Gå til innhold

Skammervi oss over å være lekne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest undring1

Kanskje de som ikke hiver seg med i leken,er litt misunnelige på de voksne som tør det?  At de egentlig kunne tenkt seg å være med.  Ut i snøen, på sklier, med spill og lego og hva det skal være.  Ja til mer lek  og latter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 21.11.2019 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Når vi begynner på voksenlivet, skal vi ta ansvar or så mye.  ikke vær så barnslig.  Men å bevare barnet i seg er kanskje noe annet. Mange med meg mener at det er viktig.  Likevel lurer jeg på om det er forundet med litt skam.  Når den første snøen kommer, kjenner jeg en sitrende fryd, og får lyst  tilå ta med meg kjæresten ut og leke..Alt etter hva slags snø det er, kan man lage  snømann, borg, eller kaste løssnø på hverandre og dynke hverandre litt, uten at de blir vondt eller ekkelt.  Hvordan ser dere på dette?

Anonymkode: 1e92e...e49

Jeg har vært åpen om det med de jeg kjenner at jeg er en barnslig liten unge ( Til tross for alderen min 28 år), men trassalderen har jeg uheldigvis sluttet med da! :( Man må kunne være barnslig til tider eller så ville livet ha blitt kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lasox skrev:

Jeg har vært åpen om det med de jeg kjenner at jeg er en barnslig liten unge ( Til tross for alderen min 28 år), men trassalderen har jeg uheldigvis sluttet med da! :( Man må kunne være barnslig til tider eller så ville livet ha blitt kjedelig. 

Akkurat det samme mener jeg. Og jeg er en generasjon eldre enn deg.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har planlagt noe lekent snart?  Eller er det bedre om det kommer spontant?  ...kanske da det blir mest lekent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har planlagt noe lekent snart?  Eller er det bedre om det kommer spontant?  ...kanske da det blir mest lekent?

Planlegger ikke sånt. De er det spontane som er så bra. 

Oj. En sølepytt. Den var fin *plask*. 

Ja jeg hopper i sølepytter alene ute på gata om jeg føler for det 😂

Anonymkode: 4dc8c...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.12.2019 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Planlegger ikke sånt. De er det spontane som er så bra. 

Oj. En sølepytt. Den var fin *plask*. 

Ja jeg hopper i sølepytter alene ute på gata om jeg føler for det 😂

Anonymkode: 4dc8c...f05

Helt herlig. Eller om vinteren -så fin tørr snø. Jeg inviterer kjæresten til å gå tur og har snøkrig underveis. Vi kler oss godt, da.❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...