Gå til innhold

Hvor mange får vaginal orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker svar fra andre kvinner, ikke selvgode menn som TROR de er gode😂

 

 

Anonymkode: 1069a...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen, det er en kjent sak. Men det varierer hvor mye stimulering av klitoris som trengs for orgasme.

Anonymkode: cd3bb...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det. Men det kom etter jeg hadde født første barnet..

Anonymkode: b0738...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Tror ikke noe på det. Noen kvinner fungerer bare litt enklere enn andre, og klarer å komme ved å bli stimulert fra innsiden. Men de fleste må bli det fra utsiden. Det er ikke bevist at kvinner har et g-punkt. Og klitorisorgasmer kan være helt sinnsyke hvis man kommer skikkelig, det er bare litt forskjell fra gang til gang. Så noen tror at de får vaginalorgasme, men det er ikke tilfelle. 

Anonymkode: 0af19...a0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det 1 gang, da var det pga slikking + fingring samtidig og jeg var skikkelig full også.

Det er nå 18 år siden 😢

Anonymkode: 30790...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har fått det 1 gang, da var det pga slikking + fingring samtidig og jeg var skikkelig full også.

Det er nå 18 år siden 😢

Anonymkode: 30790...018

:klo:

Anonymkode: 1af0a...d61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det . Fikk det ikke før en gutt klarte å gi meg det i ungdommen, Etter det kommer de alltid fort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, de som har kommet vaginalt, ble klitoris stimulert samtidig? Jeg har opplevd det, sikkert en kombo, (var ikke likt som når bare klitoris ble stimulert) det var så bra at tårene rant og rant, hadde ikke kontroll over meg selv da

Anonymkode: 1069a...85d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått det 1 gang, da var det pga slikking + fingring samtidig og jeg var skikkelig full også.

Det er nå 18 år siden 😢

Anonymkode: 30790...018

 

4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg får det . Fikk det ikke før en gutt klarte å gi meg det i ungdommen, Etter det kommer de alltid fort.

Dere har ikke hatt det. Hvis man får skikkelig orgasme ved å stimulere klitorisen, så kjenner man det vaginalt også. Hvis dere onaner så skjønner dere hva jeg mener. Dameorgasmen styres ikke av en penis eller dildo. Den styres kun av klitoris fordi den har utrolig mange nerver. Vi trenger ikke å ha noe i vaginaen engang for å kjenne det vaginalt. 

Anonymkode: 0af19...a0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dere har ikke hatt det. Hvis man får skikkelig orgasme ved å stimulere klitorisen, så kjenner man det vaginalt også. Hvis dere onaner så skjønner dere hva jeg mener. Dameorgasmen styres ikke av en penis eller dildo. Den styres kun av klitoris fordi den har utrolig mange nerver. Vi trenger ikke å ha noe i vaginaen engang for å kjenne det vaginalt. 

Anonymkode: 0af19...a0c

Klitorisorgasmer har jeg hatt så lenge jeg kan huske, jeg snakker om orgasme ved penetrering. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Klitorisorgasmer har jeg hatt så lenge jeg kan huske, jeg snakker om orgasme ved penetrering. 

Men bare penetrering eller litt «hjelp» og?

Anonymkode: 1069a...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Klitorisorgasmer har jeg hatt så lenge jeg kan huske, jeg snakker om orgasme ved penetrering. 

Det er egentlig samme orgasme, forskjellen er bare at du kommer kraftigere ved penetrering. Men sånn er det med orgasme uansett. Man kommer lettere og kraftigere noen ganger enn andre ganger. Det har mye med det mentale å gjøre. 

Anonymkode: 0af19...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men bare penetrering eller litt «hjelp» og?

Anonymkode: 1069a...85d

Nei ingen hjelp, sier jo at en gutt gav meg det i ungdommen Etter det har jeg alltid kommet ved KUN penetrering. Kommer fortere ved bare penetrering enn bare klitorisstimulering.

Har vært sånn i årevis og ikke noe jeg bare sier . Var som om  da jeg fikk det EN gang så utløste noe seg og nå kommer jeg superlett 😂 Før han gutten gav meg det, fikk jeg aldri orgasme ved samleie om ikke klitoris ble berørt. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nei ingen hjelp, sier jo at en gutt gav meg det i ungdommen Etter det har jeg alltid kommet ved KUN penetrering. Kommer fortere ved bare penetrering enn bare klitorisstimulering.

Har vært sånn i årevis og ikke noe jeg bare sier . Var som om  da jeg fikk det EN gang så utløste noe seg og nå kommer jeg superlett 😂 Før han gutten gav meg det, fikk jeg aldri orgasme ved samleie om ikke klitoris ble berørt. 

