sminkeveska Skrevet 29. januar 2020 #61 Del Skrevet 29. januar 2020 Madeleine Pedersen, Marion Ravn, Tone Damli og Jenny Skavlan er utrolig nydelige alle sammen😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. januar 2020 #62 Del Skrevet 29. januar 2020 Emilie Nereng, prinsesse Märtha Louise, Martine Lunde, Caroline Berg Eriksen, Tone Damli, Agnes Kittelsen og Katrine Moholt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. januar 2020 #63 Del Skrevet 29. januar 2020 1 time siden, LittleBabyNothing skrev: Hæ? Hun er jo feminin Hva er feil med det? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyNothing Skrevet 29. januar 2020 #64 Del Skrevet 29. januar 2020 42 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hva er feil med det? Du liker muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 29. januar 2020 #65 Del Skrevet 29. januar 2020 Gine Margrethe Larsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #66 Del Skrevet 29. januar 2020 Jeg synes Silje fra lomma på Silje/luksusfellen er flott. Hun er nå noen år eldre en da hun begynte i TV, men hun eldres naturlig og bruker ikke botox/fillers som mange andre på hennes alder (eller yngre) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sam3 Skrevet 29. januar 2020 #67 Del Skrevet 29. januar 2020 On 12/18/2019 at 6:19 PM, Bukkenbruse said: Må ikke glemme katharina andresen Selv penger er ikke nøk synes jeg. Hvem er du i hvertfall? Tinteguri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 29. januar 2020 #68 Del Skrevet 29. januar 2020 Datteren min💕 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 29. januar 2020 #69 Del Skrevet 29. januar 2020 28 minutter siden, LittleBabyNothing skrev: Du liker muskler Liker masse rart jeg. Må ikke ha muskler. Må ikke være sånn eller slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinkLady97 Skrevet 29. januar 2020 #70 Del Skrevet 29. januar 2020 4 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Liker masse rart jeg. Må ikke ha muskler. Må ikke være sånn eller slik. Bare ignorer. Sett endel innlegg fra den brukeren de siste dagene, og h*n virker ikke helt god. Bare troll 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limahl Skrevet 30. januar 2020 #71 Del Skrevet 30. januar 2020 Aleksandra Joner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludden Skrevet 30. januar 2020 #72 Del Skrevet 30. januar 2020 Værdama på nrk....tru hu hete wahl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bygdedyret Skrevet 30. januar 2020 #73 Del Skrevet 30. januar 2020 Sophie Elise 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 30. januar 2020 #74 Del Skrevet 30. januar 2020 Iben Akerlie, Anne Rimmen eller Jenny Skavlan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradisio1 Skrevet 4. februar 2020 #75 Del Skrevet 4. februar 2020 Therese Aanonli!🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmine9 Skrevet 4. februar 2020 #76 Del Skrevet 4. februar 2020 Emilie Nereng er naturlig nydelig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 4. februar 2020 #77 Del Skrevet 4. februar 2020 Meg selv 🤤😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 4. februar 2020 #78 Del Skrevet 4. februar 2020 Så verdens vakreste jente på Nationaltheatret en gang. Tbanen stoppet slik at jeg fikk sett på henne, og hun var et genuint kunstverk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bix Skrevet 4. februar 2020 #79 Del Skrevet 4. februar 2020 (endret) 58 minutter siden, lillemy36 said: Meg selv 🤤😂 Endelig noen som sier det som det er. Herlighet - hva legger man i begrepet "pen"; er det noen som er pen sett med 2020-øyne, eller er det noe som i tillegg er pen sett med 2070-øyne ...? For også i gamle dager var det kvinner som ble sett opp til, og sett på som svært pene. Men spørsmålet er: er de virkelig pene, eller ble de bare sett på som pene sett med samtidens øyne? Her er to kjente kvinner som forårsaket mange våte drømmer blant gutter og menn i 1970- og 1980-årene; hvor pene ser de ut sett med dagens øyne? Endret 4. februar 2020 av Bix 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 16. februar 2020 #80 Del Skrevet 16. februar 2020 På 4.2.2020 den 3.29, Bix skrev: Endelig noen som sier det som det er. Herlighet - hva legger man i begrepet "pen"; er det noen som er pen sett med 2020-øyne, eller er det noe som i tillegg er pen sett med 2070-øyne ...? For også i gamle dager var det kvinner som ble sett opp til, og sett på som svært pene. Men spørsmålet er: er de virkelig pene, eller ble de bare sett på som pene sett med samtidens øyne? Her er to kjente kvinner som forårsaket mange våte drømmer blant gutter og menn i 1970- og 1980-årene; hvor pene ser de ut sett med dagens øyne? Øverste er jo det man kaller pen. Men ingen er såpass at jeg må se to ganger. Men for en stil.......... plaggene ødelegger. Ser også alt for godt at det er gamle kjønnsroller. De står jo bare og gjør seg til. Isf nederste. Dette med tid er interessant, men også hvordan man forandrer smak med alderen. Da jeg var tenåring/yngre var det Paris Hilton, Britney, Megan Fox og slik som var in. Husker jeg prøvde å ligne Paris. Britney har jeg aldri vært fenget av utseendet til. Megan Fox så jeg på bilder av hele tiden, og lurte på hvordan det var mulig å være så perfekt. Husker jeg også så en del på Christine Dolce (ikke superkjendis, men jeg elsket stilen hennes og bildene den gangen) Og mange fler jeg ikke kommer på. Så var det jo andre jenter på skolen jeg var kjempe missunnelig på. Jeg kan se på de samme bildene av mange av de samme nå, og ikke skjønne hva slags øyne jeg så med. Man er nok litt blind for hva som er Photoshop, sminke og falsk generelt når man er tenåring. Husker også jeg synes brynene mine var så store før! Fordi streker var «in» på den tiden. Nå synes jeg nesten jeg har små, for folk tegner jo på seg gigabryn. Synes forresten at dagens look er kjedelig. Fordi «alle» ser ut som Kardashian eller Sophie Elise kopier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå