Gå til innhold

Skulle skryte av teslas nye lekevibrator, det gikk ikke etter planen 😂😂😂


Jævla fyllekalas !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det der var flaut gitt. Lurte litt på om det var  PR, men tviler på det egentlig. De skal forsøke å selge bilene og da er det ikke god  PR at en skuddsikker bil tåler så lite. Det var småpinlig å se på.

Anonymkode: 4c051...731

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekevibrator? 

Har du sittet lenge og pønsket ut det ordet? Du traff virkelig spikeren på hodet her, du er et geni. Så utrolig gøyalt og oppfinnsomt. Gratulerer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stan skrev:

Hvor viktig er skuddsikre glass for folk når de skal kjøpe bil? 

Vinduet på denne robuste bilen tålte ingenting, det ble knust med engang. Hadde ikke turt å kjøpe en slik bil, dersom et barn kastet noe på bilruten og det blir knust så fort, er det idiotisk og spesielt på en bil som liksom skal ha uknuselige vinduer. Og selve bilen ser ut som en gangsterbil, så nei takk.

Anonymkode: 4c051...731

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bilen er så ubegripelig stygg! Jeg trodde det var tull jeg. Virkelig helt forferdelig, hadde heller kjørt rundt i et eller annet 20 år gammelt vrak enn i den der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, FrodeF skrev:

Lekevibrator? 

Har du sittet lenge og pønsket ut det ordet? Du traff virkelig spikeren på hodet her, du er et geni. Så utrolig gøyalt og oppfinnsomt. Gratulerer.

Lekevibrator er jo nettopp det det er, det har kommet naturlig til meg, må ikke ha lang tenketid for å finne de rette ordene om vibratorer 👍

Jo takker for det, alltid hyggelig å bli kalt smart og i allfall et geni 😉 

Du er ganske smart du også, over gjennomsnittet når du forstår at jeg er et geni 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, stan skrev:

Hvor viktig er skuddsikre glass for folk når de skal kjøpe bil? 

Er ikke så viktig for privatpersoner enda, men man vet aldri hva en kommer borti, jo tryggere bilen er jo bedre er det. 

Skuddsikre biler er jo noe militæret blandet annet skaffer seg, så da er denne vibratoren ubrukelig selv om jeg tviler på at militæret vurderer lekevibratorer selv om den hadde vært skuddsikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, FrodeF skrev:

Lekevibrator? 

Har du sittet lenge og pønsket ut det ordet? Du traff virkelig spikeren på hodet her, du er et geni. Så utrolig gøyalt og oppfinnsomt. Gratulerer.

Har du det bra? Hva får du ut av å sitte på et anonymt nettforum og spre eder og galle? Oppsøk hjelp, istedenfor å plage andre med din negativitet. Patetisk er du, og ikke bare litt heller.

Anonymkode: 4c051...731

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som skjønner at det er slik Tesla får oppmerksomhet? De stiller ut en vanvittig tullemaskin som spiller på og gjør narr av hypermaskuliniteten i truck-markedet, det teite glassknusestuntet inklusive. Om en stund presenterer de den ekte bilen, og da er pressen nødt til å følge opp. Gratis reklame til verdi av milliarder!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FrodeF skrev:

Lekevibrator? 

Har du sittet lenge og pønsket ut det ordet? Du traff virkelig spikeren på hodet her, du er et geni. Så utrolig gøyalt og oppfinnsomt. Gratulerer.

Vi snakker her om et menneske med evner på nivå med en 14-åring. Ha miskunn for han vet ikke hva han gjør. 

Anonymkode: 9a7c8...217

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forfriskende innspill fra Tesla.

sett nå heller pris på innovasjonen og det nyskapende aspektet med denne bilen. jeg ser på det som en liten revolusjon!

jo mer jeg ser den jo bedre blir det. synes den er råtøff!

Anonymkode: 1058e...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper Teslaeierne blir like provosert av denne tråden som Volvoeierne ble når Volvos system for automatisk brems for fotgjengere sviktet fullstendig under en demo. 

Altså ikke i det hele tatt. 

Voksne mennesker går ikke rundt og tenker på bilen sin som om den var ens eget barn. Den er en ting. Ting har feil. Sånn er det bare. Spesielt prototyper. De er fulle av feil. Dette veg alle voksne og oppegående mennesker. Og provoseres derfor ikke av infantile trolletråder som dette. 

TS: når du får førerkort så er det kun elbiler å få kjøpt. Så hvis du skal kjøre fossil så får du håpe at den gamle diesellørja til faren din holder sammen så lenge. Ellers ender du opp i en veteranLeaf. Hvis du består førerprøven da. Det er nok det største hinderet. 

Anonymkode: 9a7c8...217

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker her om et menneske med evner på nivå med en 14-åring. Ha miskunn for han vet ikke hva han gjør. 

Anonymkode: 9a7c8...217

Og DU fremstår som svært moden og reflektert samt empatisk. Du er nok en solstråle, det beviser du jo her. 

Anonymkode: 4c051...731

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og DU fremstår som svært moden og reflektert samt empatisk. Du er nok en solstråle, det beviser du jo her. 

Anonymkode: 4c051...731

Jepp. I skarp konkurranse med ts. 

Anonymkode: 9a7c8...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Store, verdifulle bidrag her. Ta fra hverandre det håpløse argumentet til TS, ikke personen.

Anonymkode: c457e...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker her om et menneske med evner på nivå med en 14-åring. Ha miskunn for han vet ikke hva han gjør. 

Anonymkode: 9a7c8...217

Jasså, kan du bevise det? 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper Teslaeierne blir like provosert av denne tråden som Volvoeierne ble når Volvos system for automatisk brems for fotgjengere sviktet fullstendig under en demo. 

Altså ikke i det hele tatt. 

Voksne mennesker går ikke rundt og tenker på bilen sin som om den var ens eget barn. Den er en ting. Ting har feil. Sånn er det bare. Spesielt prototyper. De er fulle av feil. Dette veg alle voksne og oppegående mennesker. Og provoseres derfor ikke av infantile trolletråder som dette. 

TS: når du får førerkort så er det kun elbiler å få kjøpt. Så hvis du skal kjøre fossil så får du håpe at den gamle diesellørja til faren din holder sammen så lenge. Ellers ender du opp i en veteranLeaf. Hvis du består førerprøven da. Det er nok det største hinderet. 

Anonymkode: 9a7c8...217

Hvorfor skal de bli provosert over denne tråden da det kun er fakta? 

På hvilken måte er dette en trolololo tråd??? 

Når jeg får førerkort?? Det har jeg da snart hatt i 10 år, eller rettere sakt, i 8 år og har aldri kjørt en lekevibrator og aldri skal jeg kjøre en vibrator heller....  Vibratoren bruker jeg på kvinner i senga! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

 

Når jeg får førerkort?? Det har jeg da snart hatt i 10 år, 

 

Ikke lyg. Det er bare dumt. 

Anonymkode: 9a7c8...217

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...