 

Wow, håper mannen min treffer på knappen så det alltid går i boks uten «hjelp» 😂

Anonymkode: 1069a...85d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at klitoris er en utrolig stor strutkirn

4 minutter siden, Mysticgirl said:

Nei ingen hjelp, sier jo at en gutt gav meg det i ungdommen Etter det har jeg alltid kommet ved KUN penetrering. Kommer fortere ved bare penetrering enn bare klitorisstimulering.

Har vært sånn i årevis og ikke noe jeg bare sier . Var som om  da jeg fikk det EN gang så utløste noe seg og nå kommer jeg superlett 😂 Før han gutten gav meg det, fikk jeg aldri orgasme ved samleie om ikke klitoris ble berørt. 

 

Du vet at klitoris er en utrolig stor struktur innenfor kroppen også? Søk den opp på Google. Klitoris blir bare stimulert innenfra, og derfor finnes det egentlig bare en type orgasme. Men for majoriteten må klitoris stimuleres direkte utenfra, fordi inni skjeden kjenner man ingenting.

Anonymkode: 978ba...170

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wow, håper mannen min treffer på knappen så det alltid går i boks uten «hjelp» 😂

Anonymkode: 1069a...85d

Ja, var som om det ble aktivert på en måte 😂 Han brukete lang tid på å få meg til å komme, men etter det kom jeg plutselig hele tiden. Skjønner det enda ikke , hva som skjedde 😂😂😂 Som om kroppen lå i dvale og våknet opp etter dette 😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så drittlei av å lese at noen hevder at ingen kvinner kan komme vaginalt. Slutt med det! Det er godt mulig at det stemmer at ikke alle kvinner kan det. Men noen gjør faktisk det. Og jeg er blant dem. Jeg kan få orgasme av kun vaginal penetrering, uten annen stimulering samtidig. Og det er ikke G-punkts stimulering. Jeg tror ikke jag har G-punkt, jeg får i hvert fall ingen nytelse hvis en elsker forsøker å finne G-punktet, det gjør meg bare irritert.

Jeg får også klitorisorgasmer, altså orgasmer når klitoris stimuleres. Jeg foretrekker faktisk å få de to orgasmene hver for seg, samtidig blir det for kraftig.

Anonymkode: 16b68...e82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at klitoris er en utrolig stor strutkirn

Du vet at klitoris er en utrolig stor struktur innenfor kroppen også? Søk den opp på Google. Klitoris blir bare stimulert innenfra, og derfor finnes det egentlig bare en type orgasme. Men for majoriteten må klitoris stimuleres direkte utenfra, fordi inni skjeden kjenner man ingenting.

Anonymkode: 978ba...170

Ja klitoris er veldig stor og det er kun en liten del som vises utenpå : ) Jeg er utrolig følsom både rett innenfor og litt lengre inn . Så er nok en forlengelse av klitorisen som ligger innvendig , sannsynligvis :)  G punkt orgasme eller klitoris lenger inn, samme faen. Det er digg 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at klitoris er en utrolig stor strutkirn

Du vet at klitoris er en utrolig stor struktur innenfor kroppen også? Søk den opp på Google. Klitoris blir bare stimulert innenfra, og derfor finnes det egentlig bare en type orgasme. Men for majoriteten må klitoris stimuleres direkte utenfra, fordi inni skjeden kjenner man ingenting.

Anonymkode: 978ba...170

JA! Vi vet det. Og noen merker MER og annerledes fra innsiden enn andre. Ok? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så drittlei av å lese at noen hevder at ingen kvinner kan komme vaginalt. Slutt med det! Det er godt mulig at det stemmer at ikke alle kvinner kan det. Men noen gjør faktisk det. Og jeg er blant dem. Jeg kan få orgasme av kun vaginal penetrering, uten annen stimulering samtidig. Og det er ikke G-punkts stimulering. Jeg tror ikke jag har G-punkt, jeg får i hvert fall ingen nytelse hvis en elsker forsøker å finne G-punktet, det gjør meg bare irritert.

Jeg får også klitorisorgasmer, altså orgasmer når klitoris stimuleres. Jeg foretrekker faktisk å få de to orgasmene hver for seg, samtidig blir det for kraftig.

Anonymkode: 16b68...e82

Enig! 

Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Ja klitoris er veldig stor og det er kun en liten del som vises utenpå : ) Jeg er utrolig følsom både rett innenfor og litt lengre inn . Så er nok en forlengelse av klitorisen som ligger innvendig , sannsynligvis :)  G punkt orgasme eller klitoris lenger inn, samme faen. Det er digg 😂

Jepp! Jeg er også slik. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...