AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Del Skrevet 25. november 2019 Hvordan ser årets produksjon av strikketøy/hekletøy for deg? Selv er jeg på genser nr fem for i år. Kun strikket gensere. Anonymkode: 420c6...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 25. november 2019 #2 Del Skrevet 25. november 2019 Jeg tørr ikke å tenke på hvor stor produksjonen er en gang 😂 4 gensere voksen str m/l 2 kofter str 4 år 15 par sokker 4 luer 2 sjal 1 sengesett str 3 mnd 2 bukser str 2-4 år 4 par votter 6 pannebånd Jeg har helt sikkert glemt noe 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Del Skrevet 25. november 2019 Wow så kult. Du er flink Anonymkode: 420c6...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 25. november 2019 #4 Del Skrevet 25. november 2019 Har strikka 6 gensere i år pluss en hel sel småstrikk i form av kjøkkenkluter, pannebånd luer osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #5 Del Skrevet 25. november 2019 En kofte til mannen og 3 par lester. Driver med litt styrt-strikk nå frem mot jul da.. 😁 Anonymkode: 0afad...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. november 2019 #6 Del Skrevet 25. november 2019 Jeg har så langt i år strikket fem jakker/gensere til meg selv, og like mange barnejakker/gensere. Det meste er enten mønsterstrikk eller med en del strukturstrikk på pinne 3 og 3,5. Og så en del småstrikk, som votter, luer, sokker, halser og litt babystrikk. Har strikket litt færre ting enn tidligere år, men er nok litt fordi jeg ofte strikker ting som tar lengre tid nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2019 #7 Del Skrevet 27. november 2019 Måtte ta en opptelling på insta nå, og det er...en del. 95% av det som er laget er heklet. Topp til barn: 6 Topp til voksen: 14 Cardigan til voksen: 2 Skjerf/sjal/hals: 7 Genser til voksen: 6 Kjole til barn: 1 Bikinitopp: 3 Ryggsekk: 1 Pannebånd: 10 Votter: 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #8 Del Skrevet 27. november 2019 Ryggsekk faktisk 😂 kult. Du er effektiv. Men er det fordi dere er rutinerte dere får laget så mye? Det tar jo tid. Anonymkode: 420c6...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2019 #9 Del Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ryggsekk faktisk 😂 kult. Du er effektiv. Men er det fordi dere er rutinerte dere får laget så mye? Det tar jo tid. Anonymkode: 420c6...e11 Haha, høres så random ut! Men ja, laget denne til eldstemann. Den er så fiiiin. For min del får jeg gjort mye fordi jeg hekler raskt, og fordi jeg hekler når jeg har tid. Mens jeg ser tv, mens jeg leser, når jeg er på besøk, lange bilturer osv. Generelt tar det også (ihvertfall for meg) mye kortere tid å hekle enn å strikke. Toppene jeg har strikket har jeg brukt månedsvis på, mens jeg kan hekle en genser i tynt garn på en kort uke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. november 2019 #10 Del Skrevet 27. november 2019 Jeg har verken strikket eller heklet noenting i år (eller foregående år), men jeg er dødsmisunnelig på dere som får det til! (og har tålmodighet til f.eks. mønsterstrikk osv) Dere er så flinke! 😍 Det er så mye rålekre ting man kan strikke eller hekle seg, gensere og kofter og luer og votter og alt. Skulle gjerne vært flinkere og mer tålmodig på det området. Husker sist jeg prøvde å strikke mønster på en genser. Den så ut som et trekkspill. Løst og hardt strikket om hverandre. Ble bare pælma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persephone Skrevet 27. november 2019 #11 Del Skrevet 27. november 2019 Til nå har jeg bare strikket en hals i år, og jeg har begynt på et skjørt. Jeg har kjøpt inn til å strikke en lue og en genser til kjæresten til jul, så jeg må nesten skynde meg når jeg blir ferdig for å prøve å bli ferdig i tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 2. desember 2019 #12 Del Skrevet 2. desember 2019 Hvis jeg husker rett... 2 Marius til voksne, en til barn 3 Kumulus-sweater 1 Ingen dikkedarer 2 Dans 2 Kontrast-sweater 1 Frost-genser 1 Karl Johan-sweater I tillegg kommer litt småstrikk, som kluter, pannebånd, luer og interiørartikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #13 Del Skrevet 2. desember 2019 2 timer siden, Angelheart2 skrev: Hvis jeg husker rett... 2 Marius til voksne, en til barn 3 Kumulus-sweater 1 Ingen dikkedarer 2 Dans 2 Kontrast-sweater 1 Frost-genser 1 Karl Johan-sweater I tillegg kommer litt småstrikk, som kluter, pannebånd, luer og interiørartikler. Der var det flere nydelige gensere 😍 Anonymkode: 420c6...e11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #14 Del Skrevet 2. desember 2019 5-6 kopptuer og en vott så langt i år. Anonymkode: 67df9...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #15 Del Skrevet 3. desember 2019 Blanding av strikking og hekling på meg; 6 voksengensere 3 cardigans En voksenkjole En barnekjole Et maxiskjørt Rundt 10 bikinier/sommertopper og en tilhørende shorts 1 singlet 1 skjerf 10 par votter 2 par sokker En hatt En duk 5-6 kluter Jeg lager mye hver dag og jobber fort. Akkurat nå har jeg 3 julegaver på nålene, herregenser til pappa, damegenser til søster og pledd til bror. Ønsker også å strikke votter til svigers men får se om det blir tid. Anonymkode: f3a0b...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 4. desember 2019 #16 Del Skrevet 4. desember 2019 Så langt i år er jeg ferdig med 3 luer 4 par votter 2 halser 3 grytekluter 1 par tykke sokker 11 par tynne sokker 1 babybukse 2 hettegensere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå