Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

NettMeg skrev (3 minutter siden):

Ble så overrasket når jeg fant denne tråden over hvor mange som er så negative til Camilla. Syns hun virker som en herlig dame som har fått meg til å være iallfall litt mindre kritisk til min egen kropp. Liker holdningene hennes. Og syns det har vært spennende og føle henne og kona Julie på tik tok. Det har blitt så stille fra dem begge to der. Vet noen om hva som har skjedd? 

Camilla deler mye på Snap i hvert fall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NettMeg skrev (14 timer siden):

Ble så overrasket når jeg fant denne tråden over hvor mange som er så negative til Camilla. Syns hun virker som en herlig dame som har fått meg til å være iallfall litt mindre kritisk til min egen kropp. Liker holdningene hennes. Og syns det har vært spennende og føle henne og kona Julie på tik tok. Det har blitt så stille fra dem begge to der. Vet noen om hva som har skjedd? 

Julie har sagt at hun tar en pause og fokuserer på familien, men ser at Camilla deler mye på snap. Får det opp på utforsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk tråden «julieandcamilla» på Reddit. Det er delt en del gammelt innhold fra dem fra Tiktok som de selv har slettet. Det kan virke som Julie har trappet ned og Camilla har gått over til å dele innhold på norsk på snap for å dempe aktiviteten på Reddit. Internett glemmer aldri

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hank_rr skrev (På 11.7.2024 den 19.06):

Sjekk tråden «julieandcamilla» på Reddit. Det er delt en del gammelt innhold fra dem fra Tiktok som de selv har slettet. Det kan virke som Julie har trappet ned og Camilla har gått over til å dele innhold på norsk på snap for å dempe aktiviteten på Reddit. Internett glemmer aldri

Skjønner fortsatt ikke etter å ha sett der hva folk har i mot dem. Syns de virker så herlige og har alltid likt å se videoen deres. Mulig det er noe jeg har oversett der? 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettMeg skrev (På 12.7.2024 den 21.20):

Skjønner fortsatt ikke etter å ha sett der hva folk har i mot dem. Syns de virker så herlige og har alltid likt å se videoen deres. Mulig det er noe jeg har oversett der? 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettMeg skrev (På 12.7.2024 den 21.20):

Skjønner fortsatt ikke etter å ha sett der hva folk har i mot dem. Syns de virker så herlige og har alltid likt å se videoen deres. Mulig det er noe jeg har oversett der? 

Jeg sitter med samme opplevelse som deg. Syns de er et friskt pust med det som fremstår som gode verdier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg synes de er skikkelig cringe, fremstår umodne og falske…. Hver sin smak…

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettMeg skrev (På 10.7.2024 den 19.50):

Ble så overrasket når jeg fant denne tråden over hvor mange som er så negative til Camilla. Syns hun virker som en herlig dame som har fått meg til å være iallfall litt mindre kritisk til min egen kropp. Liker holdningene hennes. Og syns det har vært spennende og føle henne og kona Julie på tik tok. Det har blitt så stille fra dem begge to der. Vet noen om hva som har skjedd? 

De har blitt tatt i mange løgner rundt historien om hvordan de ble et par, og også en del mistanke rundt tidligere psykiske diagnoser som de har delt tidligere. Mange forskjellige versjoner fra dem, som selvsagt vekker mistanke. Når man først blir tatt for flere forskjellige versjoner rundt en sak, så blir folk mistenksomme rundt resten som også deles. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (6 timer siden):

De har blitt tatt i mange løgner rundt historien om hvordan de ble et par, og også en del mistanke rundt tidligere psykiske diagnoser som de har delt tidligere. Mange forskjellige versjoner fra dem, som selvsagt vekker mistanke. Når man først blir tatt for flere forskjellige versjoner rundt en sak, så blir folk mistenksomme rundt resten som også deles. 

Fortell! Hvilke ulike historier om hvordan de ble sammen har de fortalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (24 minutter siden):

Fortell! Hvilke ulike historier om hvordan de ble sammen har de fortalt? 

Det er en hel tråd på Reddit om de, der det har kommet fram en del. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (5 timer siden):

Det er en hel tråd på Reddit om de, der det har kommet fram en del. 

Sende meg link? Evt på melding 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en egen kanal på Reddit faktisk. Masse tråder om dem, og ikke mye fint. KG er barnemat i forhold til det der ass. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hank_rr skrev (På 11.7.2024 den 19.06):

Sjekk tråden «julieandcamilla» på Reddit. Det er delt en del gammelt innhold fra dem fra Tiktok som de selv har slettet. Det kan virke som Julie har trappet ned og Camilla har gått over til å dele innhold på norsk på snap for å dempe aktiviteten på Reddit. Internett glemmer aldri

Huff, her var det mye hat ja 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pidla skrev (15 timer siden):

Huff, her var det mye hat ja 🙈

Ja enig i det, men også kritikk med sannhet som den ekstreme flashingen av penger og pengebruk. Noe Kristin Gjelsvik har fått mye kritikk for her inne, C og J er enda verre etter min mening. Det som tok kaka var en klein video de postet om alle luksusferier barnet kunne skryte av på skolen når han blir større som sønn av influencere. 

De har bare blitt verre og verre i flashingen og mer arrogante i takt med antall følgere. De utleverer også barnet, både med bilder (uten ansikt) og andre ting som angår barnet. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo nå hvorfor jeg syns de er så allright. Jeg får jo tydeligvis ikke med meg halvparten av alle tingene som foregår. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, K_mb said:

Ja enig i det, men også kritikk med sannhet som den ekstreme flashingen av penger og pengebruk. Noe Kristin Gjelsvik har fått mye kritikk for her inne, C og J er enda verre etter min mening. Det som tok kaka var en klein video de postet om alle luksusferier barnet kunne skryte av på skolen når han blir større som sønn av influencere. 

De har bare blitt verre og verre i flashingen og mer arrogante i takt med antall følgere. De utleverer også barnet, både med bilder (uten ansikt) og andre ting som angår barnet. 

Det er SÅ mye rart ved det paret der, det rareste av alt er kanskje hvor usynlige de er i det norske mediebildet mtp hvor mange følgere de har.

Endret av Norja
Typo
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norja skrev (7 timer siden):

Det er SÅ mye rart ved det paret der, det rareste av alt er kanskje hvor usynlige de er i det norske mediebildet mtp hvor mange følgere de har.

Hva da f eks ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker 31 said:

Hva da f eks ? 

At Dagbladet ikke har kastet seg over videoen der de påstår at Julie ble gravid etter en trekant med Camillas eks. For eksempel.

Som noen har sagt før: søk opp «julieandcamilla» på Reddit, så har du lesestoff for resten av sommeren. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norja skrev (3 timer siden):

At Dagbladet ikke har kastet seg over videoen der de påstår at Julie ble gravid etter en trekant med Camillas eks. For eksempel.

Som noen har sagt før: søk opp «julieandcamilla» på Reddit, så har du lesestoff for resten av sommeren. 

Tror du de kjøper følgere? Jeg vet ikke om man kan det engang.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plengionika skrev (16 timer siden):

Jeg skjønner jo nå hvorfor jeg syns de er så allright. Jeg får jo tydeligvis ikke med meg halvparten av alle tingene som foregår. 

Jeg synes de er ganske ok og tenker igrunn det enda, selv etter å ha lest mye på Reddit. Jeg synes de lager en fjær til fem høns på Reddit om mye forskjellig. Det er ufattelig mye ryktespredning der. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...