Gå til innhold

Hvor mange får vaginal orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei ingen hjelp, sier jo at en gutt gav meg det i ungdommen Etter det har jeg alltid kommet ved KUN penetrering. Kommer fortere ved bare penetrering enn bare klitorisstimulering.

Har vært sånn i årevis og ikke noe jeg bare sier . Var som om  da jeg fikk det EN gang så utløste noe seg og nå kommer jeg superlett 😂 Før han gutten gav meg det, fikk jeg aldri orgasme ved samleie om ikke klitoris ble berørt. 

 

Samboeren min er også ganske lik. Hun får orgasme ganske fort ved bare penetrering. Nå kjenner jeg kroppen hennes veldig godt, så vet jo akkurat hvilket tempo opp/ned som får henne dit raskt. I løpet av et samleie som varer 10-20 min, så kan hun på en god dag få 3-4 vaginal orgasmer, og et par klitoris orgasmer. Så det er jo veldig hyggelig for oss begge det 🙂

Anonymkode: b725c...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Resignert skrev:

Er vel ikke så mange variabler å "skylde på" Hardhet, fasong, størrelse, teknikk. Og tenning, eller rettere sagt mangel på tenning i forhold til den mannlige partneren. 

Du glemmer en variabel da. Nemlig at jeg må holde på lenge for å få det til. Med en penis vet man jo aldri når han kommer. Og det stresser meg å vite at han plutselig kan komme for da er det jo over. Da slapper jeg ikke av på samme måte for jeg vet ikke hvor lang tid jeg har på meg til å få orgasme. Med en dildo kan jeg holde på så lenge som jeg trenger, og da slapper jeg av og klarer å få orgasme på den måten. Ikke verre enn det. Og det har ikke noe å si hvor mye jeg tenner på mannen. Må jo være noe tent på han for å ville ha sex med han såklart, men dette med vaginalorgasme handler om tid, teknikk og fravær av stress.

Anonymkode: 3341a...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får begge typer orgasmer. Både vaginal og klitoris orgasme. Har alltid hatt orgasme vaginalt. Har kun klart å få orgasme ved penetrering. Og fikk mine første klitoris orgasmer i fjor. 

Til dere som ikke tror at man kan få vaginal orgasme,så kan jeg si at disse orgasmetypene er helt forskjellige. Jeg er egentlig skuffet over klitoris orgasme. Den varer kortere,gir ikke samme type kraftige sammentrekninger innvendig og jeg føler meg på en måte så øm og følsom etterpå at det er umulig å fortsette. 

Med vaginalorgasme kan jeg få flere orgasmer på rad. Noe som hitill har vært umulig med klitoris orgasme.

Disse orgasmetypene kjennes helt forskjellig. Og skal jeg velge en,så holder jeg meg til vaginalorgasme. Kun penetrering og null tafsing på klitoris. 

Anonymkode: 612eb...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ofte. 

Med eksen pleide han å slikke meg først og så kom jeg vaginalt seinere, med nåværende kysser han meg VELDIG mye og så har han et stort penishode eller hva det er som treffer veldig godt. 

Anonymkode: feb36...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også anale orgasmer med eksen. Har ikke rukket å prøve anal med nåværende ennå. 

Anonymkode: feb36...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får begge typer orgasmer. Både vaginal og klitoris orgasme. Har alltid hatt orgasme vaginalt. Har kun klart å få orgasme ved penetrering. Og fikk mine første klitoris orgasmer i fjor. 

Til dere som ikke tror at man kan få vaginal orgasme,så kan jeg si at disse orgasmetypene er helt forskjellige. Jeg er egentlig skuffet over klitoris orgasme. Den varer kortere,gir ikke samme type kraftige sammentrekninger innvendig og jeg føler meg på en måte så øm og følsom etterpå at det er umulig å fortsette. 

Med vaginalorgasme kan jeg få flere orgasmer på rad. Noe som hitill har vært umulig med klitoris orgasme.

Disse orgasmetypene kjennes helt forskjellig. Og skal jeg velge en,så holder jeg meg til vaginalorgasme. Kun penetrering og null tafsing på klitoris. 

Anonymkode: 612eb...289

Den erfaringen har jeg også. At jeg bare kan ha en klitorisorgasme, fordi klitoris blir så øm etterpå at jeg ikke kan fortsette. Med vaginalorgasmer kan jeg få mange etter hverandre. Men den ene klitorisorgasmen er minst like kraftig som hver av vaginaorgasmene.

Anonymkode: 16b68...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...