Gå til innhold

Trekant med ung mann


Modent

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann.

Endret av Modent
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Modent skrev:

Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann.

Jeg blir kvalm. Skal mannen din virkelig la en annen mann pule deg? Er det dette vanlig for dere "hvite folk" eller?

Anonymkode: ee701...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kvalm. Skal mannen din virkelig la en annen mann pule deg? Er det dette vanlig for dere "hvite folk" eller?

Anonymkode: ee701...522

Ok du om det.

Det er mange som tenner på å se partneren nyte andre elskere enn seg selv. Mange damer og mange menn som tenner på dette. Folk er forskjellige og det må de få være synes jeg. 

Blir ikke kvalmen bedre så ta en kvalmestillende eller gå på do og spy istedet for utover her.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med KG-kvinner, som sikkler etter menn de heller burde ha omsorgsfølelse for? Du er 50 år, da håper jeg denne unge mannen er ikke er yngre enn 35! 

Anonymkode: 80c93...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ok du om det.

Det er mange som tenner på å se partneren nyte andre elskere enn seg selv. Mange damer og mange menn som tenner på dette. Folk er forskjellige og det må de få være synes jeg. 

Blir ikke kvalmen bedre så ta en kvalmestillende eller gå på do og spy istedet for utover her.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker kun å vite om andre har opplevd det at partner ønsker å se sin kvinne ha sex med en ung mann

Endret av Modent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater å være anonym men skriver første gang som anonym. 

Ja! Jeg har stilt opp for et par i nesten samme alder som dere. Det var første gang for alle.

Nå er ikke jeg så ung heller (38 år) men må si at det var helt utrolig opplevelse.  Dama hadde det også bra siden jeg fikk en stor klem og laaaaang tunge kyss😍

Mannen sa at han skal planlegge det snart igjen som også er tegn på at han va fornøyd. 

Anonymkode: 5f0b2...0a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kvalm. Skal mannen din virkelig la en annen mann pule deg? Er det dette vanlig for dere "hvite folk" eller?

Anonymkode: ee701...522

Er du naiv ?, alle som praktiserer sex utenfor normene er ikke kun "hvite" De finnes i alle farger.

Anonymkode: 9bea8...458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er greia med KG-kvinner, som sikkler etter menn de heller burde ha omsorgsfølelse for? Du er 50 år, da håper jeg denne unge mannen er ikke er yngre enn 35! 

Anonymkode: 80c93...a89

Hvorfor i all verden skal ikke to eller flere voksne folk kunne avgjøre om de har lyst til å ha sex med hverandre? Hva i all verden for slags skade gjør det om en mann på 27 og ei dame på 50 har sex mens hennes mann ser på?

Anonymkode: d14e1...dca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Modent skrev:

Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann.

Vi er flere menn som ønsker det samme eller kanskje vil være med seg i en slik setting. Tror det vil sprite opp sexlivet masse om hun vil være med på dette og kan nyte sexen.
Min kone er i noenlunde samme alder som deg, men mener jeg er gal som foreslår noe slikt 😄 så tror dette bare blir en fantasi for meg.

Anonymkode: 02116...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er flere menn som ønsker det samme eller kanskje vil være med SELV i en slik setting. Tror det vil sprite opp sexlivet masse om hun vil være med på dette og kan nyte sexen.
Min kone er i noenlunde samme alder som deg, men mener jeg er gal som foreslår noe slikt 😄 så tror dette bare blir en fantasi for meg.

Anonymkode: 02116...d14

 

Anonymkode: 02116...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hater å være anonym men skriver første gang som anonym. 

Ja! Jeg har stilt opp for et par i nesten samme alder som dere. Det var første gang for alle.

Nå er ikke jeg så ung heller (38 år) men må si at det var helt utrolig opplevelse.  Dama hadde det også bra siden jeg fikk en stor klem og laaaaang tunge kyss😍

Mannen sa at han skal planlegge det snart igjen som også er tegn på at han va fornøyd. 

Anonymkode: 5f0b2...0a2

Jeg lot meg overtale å bli med på noe slikt en gang i min ungdom.  Det  var absolutt ikke noe særlig å ha en bleikfet, svett gammel gubbe sitte å runke på en stol 1.5 meter unna.  

Det var en engangsforeteelse for min del iallefall.

Anonymkode: 163f3...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Sikkert ikke så dum idé dersom du tenner på det selv, og mannen din tenner på det. Om du kan være noe for en ung mann er det umulig å vite før du har prøvd. Dere bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skal ikke to eller flere voksne folk kunne avgjøre om de har lyst til å ha sex med hverandre? Hva i all verden for slags skade gjør det om en mann på 27 og ei dame på 50 har sex mens hennes mann ser på?

Anonymkode: d14e1...dca

For denne damen er muligens eldre enn hans egen mor!

Anonymkode: 80c93...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gi han gleden av å se på? Er du dominant så ber du han betale suiten, før du ber han pelle seg ned på puben og vente på at kona har fått seg. Etterpå dater du dattera hans bare for å sette punktum på idiotien. 

The Bull.

Anonymkode: f60a0...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg gjort det som min mann ønsket. Vi møte en ung mann til trekant, for meg ble det en flott opplevelse. Vet ikke om min mann synes det samme. Han ble sittende å se på at jeg ble pult etter alle kunsten regler av en ungdom på 30. Flott og oppleve en som virkelig holder ut, jeg gjør det gjerne igjen men da uten min mann tilstede.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med KG-kvinner, som sikkler etter menn de heller burde ha omsorgsfølelse for? Du er 50 år, da håper jeg denne unge mannen er ikke er yngre enn 35! 

Anonymkode: 80c93...a89

Hvordan er det omvendt da? 50år gammel mann som vil ha sex med ei dame 31? 

Anonymkode: 2e63f...0e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Modent skrev:

Da har jeg gjort det som min mann ønsket. Vi møte en ung mann til trekant, for meg ble det en flott opplevelse. Vet ikke om min mann synes det samme. Han ble sittende å se på at jeg ble pult etter alle kunsten regler av en ungdom på 30. Flott og oppleve en som virkelig holder ut, jeg gjør det gjerne igjen men da uten min mann tilstede.

Jeg regner jo med at dere har en skikkelig debriefing rundt dette, og hvilke følelser han sitter igjen med. Tror du han er åpen for at du møter noen alene?  

Anonymkode: 0a846...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glatt hvert med på det. 
 

han måtte gjerne ha sittet i hjørnet om han ville det.. hadde bare tent meg enda mer.. 

Anonymkode: 291da...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...