Gå til innhold

Chantel og Pedro. Hvem sin familie er mest crazy synes du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes begge familiene er like ille. På hver sine måter, men jeg hadde ikke holdt ut med noen av dem. 

Anonymkode: c83a1...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp, de er begge snåle på hver sine vis. Underlig type mennesker det der. 

Klart DU liker det.   😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge familiene er like sær. Har kun sett de på «90 day fiancé: Happily ever after», og ikke Spinoff serien deres. 

Synes ikke Pedro virker så lett å ha med å gjør heller, men har ikke fått så veldig dårlig inntrykk av Chantel. Vil tro det må være vanskelig for henne å stå i mellom, og i tillegg ikke få støtte av mannen sin. 

Nå vet jeg ikke hvordan det går i serien som kun handler om dem, kanskje noen vet for jeg kan se den? 

Anonymkode: bdd23...92c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke hvordan det går i serien som kun handler om dem, kanskje noen vet for jeg kan se den? 

Glem det, fant den på Get 😅

Anonymkode: bdd23...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes begge familiene er like sær. Har kun sett de på «90 day fiancé: Happily ever after», og ikke Spinoff serien deres. 

Synes ikke Pedro virker så lett å ha med å gjør heller, men har ikke fått så veldig dårlig inntrykk av Chantel. Vil tro det må være vanskelig for henne å stå i mellom, og i tillegg ikke få støtte av mannen sin. 

Nå vet jeg ikke hvordan det går i serien som kun handler om dem, kanskje noen vet for jeg kan se den? 

Anonymkode: bdd23...92c

Nå støtter ikke Chantel. Pedro heller. Hun holder mer med sin families dårlige holdninger til Pedro. 

Anonymkode: c83a1...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KittyNose skrev:

Første episode av The Family Chantel begynte vel på TLC i kveld? 

Den begynte i forrige uke 🙂

Anonymkode: c83a1...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Klart DU liker det.   😛

Det er ikke så helt klart, for jeg har faktisk problemer med  se de programmene. Får så vondt, blir så irritert
at jeg ønsker å slå av hele serien. At det går an liksom. :sjokkbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den begynte i forrige uke 🙂

Anonymkode: c83a1...7e9

Ligger bare en episode på Dplay :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sprett pine gale hele gjengen, men tror Chantel sin familie ligger hakket i ledelsen. Og Chantel har så dobbeltmoral at jeg blir sprø!

Anonymkode: 3a625...66e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De menneskene der er personifiseringen av spysjuka. Ene er dritt og den andre spyr man av!

Anonymkode: 0d4aa...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje litt off topic, men jeg syns det er litt rart hvordan Chantel og søsteren kan være så ulike som de er. Ser ikke ut som dem er samme rase engang... 

Anonymkode: 20d21...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt off topic, men jeg syns det er litt rart hvordan Chantel og søsteren kan være så ulike som de er. Ser ikke ut som dem er samme rase engang... 

Anonymkode: 20d21...22b

De er ganske like, spesielt ser man det i øyeområdet. Men de fremstår mye mer ulike når den ene fikser og stæsjer utseendet mens den andre er overvektig og ikke like stylet. Tror nok Chantel egentlig har krusete hår hun også men bruker tid og penger for å få det glatt og shiny. Faren deres er jo også litt lysere i huden enn moren, mulig Chantel har arvet morens hudtone og Winter farens. Broren er også lysere som faren.

Anonymkode: 5cab9...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hans familie var verst, spesielt hun søsteren som prøvde å matche han med en venninne. Etter to episoder av The family Chantel så må jeg si at begge familiene er like ille. Kanskje ikke så rart at familiene deres blir sprø(ete) når de involverer de i alle krangler og konflikter hele tiden. Hvordan de orker å leve med så mye krangling seg i mellom er en gåte

Anonymkode: a87c7...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...