AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #21 Skrevet 27. november 2019 15 hours ago, Modent said: Da har jeg gjort det som min mann ønsket. Vi møte en ung mann til trekant, for meg ble det en flott opplevelse. Vet ikke om min mann synes det samme. Han ble sittende å se på at jeg ble pult etter alle kunsten regler av en ungdom på 30. Flott og oppleve en som virkelig holder ut, jeg gjør det gjerne igjen men da uten min mann tilstede. Høres ut som noe som kan på skje på jevnlig basis hvis du er smart. Gi han ekstra oppmerksomhet nå slik at han setter pris på din økte seksuelle appetitt og at han sitter igjen med følelsen at dette var en god ide. Få han til å ønske at du skal gjenta det, og prøv å skjønne mest mulig av hva han får ut av dette som ikke har å gjøre med å stirre på selve akten. Det er drøssvis av kinks som han kan spore(s) inn i som gir han et kick av å ikke være tilstede. Hvis dette er noe du synes er verdt å gå for, så tenk på det som et prosjekt. Og om ikke lenge er du en hotwife hvor din manikyr, frisør, garderobe, sminke, hudbehandling og seksualitet er blitt et fellesprosjekt. Og med en eller flere unge FF. Anonymkode: 39fd3...907 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #22 Skrevet 27. november 2019 On 11/21/2019 at 12:17 AM, AnonymBruker said: For denne damen er muligens eldre enn hans egen mor! Anonymkode: 80c93...a89 Og eksakt hvordan er det skadelig? Er det sånn at ingen bør ha sex med noen som er i nærheten av ens foreldres alder? Hvorfor i all verden skal vi begrense oss sånn? Hvis voksne folk vil ha sex med hverandre synes jeg de skal kjøre på. Anonymkode: d14e1...dca 1 1
FredrikLarsen76 Skrevet 3. august 2020 #23 Skrevet 3. august 2020 Jeg har truffet par i denne settingen før der damen virkelig har nytt det. Men de har vært litt mer drevne, det er jo alltid en første gang her. Snakk med mannen og bli enige om hva som er OK, og om du ikke er 100% komfortabel så bruker du mer tid. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 3. august 2020 #24 Skrevet 3. august 2020 På 20.11.2019 den 21.18, Modent skrev: Jeg ønsker kun å vite om andre har opplevd det at partner ønsker å se sin kvinne ha sex med en ung mann Jeg kan lett tenne på det bildet, og jeg har gitt min partner frihet til også å treffe andre. Vi planlegger også å ta med en mann til, men han skal nytes av begge. Alder er ikke veldig viktig for oss, men jeg ser ikke for oss å treffe noen som er typ en generasjon yngre enn oss.
Marianne2 Skrevet 30. august #25 Skrevet 30. august Modent skrev (På 26.11.2019 den 22.57): Da har jeg gjort det som min mann ønsket. Vi møte en ung mann til trekant, for meg ble det en flott opplevelse. Vet ikke om min mann synes det samme. Han ble sittende å se på at jeg ble pult etter alle kunsten regler av en ungdom på 30. Flott og oppleve en som virkelig holder ut, jeg gjør det gjerne igjen men da uten min mann tilstede. Hadde kommet jeg også👍
Marianne2 Skrevet 30. august #26 Skrevet 30. august Modent skrev (På 20.11.2019 den 21.18): Jeg ønsker kun å vite om andre har opplevd det at partner ønsker å se sin kvinne ha sex med en ung mann Har opplev det, helt ok
911 Skrevet 30. august #27 Skrevet 30. august Modent skrev (På 20.11.2019 den 20.38): Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann. Modent skrev (På 20.11.2019 den 21.18): Jeg ønsker kun å vite om andre har opplevd det at partner ønsker å se sin kvinne ha sex med en ung mann Ser dette opprinnelig er en gammel tråd, men like aktuell for det. Skulle tro du var min kone Modent 😊. Noenlunde samme alder. Jeg er mannen og hun vet at jeg tenner helt vilt på denne fantasien. Hun er (foreløpig) mer lunken til forslaget. Om dette var en ung mann som vi begge fikk god kjemi med ville jeg absolutt deltatt litt på sidelinjen. En gammel skallet bleikfeit gubbe er totalt uaktuelt. En sprek, kjekk, velutstyrt og utholdende "ungdom" på 20-40 et sted måtte det være så får de som spyr av forslaget bare spy. Vi er et oppegående, sprekt og slankt par og hun får stadig vekk henvendelser fra menn som er mye yngre enn oss, både irl og på SoMe. Når hun er alene blir det mye flørting fra dem, så jeg prøver å holde litt avstand for å se om dette utvikler seg til noe. Hun avviser dessverre alle som "prøver" seg. Interessant å lese hvilke erfaringer andre har gjort, både på par- og elskersiden. så blås gjerne liv i denne tråden og kom med nyere erfaringer ❤️ 1
askjiir Skrevet 30. august #28 Skrevet 30. august Modent skrev (På 26.11.2019 den 22.57): Da har jeg gjort det som min mann ønsket. Vi møte en ung mann til trekant, for meg ble det en flott opplevelse. Vet ikke om min mann synes det samme. Han ble sittende å se på at jeg ble pult etter alle kunsten regler av en ungdom på 30. Flott og oppleve en som virkelig holder ut, jeg gjør det gjerne igjen men da uten min mann tilstede. Så det var sånn du ble singel. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #29 Skrevet 30. august Modent skrev (På 20.11.2019 den 20.38): Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann. Nei, det er ikke normalt. Mannen din er pervers. Anonymkode: 9c66f...903
AnonymBruker Skrevet 30. august #30 Skrevet 30. august Modent skrev (På 20.11.2019 den 20.38): Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann. De beste fantasiene er ofte de som ikke blir virkeliggjort. Har lest om mange par sine erfaringer her på KG med trekanter, og påfallende ofte er det noe de angrer på fordi det å bringe en tredje person inn i et parforhold kan utløse følelser og sjalusier som blir vanskelig å håndtere i etterkant. Ikke sikkert det blir slik for dere, men det kan være vanskelig å vite på forhånd, og det er jo veldig synd om deres, forhåpentligvis gode og stabile forhold, skal bli skadelidende om denne fantasien virkeliggjøres. Selv ville jeg ikke tatt sjansen på å gjøre noe slikt i mitt forhold, selv om tanken på en tredje person i senga kan være spennende og pirrende. Anonymkode: 9db4d...dbb 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #31 Skrevet 30. august Jeg elsker at vi testet ut vår fantasi om ekstra mann. Noe av det deiligste jeg har gjort, og har virkelig piffet opp sexlivet på hjemmebane utenom. Gift K 49 Anonymkode: c31ed...a8d 1
askjiir Skrevet 30. august #32 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De beste fantasiene er ofte de som ikke blir virkeliggjort. Har lest om mange par sine erfaringer her på KG med trekanter, og påfallende ofte er det noe de angrer på fordi det å bringe en tredje person inn i et parforhold kan utløse følelser og sjalusier som blir vanskelig å håndtere i etterkant. Ikke sikkert det blir slik for dere, men det kan være vanskelig å vite på forhånd, og det er jo veldig synd om deres, forhåpentligvis gode og stabile forhold, skal bli skadelidende om denne fantasien virkeliggjøres. Selv ville jeg ikke tatt sjansen på å gjøre noe slikt i mitt forhold, selv om tanken på en tredje person i senga kan være spennende og pirrende. Anonymkode: 9db4d...dbb De er skilt nå.
HMK Skrevet 30. august #33 Skrevet 30. august Det hadde vært nei fra meg. Kanskje foreslå at mannen din ligger med ei 30 år eldre dame?
AnonymBruker Skrevet 30. august #34 Skrevet 30. august Modent skrev (På 20.11.2019 den 20.38): Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann. Blir dette en ego-tripp for deg? Smigret av å tenke på at en 20-åring puler deg, "ungdommelig vakker som du er"? Anonymkode: 4eeaf...52f
AnonymBruker Skrevet 30. august #35 Skrevet 30. august Modent skrev (På 20.11.2019 den 20.38): Jeg er en kvinne på rundt 50 som har en mann som ønsker at vi har trekant med en ung mann. Han ønsker å se på at jeg har sex med en ung mann mens han ser på. Han mener at dette vil være en god opplevelse for meg.Er det noen som har erfaring med dette. Kan ikke forstå at jeg kan være noe for en ung mann. Problemet her er at det er din mann som mener dette vil være en god opplevelse for deg. Det han egentlig mener er at han vil du skal gjøre det han ønsker, uten at ditt ønske betyr noe. Anonymkode: a8180...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #36 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 20.11.2019 den 20.45): Jeg blir kvalm. Skal mannen din virkelig la en annen mann pule deg? Er det dette vanlig for dere "hvite folk" eller? Anonymkode: ee701...522 Tenk å være så dum at en blander inn hudfarge her. Man har et ord for slikt... Anonymkode: 285aa...641 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #37 Skrevet 30. august Hvorfor skulle en 20 åring ville ha sex med to stk i 50 årene ? De er jo i en annen fysisk forfatning og på et annet nivå ang holdninger og interesser osv. Hadde jeg vært 20 så hadde det vært fullstendig uaktuelt og veldig lite fristende Anonymkode: d693b...235 2 2
Druid Skrevet 30. august #38 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle en 20 åring ville ha sex med to stk i 50 årene ? De er jo i en annen fysisk forfatning og på et annet nivå ang holdninger og interesser osv. Hadde jeg vært 20 så hadde det vært fullstendig uaktuelt og veldig lite fristende Anonymkode: d693b...235 Når jeg var 20, var dette kjempemulighet. Jeg tok imot alle mulighetene jeg fikk. 4
AnonymBruker Skrevet 30. august #39 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skulle en 20 åring ville ha sex med to stk i 50 årene ? De er jo i en annen fysisk forfatning og på et annet nivå ang holdninger og interesser osv. Hadde jeg vært 20 så hadde det vært fullstendig uaktuelt og veldig lite fristende Anonymkode: d693b...235 Fordi det er en mulighet til å ha sex, noe som ofte ikke dumper ned i fanget på unge menn. Interessen og holdningene som deles, er jo en felles interesse av å gjøre dette. Det skal vel ikke deles så alt for mye mer? Anonymkode: 0a846...317 2 1
911 Skrevet 30. august #40 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skulle en 20 åring ville ha sex med to stk i 50 årene ? De er jo i en annen fysisk forfatning og på et annet nivå ang holdninger og interesser osv. Hadde jeg vært 20 så hadde det vært fullstendig uaktuelt og veldig lite fristende Anonymkode: d693b...235 Det er jo kun snakk om sex og ikke et kjæresteforhold. Felles holdninger og interesser betyr lite i denne sammenhengen. Dessuten skal han sannsynligvis kun ha sex med henne, som både kan være attraktiv og ungdommelig. Det finnes mange flotte damer i denne aldersgruppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå