AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #361 Del Skrevet 5. oktober 2020 Sex med exen. Vi hadde den sykt sterke tiltrekningen til hverandre. Sexen var hinsides god, og vi kunne ha oss flere ganger til dagen - bare måtte ha hverandre. Vi gjorde ikke noe spesielt kinky elns, det var bare den sterke kjemien vi hadde. Men det ble for komplisert, for mange barn og exer Stalker han litt på face, og ser at han har blitt gammel og grå, men det driter jeg i, for han tenner meg fortsatt Anonymkode: 13177...292 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #362 Del Skrevet 5. oktober 2020 FFM trekant med dama. Men hun tenner ikke på det. Da er nok MMF trekant mer realistisk. Anonymkode: 0f244...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #363 Del Skrevet 5. oktober 2020 En fastlege jeg tidligere hadde som var 10år eldre enn meg, skulle sjekke magen min, så jeg måtte legge meg ned på en benk. Han var tok rett under brystene mine og kikket på meg rett i øynene mens jeg kjente hendene hans, (vet det ikke var seksuelt ment) men guuri så kåt jeg ble. Har flere ganger fantasert om å ha heftig sex med han inne på kontoret☺ Anonymkode: 17c36...92c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #364 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ha vill sex men en mann som elsker meg dypt og inderlig!!! Anonymkode: c023f...291 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #365 Del Skrevet 5. oktober 2020 At dama blir hormonforstyrret og sexgal, og maser meg med på sexferie til en nakenresort på en tropisk øy hvor vi er nakne 24/7 i en måned og har sex med alle som frister. Anonymkode: f8c82...0ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jrm Skrevet 26. oktober 2020 #366 Del Skrevet 26. oktober 2020 Å få knulle min tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dominas leketøy Skrevet 26. oktober 2020 #367 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 30.9.2020 den 15.21, AnonymBruker skrev: Jeg fantaserer om å ha 4 menn som slaver. Jeg fantaserer om at jeg sitter skrevs over han ene med pikken hans inni meg, en annen slikker klitten min og de to andre slikker og suger nipplene mine. Bare tanken gjør meg våt. Anonymkode: 9b8df...1ce Finnes det noe sted mann melder seg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #368 Del Skrevet 26. oktober 2020 En veninnegjeng på 16 år vil at jeg skal lære dem sex. Anonymkode: 68635...142 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #369 Del Skrevet 26. oktober 2020 Å la kona se meg knulle en annen. Anonymkode: ba52a...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #370 Del Skrevet 26. oktober 2020 2 timer siden, Jrm skrev: Å få knulle min tante Din kjødelige tante? Anonymkode: 17c36...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #371 Del Skrevet 26. oktober 2020 Å gifte meg med drømmemannen som ikke vil ha sex. Sex er verdiløst for meg, men alt det andre i et forhold hadde vært kjekt å ha. Tror ikke han finnes, så jeg får leve alene. Anonymkode: 9f2b7...93c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #372 Del Skrevet 26. oktober 2020 Minner jeg har som jeg ikke husker helt, og ganger det ikke skjedde men kunne skjedd/nesten skjedde. Kåthet og sex med lærerinne på ungdomskolen, og andre ting som skjedde(også med andre) som det ikke passer seg å nevne i åpent forum. Blir tent av at hun er kåt og voksen kan du si. Andre mere vanlige : - Sitte fast et sted i gymsalen og at jenter(Nå damer siden jeg nå er voksen, de MÅ være eldre enn meg) bruker pikken min. - Stærkt begjær i en setting vi ikke kan nå hverandre med fremmed kåt dame eldre enn meg, komme bare ved tirring og å se hverandre i øynene etc.(ok, dette har skjedd men i fantasien går det over til sex på offentlige steder) - Slikke kåt dame hemmelig, fks under bordet, mens hun snakker med sin totalt uinteresserte, usympatiske, ufølsomme, tafatte asexuelle mann. - Være ung og omplassert til et annet land i et nabolag av kåte mødre som ser på hvite som sex-crazy og blir kåte når jeg får ståpikk, bul i buksa, de snakker sammen og mastruber når de tenker på meg, ting skjer og utvikler seg. Mye trykk og etterhvert masse upassende sex. Anonymkode: 5aae4...4fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 26. oktober 2020 #373 Del Skrevet 26. oktober 2020 å ligge med John Krasinski..tror desverre aldri det skjer😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #374 Del Skrevet 26. oktober 2020 Sexfest med ukjente hvor man har på seg maske og sexy undertøy... Anonymkode: d1e48...a46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #375 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 5.10.2020 den 14.13, AnonymBruker skrev: Sex med exen. Vi hadde den sykt sterke tiltrekningen til hverandre. Sexen var hinsides god, og vi kunne ha oss flere ganger til dagen - bare måtte ha hverandre. Vi gjorde ikke noe spesielt kinky elns, det var bare den sterke kjemien vi hadde. Men det ble for komplisert, for mange barn og exer Stalker han litt på face, og ser at han har blitt gammel og grå, men det driter jeg i, for han tenner meg fortsatt Anonymkode: 13177...292 Same! Anonymkode: d1e48...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #376 Del Skrevet 26. oktober 2020 Jeg tenner voldsomt på gymlærerinna vår,runker ofte med ho i tankene,lurer på om ho ikke har sett at jeg har en skikkelig stå i gymtimene Anonymkode: 1c80b...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #377 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 5.10.2020 den 12.00, pinky22 skrev: Absolutt jentesex😻😻 Prøv det! Finn deg ei jente via gaysir.no. Da kan du ha dette som din hemmelighet, få deg ei elskerinne. Livet er bare en gang Anonymkode: 7b2a9...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetting Skrevet 26. oktober 2020 #378 Del Skrevet 26. oktober 2020 30 minutter siden, Badbunny skrev: å ligge med John Krasinski..tror desverre aldri det skjer😔 Da går jeg for en annen fra The Office. Jenna Fischer! Drømmedama. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #379 Del Skrevet 26. oktober 2020 Jeg har fortsatt sex med exen, og jeg ønsker å få han med på sextreff/sexfest hvor vi kan ha sex med flere, eventuelt jeg kan ha sex med andre og han se på. Han tenner på ideen, men er usikker på gjennomførelesen. Jeg vil så inderlig, før det er for sent. Anonymkode: f3b1f...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. oktober 2020 #380 Del Skrevet 26. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil så inderlig, før det er for sent. Når og hvordan blir det for sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå