Tennplugg Skrevet 30. august #41 Skrevet 30. august Modent skrev (På 20.11.2019 den 20.38): Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann. En god del erfaring med dette. Vår inngang var litt som din, mannen som startet "prosjekt overtalelse" her i huset og jeg sa ikke ja umiddelbart. Men når vi først forsøkte så er jeg på grensen til flau over hvor deilig det var, på mange måter...... 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #42 Skrevet 30. august Tennplugg skrev (27 minutter siden): En god del erfaring med dette. Vår inngang var litt som din, mannen som startet "prosjekt overtalelse" her i huset og jeg sa ikke ja umiddelbart. Men når vi først forsøkte så er jeg på grensen til flau over hvor deilig det var, på mange måter...... Er man over 50 kan man jo ha barn som er 10 år eldre en "han unge" på 20. Tenk hvor dritflau din datter eller sønn hadde blitt av å høre om sin mor pule på en som er mange år yngre en de selv (altså sine egne barn). Anonymkode: 4eeaf...52f 2
911 Skrevet 30. august #43 Skrevet 30. august Tennplugg skrev (1 time siden): En god del erfaring med dette. Vår inngang var litt som din, mannen som startet "prosjekt overtalelse" her i huset og jeg sa ikke ja umiddelbart. Men når vi først forsøkte så er jeg på grensen til flau over hvor deilig det var, på mange måter...... Hvordan fikk han "overtalt" deg til å prøve. Jeg har foreslått dette til min kone men hun sier kategorisk nei dessverre. Du skal ikke være flau over dette. Han, og jeg, vil jo dette for at våre koner skal ha en magisk og flott opplevelse. Om det ikke er noe bedre, eller dårligere enn med ektemannen så forstår jeg ikke vitsen. Du må gjerne utdype mer hvorfor denne opplevelsen var så bra. Var han yngre, bedre utrustet enn mannen din eller var det andre forhold bortsett fra at dette var nytt og spennende som gjorde opplevelsen så god. Hadde du og mannen din en "debrief" etterpå og hva var hans opplevelse? Frister dette til gjentakelse med samme mann eller en annen? Jeg er bare interessert i erfaringene deres for å se om dette kan være noe for oss (i tilfelle hun får lyst til prøve). Jeg vet at sjalusi kan være en faktor, men noen kan også føle en form for kompersjon. Selv har jeg bare sommerfugler i magen ved tanken på en annen mann med henne, men mye kan endre seg om dette blir en realitet.
AnonymBruker Skrevet 30. august #44 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er man over 50 kan man jo ha barn som er 10 år eldre en "han unge" på 20. Tenk hvor dritflau din datter eller sønn hadde blitt av å høre om sin mor pule på en som er mange år yngre en de selv (altså sine egne barn). Anonymkode: 4eeaf...52f Og det tror du barna får vite? Aldri hørt om å være diskrè? Anonymkode: 62c98...cd5 2
911 Skrevet 30. august #45 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er man over 50 kan man jo ha barn som er 10 år eldre en "han unge" på 20. Tenk hvor dritflau din datter eller sønn hadde blitt av å høre om sin mor pule på en som er mange år yngre en de selv (altså sine egne barn). Anonymkode: 4eeaf...52f Hvem er det som forteller sine barn om sitt private sexliv? Man holder dette skjult, spesielt om det er så spesielt som dette.
askjiir Skrevet 30. august #46 Skrevet 30. august (endret) 911 skrev (22 minutter siden): Hvem er det som forteller sine barn om sitt private sexliv? Man holder dette skjult, spesielt om det er så spesielt som dette. Forholdet til TS røk, mannen likte det ikke så godt som han antok. Tror barna la merke til akkurat det. Endret 30. august av askjiir 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #47 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og det tror du barna får vite? Aldri hørt om å være diskrè? Anonymkode: 62c98...cd5 Ha ha, utrolig hva som kommer for en dag. Tro meg, dette kommer for en dag før eller siden, og for en nedtur det blir! Anonymkode: 4eeaf...52f 2
911 Skrevet 30. august #48 Skrevet 30. august (endret) askjiir skrev (43 minutter siden): Forholdet til TS røk, mannen likte det ikke så godt som antok. Tror barna la merke til akkurat det. Så trist Det er nok det som er faren med en slik livsstil og hvorfor jeg søker råd og erfaringer rundt dette. Jeg er enda på fantasistadiet. Selvsagt merker ungene at noe er galt i forholdet men man trenger ikke forklare mer enn at paret ikke er kjærester lenger og at de derfor går fra hverandre. Det er svært mange forhold som havarerer av ulike årsaker. Endret 30. august av 911
AnonymBruker Skrevet 30. august #49 Skrevet 30. august 911 skrev (19 minutter siden): Så trist Det er nok det som er faren med en slik livsstil og hvorfor jeg søker råd og erfaringer rundt dette. Jeg er enda på fantasistadiet. Selvsagt merker ungene at noe er galt i forholdet men man trenger ikke forklare mer enn at paret ikke er kjærester lenger og at de derfor går fra hverandre. Det er svært mange forhold som havarer av ulike årsaker. Og mange av grunner som dette! Så styr deres lyster folkens.. Anonymkode: 4eeaf...52f
Metal Horse Skrevet 30. august #50 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 20.11.2019 den 20.45): Jeg blir kvalm. Skal mannen din virkelig la en annen mann pule deg? Er det dette vanlig for dere "hvite folk" eller? Anonymkode: ee701...522 Enig med deg. "Hvite folk" er helt sprø. Tenk på at man er så desperat at man trenger trekant til å forsterke sin relasjon til partner. Trist. Høres totalt abstrakt og sykt ut. 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #51 Skrevet 31. august Metal Horse skrev (10 timer siden): Enig med deg. "Hvite folk" er helt sprø. Tenk på at man er så desperat at man trenger trekant til å forsterke sin relasjon til partner. Trist. Høres totalt abstrakt og sykt ut. Det som er trist er at sånne som deg tror seksuell eksklusivitet er normalt og noe å trakte etter som et slags hellig livsmål. Anonymkode: 9eb5c...0da
Collan Skrevet 31. august #52 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 21.11.2019 den 0.17): For denne damen er muligens eldre enn hans egen mor! Anonymkode: 80c93...a89 Så det bør ikke vær lov å ha sex med noen som er eldre enn ens mor? En person på 34 år og en på 58 år kan ikke ha sex sammen hvis førstnevntes mor er 56 år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå