Gå til innhold

Noen som gruer seg til juleaften med familien?


Gjest Bukkenbruse

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

haha kan jeg få være med😁

Anonymkode: bbbe8...376

😂

Anonymkode: 6520a...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville selvfølgelig ha foretrukket å faktisk feire jul helt alene, eller sammen med gode venner. Eventuelt arbeid, men det er sjeldent nødvendig i løpet av denne høytiden.      

Jeg har en eldre søster som garantert kommer til å benke seg i sofa på stuensammen med datamaskinen hennes. Der kommer hun til å sitte hele forbanna tiden, bortsett fra når det er tid for måltid eller for å sove. Dersom noen for eksempel  forsøker å kikke litt på TV eller snakke litt sammenså blir hun bare irritert og mener at vi "bråker" sånn. Hun kunne jo selvfølgelig ha valgt å sitte på hennes eget rom, hvis det virkelig er SÅ forbanna "slitsomt" å oppholde seg på felles-areal til enhver tid. Men hun har jo selv valgt å faktisk sitte i den store sofaen hele j@vla tiden...           

Anonymkode: 0f6ae...66b

😃Høres ut som min dramaqueensøster som sitter og ser på film på pc'n sin og lakker neglene sine,samtidig som jeg ønsker å se på TV. Det blir skikkelig lydgrøt🙄

Anonymkode: 83ec1...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet mamma for 5 år siden og forholdet mitt til pappa er ikke noe bra lenger, så julen har jeg gruet meg til i lang tid for det gjør så vondt 

Anonymkode: 92c96...1a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistet mamma for 5 år siden og forholdet mitt til pappa er ikke noe bra lenger, så julen har jeg gruet meg til i lang tid for det gjør så vondt 

Anonymkode: 92c96...1a4

:xpb_knuddel: ❤️

Anonymkode: 6520a...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2019 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Julen hjemme i fjor var så ille at i år "jobber" jeg. Jeg blir å si i nogenlunde siste liten at noen på jobb har blitt syk og jeg har blitt beordret på jobb i jula. Jeg jobber i helse så alle sluker den løgnen rått. Sannheten er at jeg skal besøke en venn i utlandet i stedet.

Anonymkode: f62ff...616

Jeg gjorde nesten det samme i fjor :) Løy på meg jobb og ble hjemme alene. I år tror jeg jul med familien blir ok. Men er alltid slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.12.2019 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Min jul med familien. Mormor sitter å raper igjennom hele maten, onkelen min har funnet seg ei fra filippinene som ikke holder kjeft mangler sosiale antenner. Den ene søsteren min snakker til oss som vi er barn, den andre søsteren min er veldig opptatt av badboys lokalt her på min by hun er nesten 50. Tanten min har så nerveproblemer at hun sitter å rister og fetteren min er redd for at hemmelig politi skal ta han. Dette er min jul 😂

Anonymkode: 6520a...b24

Dette hørtes jo festlig ut🤣 Langt i fra kjedelig hvertfall..!

Anonymkode: 50317...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/15/2019 at 9:14 PM, AnonymBruker said:

Julen hjemme i fjor var så ille at i år "jobber" jeg. Jeg blir å si i nogenlunde siste liten at noen på jobb har blitt syk og jeg har blitt beordret på jobb i jula. Jeg jobber i helse så alle sluker den løgnen rått. Sannheten er at jeg skal besøke en venn i utlandet i stedet.

Anonymkode: f62ff...616

Jeg også "jobber" i år.  Sannheten er at jeg storkoser meg rødvinsgløgg og bok etterhvert.

Anonymkode: a540d...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg også "jobber" i år.  Sannheten er at jeg storkoser meg rødvinsgløgg og bok etterhvert.

Anonymkode: a540d...575

...hjemme, alene.

Anonymkode: a540d...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skadet og har jugd skaden til å være værre enn den er, så jeg må være hjemme. Og huff å huff så trist det er å være hjemme alene 😂

Anonymkode: cbb3c...779

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvir meg ikke. Men her ringer svigerfar og hører om når de skal bli hentet. Det er svoger som skal hente kl 17. Svigerfar har panikk om at de skal glemme han, så han ringer her og hører, selv om det ikke er vi som skal hente. I alle år så har onkelen til mannen ikke kommet ned på julaften. Vi har i alle år dekket på til han. I år valgte jeg å ikke dekke på til han, og da kommer han. :0 Vindunken får svigerfar ikke før han skal hjem. Så får han sitte hjemme og drikke seg dritings. Nå venter jeg på maten som skal bli ferdig kokt. 

Anonymkode: 77bf8...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang feirer jeg ikke med nærmeste familie, så for første gang har jeg gledet meg til julaften.

Anonymkode: fee69...678

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har gruet meg så mye til jul med familien, men ble tvunget til å dra, nå 3 timer senere sitter jeg på T-banen hjem. Sier kanskje sitt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...