AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #321 Del Skrevet 1. oktober 2020 Fantaserer om å se en av lærerne mine gjøre de mest private ting som å ha sex, onanere, gå på do osv. Anonymkode: df00e...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #322 Del Skrevet 1. oktober 2020 Oi, det må være min eks sin sønn. Han er blitt voksen (24år) og dritdeilig! 😫🤢 Spyr litt av meg selv. Men fantasier er lov. Kvinne 33 Anonymkode: 17c36...92c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #323 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 20.9.2020 den 10.22, ... skrev: Slikke ei ung dame, rundt 20 år. Din alder?:) Anonymkode: 17c36...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #324 Del Skrevet 1. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, det må være min eks sin sønn. Han er blitt voksen (24år) og dritdeilig! 😫🤢 Spyr litt av meg selv. Men fantasier er lov. Kvinne 33 Anonymkode: 17c36...92c Det er ingen uvanlig alderforskjell da, du kunne ikke vært mora hans heldigvis! Anonymkode: 8dd73...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #325 Del Skrevet 1. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen uvanlig alderforskjell da, du kunne ikke vært mora hans heldigvis! Anonymkode: 8dd73...55b Nei, men han var tenåringsgutt (16-17) da jeg var med faren hans. Så det er vel ikke akkurat noe som kan realiseres pga av det;)? Anonymkode: 17c36...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #326 Del Skrevet 1. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men han var tenåringsgutt (16-17) da jeg var med faren hans. Så det er vel ikke akkurat noe som kan realiseres pga av det;)? Anonymkode: 17c36...92c Nei, jeg oppfordrer ikke til realisering av denne fantasien på grunn av omstendighetene. Men selve alderforskjellen er jo ikke så gæli at man trenger å spy eller føle seg fæl! Anonymkode: 8dd73...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #327 Del Skrevet 1. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg oppfordrer ikke til realisering av denne fantasien på grunn av omstendighetene. Men selve alderforskjellen er jo ikke så gæli at man trenger å spy eller føle seg fæl! Anonymkode: 8dd73...55b Kanskje han også har hatt samme følelse. Kan nesten se det;) Anonymkode: 17c36...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 1. oktober 2020 #328 Del Skrevet 1. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men han var tenåringsgutt (16-17) da jeg var med faren hans. Så det er vel ikke akkurat noe som kan realiseres pga av det;)? Anonymkode: 17c36...92c Det skal du ikke si, det er helt opp til deg/dere. Den 18 år yngre sønnen til ex-mannens kusine, ble min elsker. Vi hadde et av og på ff-forhold i flere år. Ta for deg jente, livet er for kort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #329 Del Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje han også har hatt samme følelse. Kan nesten se det;) Anonymkode: 17c36...92c Det kan nok veldig godt hende! Anonymkode: 8dd73...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #330 Del Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, bullehurk skrev: Det skal du ikke si, det er helt opp til deg/dere. Den 18 år yngre sønnen til ex-mannens kusine, ble min elsker. Vi hadde et av og på ff-forhold i flere år. Ta for deg jente, livet er for kort. Hvordan begynte dere å holde på? Sånn helt tilfeldig eller? Ja, alt kan skje. Anonymkode: 17c36...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 1. oktober 2020 #331 Del Skrevet 1. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan begynte dere å holde på? Sånn helt tilfeldig eller? Ja, alt kan skje. Anonymkode: 17c36...92c Kan ikke si det var tilfeldig, nei. Det oppstod en sterk attraksjon hos begge, som ble helt uutholdelig til slutt. Så etterhvert skjønte vi vel at det ville skje, bare ikke når og hvor. Så jeg må nok dessverre innrømme at jeg fortsatt var gift første gangene, men ble separert ikke så lenge etterpå. Jeg klarte bare ikke å stå i mot lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #332 Del Skrevet 1. oktober 2020 Trekant med eit heterofilt, men nysgjerrig og utforskande par. Prøva ut all slags posisjonar både med han og ho, og at han tar meg hardt bak, medan ho sit seg på trynet mitt. Mvh. bifil mann. Anonymkode: 4cd7b...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #333 Del Skrevet 2. oktober 2020 Fotballtreneren til sønnen vår. Dødskjekk fyr tidlig i 20-årene, røft utseende, voksen for alderen, flink med barna, myndig. Du kan si jeg har drømt meg bort ved et par anledninger når jeg har vært og sett kamp. Anonymkode: 4ada8...8e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #334 Del Skrevet 2. oktober 2020 10 timer siden, bullehurk skrev: Kan ikke si det var tilfeldig, nei. Det oppstod en sterk attraksjon hos begge, som ble helt uutholdelig til slutt. Så etterhvert skjønte vi vel at det ville skje, bare ikke når og hvor. Så jeg må nok dessverre innrømme at jeg fortsatt var gift første gangene, men ble separert ikke så lenge etterpå. Jeg klarte bare ikke å stå i mot lenger. Uff. Litt der jeg er med han jeg snakker om. Men det er så sinnsykt urealistisk. Ikke aldersmessig, heller ikke utseende messig. Jeg tror nok han syntes jeg er pen, men det at jeg har vært en "morsfigur" til en tenåring tidligere. Er ikke sammen med faren hans nå, så er jo ikke forbudt. Men føler en tiltrekning, en ordentlig tiltrekning. Føler også han har det mot meg. 🙃 Anonymkode: 17c36...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #335 Del Skrevet 2. oktober 2020 11 timer siden, bullehurk skrev: Det oppstod en sterk attraksjon hos begge, som ble helt uutholdelig til slutt. Så etterhvert skjønte vi vel at det ville skje, bare ikke når Hvordan merket du en uutholdelig attraksjon mellom dere? Anonymkode: 17c36...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 2. oktober 2020 #336 Del Skrevet 2. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan merket du en uutholdelig attraksjon mellom dere? Anonymkode: 17c36...92c Han fikk vel frem det som i dameromanene kalles for "forbudte følelser" i meg. Vi tente på hverandre rett og slett. Når han så på meg, følte jeg meg nesten brydd som ei pubertetsjente igjen. Blikket hans sa liksom "jeg vil ha deg". Det lå liksom en aura av erotisk utstråling og sex rundt ham. Det var så mye følelser, kåthet...nervøsitet...spenning. Han vekket "hunndyret" i meg på en måte, så jævla deilig og pinlig på samme tid. Du må gjerne sende meg pm, om du har lyst å prate litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #337 Del Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, bullehurk said: Han fikk vel frem det som i dameromanene kalles for "forbudte følelser" i meg. Vi tente på hverandre rett og slett. Når han så på meg, følte jeg meg nesten brydd som ei pubertetsjente igjen. Blikket hans sa liksom "jeg vil ha deg". Det lå liksom en aura av erotisk utstråling og sex rundt ham. Det var så mye følelser, kåthet...nervøsitet...spenning. Han vekket "hunndyret" i meg på en måte, så jævla deilig og pinlig på samme tid. Du må gjerne sende meg pm, om du har lyst å prate litt. Den beskrivelsen der er det mest presise jeg har lest om sånn "forbudt tiltrekning" - akkurat sånn det har vært for meg også de få gangene jeg har opplevd noe så sterkt. Takk for at du deler og beskriver. Anonymkode: 4ada8...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #338 Del Skrevet 2. oktober 2020 3 timer siden, bullehurk skrev: Han fikk vel frem det som i dameromanene kalles for "forbudte følelser" i meg. Vi tente på hverandre rett og slett. Når han så på meg, følte jeg meg nesten brydd som ei pubertetsjente igjen. Blikket hans sa liksom "jeg vil ha deg". Det lå liksom en aura av erotisk utstråling og sex rundt ham. Det var så mye følelser, kåthet...nervøsitet...spenning. Han vekket "hunndyret" i meg på en måte, så jævla deilig og pinlig på samme tid. Du må gjerne sende meg pm, om du har lyst å prate litt. Kjenner meg igjen😜 Det er ikke ofte man opplever en så sterk tilknytning til en person. Jeg må innrømme at jeg aldri har hatt det til noen av kjærestene mine. Den kåtheten og lysten på en person, spes da en som er litt uoppnåelig, havner man kanskje sjeldent med - Selvom sikkert begge vil. Alt dette har jeg i denne unge mannen jeg prater om. 😊😊 Anonymkode: 17c36...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #339 Del Skrevet 2. oktober 2020 At kona og jeg har en trekant med en felles venninne av oss. Og at det er kona som oppfordrer til det, og innleder, fordi vår venninne er singel og har vært det en stund. Fantasien starter der vi pleier å møtes i sofaen en lørdagskveld, praten dreier innpå sex, og venninnen sier hun savner det for hun ikke har hatt det på lenge. Kona sier så vendt til meg, "det kan vel du hjelpe henne med".. og så fortsetter fantasien derfra. Kommer aldri til å skje, men det er lov å fantasere Anonymkode: dd341...172 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #340 Del Skrevet 2. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: At kona og jeg har en trekant med en felles venninne av oss. Og at det er kona som oppfordrer til det, og innleder, fordi vår venninne er singel og har vært det en stund. Fantasien starter der vi pleier å møtes i sofaen en lørdagskveld, praten dreier innpå sex, og venninnen sier hun savner det for hun ikke har hatt det på lenge. Kona sier så vendt til meg, "det kan vel du hjelpe henne med".. og så fortsetter fantasien derfra. Kommer aldri til å skje, men det er lov å fantasere Anonymkode: dd341...172 Har mange i den gata jeg også, som aldri kommer til å skje. Ja, lov å fantasere Anonymkode: f8c82...0ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå