Gå til innhold

Lukter dere tilfeldigvis på føttene til jentene når dere tar en heel book eller lignende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på bjj kurs, og jeg klarer ikke å la være å lukte på jentenes føtter under ulike posisjoner.. Noen flere her som liker å lukte på føttene til jenter? Hvilke sporter anbefaler dere?

Anonymkode: bf3cc...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj! Når vi jenter som driver med kampsport er på trening, er vi der for å trene. Ikke for at noen skal lukte på føttene våre..Skjerpings! Ikke bli han som alle jentene unngår fordi alle vet han er en creep.

Anonymkode: 8e9ca...c12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj! Når vi jenter som driver med kampsport er på trening, er vi der for å trene. Ikke for at noen skal lukte på føttene våre..Skjerpings! Ikke bli han som alle jentene unngår fordi alle vet han er en creep.

Anonymkode: 8e9ca...c12

De merker jo ikke noe. Jeg må jo puste. Så om jeg gjør det gjennom nesa eller munnen er ikke noe folk kan ta meg på. Ikke si at du ikke har lagt merke til deilige kvaliteter hos mange av mennene der? 

Anonymkode: bf3cc...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sexy kvinner har sexy føtter.

Sånn er det bare.

 

Anonymkode: 94d35...ba8

Ja, hvilken sport går du på for å komme nærme flere føtter enn de du har seksuell kontakt med? 

Anonymkode: bf3cc...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De merker jo ikke noe. Jeg må jo puste. Så om jeg gjør det gjennom nesa eller munnen er ikke noe folk kan ta meg på. Ikke si at du ikke har lagt merke til deilige kvaliteter hos mange av mennene der? 

Anonymkode: bf3cc...fd4

Svette folk med tannbeskytter vekker ikke det helt store begjæret nei. Samtidig ønsker jeg å vise treningspartnerne mine respekt. Synes at å gå inn for å lukte på de er respektløst.

Anonymkode: 8e9ca...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg klarer ikke å la være å lukte på jentenes føtter under ulike posisjoner.

Greit å være kåt og gal etter kvinner, har vært, og er der forsåvidt selv, men når du holder på slik i hverdagen blir det for mye creep. Sjelden jeg føler for å være politisk korrekt, men noen må si fra av og til. Vi går ikke rundt og snuser alle sammen, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av det derre når du ruller BJJ. Ikke bare oppførselen, men skru det av i hodet ditt.

BTW: Det heter heel hook.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...