AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #41 Skrevet 26. november 2019 On 11/25/2019 at 5:08 PM, AnonymBruker said: Jeg er sykepleier og de aller fleste som er interessert i meg er advokater, leger og andre med høy inntekt. De gir en god faen i min lavere «status» og dårligere inntekt. Jeg tror rett og slett ikke på enkelte ting som folk skriver her, at man skal være så perfekt er bare tull. Anonymkode: 4001b...e54 Høy inntekt betyr gjerne mye jobb og dermed begrensa omsorgsevne i praksis. Det er dermed naturlig at mange av disse ser nedover om de ønsker seg barn. En sykepleier vil basert på yrke vurderes som empatisk og et godt foreldreemne. Arbeidstidene er selvsagt en utfordring, men ellers bra. Blant advokater er det for øvrig mange psykopater, og de liker å føle seg ovenpå. For den gruppa er det naturlig å se nedover av den grunn. Anonymkode: 94a91...07f 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #42 Skrevet 26. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høy inntekt betyr gjerne mye jobb og dermed begrensa omsorgsevne i praksis. Det er dermed naturlig at mange av disse ser nedover om de ønsker seg barn. En sykepleier vil basert på yrke vurderes som empatisk og et godt foreldreemne. Arbeidstidene er selvsagt en utfordring, men ellers bra. Blant advokater er det for øvrig mange psykopater, og de liker å føle seg ovenpå. For den gruppa er det naturlig å se nedover av den grunn. Anonymkode: 94a91...07f Haha, ja både advokater og andre menn med høytlønnede yrker hvor de utøver makt og overbevisning. Noen ganger uten så høy lønn også, bare de får utøvet makt og overbevisning. Men, undrer meg over at de vil ha sykepleier for morsrollen...må heller slenge på litt utdannelse og bli helsesykepleier i såfall. Har bedre arbeidstider vil jeg tro. Og så må man være evig ung og aldersløs, biologisk sett. Anonymkode: b89b8...297
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #43 Skrevet 27. november 2019 Sjekker du menn selv? jeg er sikker på at svært mange kvinner hadde funnet noen hadde de lagt fra seg vrangforestillingen om at menn liker å jakte. Og da mener jeg ikke å kontakte han som har 30 andre jenter etter seg men han karen som bare blir bedre år på år. Anonymkode: 2c407...545 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå