Gå til innhold

Mennesker er kyniske!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er grusomt å lese her inne hvordan man blir vurdert etter kropp,  alder, hvilke utdannelse og hvor mye man tjener. Ikke etter hvordan man er som menneske. 

Kanskje jeg reagerer mest pga jeg er en helt ordinær dame (altså ikke pen/slank/sexy osv), butikkmedarbeider (tjener ikke bra), liten utdanning. Singel og finner ingen mann heller. Så hva kan jeg tilby denne verden? 

Måtte få ut frustrasjon her. 

Anonymkode: 3139d...0fc

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å lese KG kan knuse selvtilliten til de fleste. Og få en til å miste troen på menneskeheten. Men det folk sier her er veldig satt på spissen, og mange provoserer og sårer med vilje.

Det at du har ingen utdanning og en lavtlønnet jobb har forøvrig null å si for hvor attraktiv du er for menn.

Ellers så har du nok selv utseende-preferanser da, ellers hadde du ikke vært singel 😉

Anonymkode: 00989...a9e

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er grusomt å lese her inne hvordan man blir vurdert etter kropp,  alder, hvilke utdannelse og hvor mye man tjener. Ikke etter hvordan man er som menneske. 

Kanskje jeg reagerer mest pga jeg er en helt ordinær dame (altså ikke pen/slank/sexy osv), butikkmedarbeider (tjener ikke bra), liten utdanning. Singel og finner ingen mann heller. Så hva kan jeg tilby denne verden? 

Du virker som en veldig god dame. Og det finnes mange menn der ute som vil ligge med deg.

Anonymkode: adae6...744

Skrevet

Lørdag, og det nærmer seg kveld. Ja. Ja.

Anonymkode: 9ed01...bc4

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre, men du er nok ikke innenfor liga 1,2 eller 3. Du er nok under liga 5 fordi det er lite attraktivt med en person som har lav utdannelse, dårlig økonomi og som ikke ser så bra ut heller. Du forblir nok singel.

Anonymkode: 97f70...8a9

Skrevet

Kom igjen, så lenge du har pupper og puls kan du få deg en kjæreste. Du trenger ikke en gang store pupper. Spørs vel heller hvor kravstor du selv er...

Anonymkode: d2153...7dc

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en veldig god dame. Og det finnes mange menn der ute som vil ligge med deg.

Anonymkode: adae6...744

Ønsker ikke bare menn å ligge med. Vil ha en som liker meg for den jeg er som kjæreste. 

• Liker 2
Skrevet

Dessverre, men du er nok ikke innenfor liga 1,2 eller 3. Du er nok under liga 5 fordi det er lite attraktivt med en person som har lav utdannelse, dårlig økonomi og som ikke ser så bra ut heller. Du forblir nok singel.

Dette var oppløftende. 

• Liker 3
Skrevet

Å lese KG kan knuse selvtilliten til de fleste. Og få en til å miste troen på menneskeheten. Men det folk sier her er veldig satt på spissen, og mange provoserer og sårer med vilje.

Det at du har ingen utdanning og en lavtlønnet jobb har forøvrig null å si for hvor attraktiv du er for menn.

Ellers så har du nok selv utseende-preferanser da, ellers hadde du ikke vært singel 😉

Anonymkode: 00989...a9e

Ja, dessverre må jeg si at det å lese her inne om alt dette gjør meg trist. 

Har noen så klart. Ønsker jo å møte en man har kjemi med, som liker litt samme ting osv. Vil ikke bare ha en mann som hvilken dom helst mann da. 

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud for et svar! Hvem er du?

Anonymkode: d3d06...2fd

• Liker 7
Skrevet

Så hva kan jeg tilby denne verden? 

Det må du jo nesten pønske deg frem til selv. Må da være noe du liker ved deg selv, eller som du har lagt merke til at andre setter pris på?

• Liker 1
Skrevet

Du er som de fleste mennesker, klart du får deg kjæreste!!👌🤗

Anonymkode: 7e14a...fee

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke jobb og null økonomi, søker som bare det og har utdannelse, men jeg er over snittet og får de jeg vil.

Anonymkode: 097ee...aaa

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var oppløftende. 

Men ærlig og oppriktig. Slik fungerer verden. 

Skrevet

Fy faen! 

Anonymkode: eb6b3...c2d

• Liker 8
Skrevet

TS, du befinner deg i en mye høyere liga enn en person som klarer å lire ut av seg noe sånt som dette.

Men ja, mange mennesker er nok dessverre kyniske. De får finne hverandre ;) Det fins heldigvis også mange fine, empatiske, jordnære mennesker, og det er de vi får konsentrere oss om å lete etter😊

Anonymkode: 83b07...4e7

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Trøndere1 skrev:

Men ærlig og oppriktig. Slik fungerer verden. 

Da er det bedre å være uten mann. Noen er sånn, men det kan da ikke være flertallet?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bedre å være uten mann. Noen er sånn, men det kan da ikke være flertallet?

De aller aller fleste ender opp med en partner som er ca det samme som seg selv utseendemessig statusmessig inntekt samfunnslag. Vekt/overvekt. Sjelden man ser veldig kjekk mann med ikke attraktiv dame og motsatt. Kan skje men da er andre ting inn og veier opp. Status,penger kjendis. 

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva du kan tilby denne verden er ikke avhengig av årslønn eller utseende, dette vet du, og du vet at de som hevder noe annet bare er troll på forumet, og er de seriøse er de knapt verdt å legge merke til. 

• Liker 3
Skrevet

Beste tipset jeg kan gi er å droppe å besøke KG, dette forunet er skadelig for psyken hvis du ikke ser igjennom all dritten. 

Anonymkode: cc95e...406

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...