Gå til innhold

Hvor mange får vaginal orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at klitoris er en utrolig stor strutkirn

Du vet at klitoris er en utrolig stor struktur innenfor kroppen også? Søk den opp på Google. Klitoris blir bare stimulert innenfra, og derfor finnes det egentlig bare en type orgasme. Men for majoriteten må klitoris stimuleres direkte utenfra, fordi inni skjeden kjenner man ingenting.

Anonymkode: 978ba...170

:klo:

Anonymkode: ef272...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer som regel alltid orgasme av vaginal sex (med mindre sexen er veldig dårlig), gjerne flere på rad også. Og særlig når han kommer, det er så sykt deilig.. Nå er man jo i kontakt med klitoris ubevisst ved sex, fordi man er innat hverandre, særlig om han går dypt (ikke i doggy eller en sånn stilling da).

Jeg trenger ikke noe ekstra stimuli som fingring eller slikking av klitoris for å få orgasme. Har også merket at jeg kommer lett av trykk ved den nedre delen av vaginaåpningen av en eller annen grunn.. Så det hjelper å løfte knærne høyt, da blir jo også klitoris berørt av kroppen hans. Dette sammen med å stramme de indre musklene gjør at jeg kan bestemme når jeg vil komme. Liker å vente til han kommer da for det er best. 

Fikk faktisk min første orgasme av oralsex her for noen mnd siden. jeg er 29. Trodde ikke det var mulig for meg å få det så ble overrasket. Men foretrekker normal orgasme med sex, da de er mye mer tilfredsstillende for meg. 

tror nok det er forskjellig fra kvinne til kvinne. 🤷‍♀️

Anonymkode: e4847...8c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er analorgasmer?

Anonymkode: 1069a...85d

De er voldsomme, første gangen gråt jeg etterpå. Ikke så ulik vaginal, men dypere. Men de sitter langt inne og det skal kåtes opp mye for å treffe, har kanskje klart det fem ganger. 

Er gøy å forske på diverse orgasmer, sprutorgasme er nok det mest ekstreme for meg, da kan orgasmene mine vare i minutter og jeg er fullstendig kjørt etterpå. Det var jeg også på anal, men de er ikke så ekstreme. 

Litt sånn at det er superkult å kjøre en kjapp Mini Morris på svingete veier, mens på motorvei er en 7-serie BMW å foretrekke ;) ( nå blir jeg vel beskyldt for å være en mann da, siden jeg blander inn biler) 

Anonymkode: 3e9a2...e05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke poenget ditt.  Å spørre menn dette får du ikke helt riktig svar da de fleste av de sier at de har hatt kvinner som får orgasme med kun penetrering. Men faktum er at et stort antall av disse får faktisk ikke det- de vil bare tilfredsstille dere mannfolk så du tror du er bedre enn du egentlig er. 

Anonymkode: bff91...242

Ja, og hva får man ut av det? My point proven👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Horten Market skrev:

Det kan du bare si, men dette er en undersøkelse som er en del av en doktoravhandling. ;) Det sies at kvinner ikke er like flinke som menn til å se sammenhenger. Kan være noe i det.

Hvilke da sammenhenger? Tror du det er sååå vanskelig for kvinner å komme vaginalt at de ikke har tid til å jobbe hvis de greier det eller?

Anonymkode: f4f5e...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som kjent opptatt av dette, for opptatt syns sikkert de fleste. Men det er noe med at en kvinnelig orgasme utløst av PIV alene er samspill på sitt beste, i motsetning til blowjober, handjobber, fingring og slikking, der den ene gjør noe for den andre. Man kan til og med komme samtidig om man er riktig samkjørt.

Har noen kommentarer til "vaginal" vs "klitoris" orgasme. Det er jo ingen tvil om at klitoris stimuleres under PIV, i varierende grad, og det er også sannsynlig at denne stimuleringen av klitoris er hovedårsaken til at noen damer opplever orgasme av PIV alene. Så diskusjonen burde være omkring orgasmer utløst av PIV alene, vs utvendig tilleggsstimulering av klitoris. 

Det er jo og rimelig opplagt at anatomiske og fysiologiske variasjoner mellom kvinner og menn påvirker muligheten for PIV orgasmer, i tillegg til emosjonelle og psykologiske faktorer (skal ikke være enkelt, dette her) Noen forskere mener å ha funnet en sammenheng mellom PIV orgasmer og plassering av klitorishodet. Jo nærmere klitten er skjedeåpningen, jo større er sannsynligheten for at kvinnen er i stand til å få orgasme av ren PIV sex, uten ekstra stimulering. Alle sexologer mener jo også at sterk bekkenbunnsmuskulatur er en vesentlig faktor. Og selvsagt generell fysisk form for begge. Mannens utholdenhet og kontroll, ereksjonens hardhet, størrelse, vinkel og form på penis har nok også vesentlig betydning 

Til det siste kan jeg jo bidra med en egen erfaring, selv om den nok har null verdi i den store sammenhengen. Var i et forhold med ei som nok hadde ligget en del rundt, og hun var ikke av de trangeste, for å si det pent. Veltrent var hun heller ikke, men søt og kåt. Første gang vi hadde samleie var hun rimelig overveldet, da hun kom gjentatte ganger under PIV, noe jeg forsto var heller uvanlig for henne. Ikke det at jeg er særlig grovt utrustet, men sørgelig nok helt gjennomsnittlig. Til gjengjeld kan jeg bli helt knallhard, og den krummer oppover. Så jeg kan bare gjette at akkurat det var tingen for den dama, men som senere erfaringer har vist, aldeles uten betydning for andre.

Endret av Resignert
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen. Tror ikke noe på det. Noen kvinner fungerer bare litt enklere enn andre, og klarer å komme ved å bli stimulert fra innsiden. Men de fleste må bli det fra utsiden. Det er ikke bevist at kvinner har et g-punkt. Og klitorisorgasmer kan være helt sinnsyke hvis man kommer skikkelig, det er bare litt forskjell fra gang til gang. Så noen tror at de får vaginalorgasme, men det er ikke tilfelle. 

Anonymkode: 0af19...a0c

For min del så er ikke jeg eller noen andre nære min "ytre" klitoris med hverken hender/munn eller kroppsdeler når jeg får vaginalorgasme.

Jeg har dessuten hatt klitorisorgasme i mange år før jeg fikk barn, og ingen tvil om at de er herlige, men annerledes en vaginalorgasmer for min del.

Anonymkode: b0738...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Påkrevd said:

Ja, og hva får man ut av det? My point proven👍

Fordi kvinner kanskje føler at det er forventet og noe feil med HENNE om ikke hun får orgasme hver gang de har sex. Dere mannfolk er flink til å tilfredsstille dere selv og mange av dere er "ferdig" når du får orgasme, mens stakkars damen er ikke i nærheten av å være ferdig.  Har hatt noen menn som var lik.  De ble fort byttet ut.  Her vil jeg ha menn som ser etter mitt behov også og det kreves litt jobbing :) 

Anonymkode: bff91...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det en sjelden gang, og da alltid når vi er i skje. Den orgasmen er ikke så kraftig og voldsom som en direkte klitorisorgasme, men mer dyp og rolig. 

Anonymkode: bb217...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinner kanskje føler at det er forventet og noe feil med HENNE om ikke hun får orgasme hver gang de har sex. Dere mannfolk er flink til å tilfredsstille dere selv og mange av dere er "ferdig" når du får orgasme, mens stakkars damen er ikke i nærheten av å være ferdig.  Har hatt noen menn som var lik.  De ble fort byttet ut.  Her vil jeg ha menn som ser etter mitt behov også og det kreves litt jobbing :) 

Anonymkode: bff91...242

Da må jeg bare gjenta igjen: Si hva du liker.  FØR alt er over. Funker det ikke da, så kan du gå videre. 

Hvis jeg har sex, dama stønner og vrir seg, begeistret over en deilig orgasme, så er sjansen meget stor for at jeg gjør det samme neste gang. Menn jobber mer enn gjerne for et godt resultat, men en arbeidsinstruks skader aldri. Og det gjelder andre veien også. Gud bedre, hvor fælt det er med «hard» blowjob og tenner som skraper mot pikken. Men da sier jeg hvordan jeg liket det. Så kan vi ha mange deilige stunder etterpå, og ikke én ræva👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det med en mann. Nå ble jeg seksuelt misbrukt som barn. Så jeg har et stort behov for kontroll over kroppen min, ved sex. Og det er kun en eneste mann, som har klart å få meg til å slappe av 100%, og bare gi helt slipp på kontrollen. Og dermed kom vaginal orgasmer på rad og rekke. Kunne få 7 stk under samme samleie. Ikke noe klitoris stimulering.  

Anonymkode: 70d3a...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får endel rare orgasmer, men når stimuli av kjønnet mitt er involvert i orgasmene er det alltid det samme settet med kjensler som er der. Det være seg om jeg har noe i skjeden eller ikke. Det kjennes nesten likt ut om det kjæles med knoppen på klitoris og noe er dypt i skjeden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan få orgasme utelukkende av penetrering. Men siden noen her sier at det ikke går så bare lyver jeg vel da :vetikke:

Anonymkode: e583e...b84

Jeg får også ofte orgasme (vaginalorgasme kjennes det ut som) utelukkende av penetrering, selvsagt er det mulig 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få vaginalorgasmer, men bare med dildo og ikke med penis. Kunne få det under samleie da jeg var yngre, men det ble borte etter noen år. Vet ikke hvorfor, men det går med dildo da. Men da må jeg holde på ganske lenge for å få det til. Og da trenger jeg ikke å stimulere klitoris for å få orgasme. 

Anonymkode: 3341a...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan få vaginalorgasmer, men bare med dildo og ikke med penis. Kunne få det under samleie da jeg var yngre, men det ble borte etter noen år. Vet ikke hvorfor, men det går med dildo da. Men da må jeg holde på ganske lenge for å få det til. Og da trenger jeg ikke å stimulere klitoris for å få orgasme. 

Anonymkode: 3341a...ef3

Er vel ikke så mange variabler å "skylde på" Hardhet, fasong, størrelse, teknikk. Og tenning, eller rettere sagt mangel på tenning i forhold til den mannlige partneren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kun fått det en gang... Han var litt full så det var vel det man vil kalle en CAT-stilling. Aldri fått det før eller siden. Som noen er inne på så antar jeg det også har noe med anatomien og forskjellig plassering på klitoris for de som får de lett eller sjelden...

Anonymkode: 6e9f9...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får, men egentlig bare i misjonær og hvis jeg sitter oppå han! ☺️

Anonymkode: 1b72d...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona får orgasme uten klitorisstimulering, men hun får flere med, og når jeg fister henne får hun det jeg kaller helkroppsorgasmer med kraftig sprut. Det er det mest sexy jeg vet om. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får orgasme av piv og pia. Om noen RØRER klitorishode under piv, blir jeg sur og slår dem vekk. Det er bare irriterende og avbryter orgasmen. 

Anonymkode: 25f52...9ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...