jeg har mensen (har det heldigvis ikke ukentlig🤦🏼‍♀️) fordi vi snakker sammen, men det tas lite hensyn til når det kommer til sex. Ingen fingre der nede under mensen, men penis er hjertelig velkommen. 

Anonymkode: d6b5b...856

Jeg er overhodet ikke noe hygienefreak, men det her ble motbydelig lesning selv for meg 

Anonymkode: 102fb...ecf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex når vi vil, tenker ikke på om vi er nydusjet eller ikke. Men jeg hadde jo avvist mannen om det luktet rumpe av han 😅🤷🏻‍♀️ men det gjør det ikke, så krever ikke at han skal dusje før sex og han krever det heller ikke av meg.. 😏 Vi er da normalt renslige mennesker - og spontane 😁

Anonymkode: 419a9...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

"Ute på tur aldri sur" .  Hver gang ein   booker innpå eit hotell, hytter  etc. så tenker ein  ofte på at noen har  "overnattet  her før oss"  .     Slettes ikkje uvanleg at folk har oppdaget inntørket  blodflekker, sædflekker  på hotellets sengetøy.     Hva som har trengt igjennom underlag  til madrassen er det selvsagt ingen som bryr seg  særleg om.   

Er nok ikkje bare hotells eller  skipets airondition som har vist seg å vera ein effektiv smittekilde , men også sengene.           

Nå er det såvist ikkje bare mennesker som trivest i varmen under dyna, men også mange slags "sengedyr /organismer " som slettes ikkje er bra for personer m/  bl.a.  dårlig imunsforsvar.      

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Fortrekker du å gå til sengs nysdusjet  og naken når sex står på agendaen . ?    Er  det av underordnet betydning om det lukter svette,  og henger igjenn gammel  urin  etter toalett besøk. ?         Skifter  dere ofte  sengetøy når der har regelmessig   sex. ? 

    De fleste kvinnfolk har også  sin  dose  med mensen  en uke i mnd.  som krever ekstra omsorg av kjønnsorganet .    Krysser dere av på kalendaren, så partner er oppdatret ,  eller annen info.      Er  din holdning .     " Ein   får ta ein  som ein er "  ?

Kun møtt på vanlige norske damer , og de lukter aldri gammel urin eller whatever. 

Nei, nydusjet bør hun ikke være, holder lenge med en dusj samme dag. Greit å ha litt grenser for hvor psycho en skal være. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Er  det av underordnet betydning om det lukter svette,  og henger igjenn gammel  urin  etter toalett besøk. ?

Jeg pleier å skrubbe snabben med stålull og klorin før og etter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
6 minutter siden, Ellsworth skrev:

Jeg pleier å skrubbe snabben med stålull og klorin før og etter. 

Plumbo er effektiv rengjøringsmiddel å vaske  "dåsen"  og "snurrebassen " med  etter bruk

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer og intim barberer meg på morgenen, sex på kvelden..

Anonymkode: 27883...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...