Gå til innhold

Trekant med ung mann


Modent

Anbefalte innlegg

15 hours ago, Modent said:

Da har jeg gjort det som min mann ønsket. Vi møte en ung mann til trekant, for meg ble det en flott opplevelse. Vet ikke om min mann synes det samme. Han ble sittende å se på at jeg ble pult etter alle kunsten regler av en ungdom på 30. Flott og oppleve en som virkelig holder ut, jeg gjør det gjerne igjen men da uten min mann tilstede.

Høres ut som noe som kan på skje på jevnlig basis hvis du er smart. Gi han ekstra oppmerksomhet nå slik at han setter pris på din økte seksuelle appetitt og at han sitter igjen med følelsen at dette var en god ide. Få han til å ønske at du skal gjenta det, og prøv å skjønne mest mulig av hva han får ut av dette som ikke har å gjøre med å stirre på selve akten.

Det er drøssvis av kinks som han kan spore(s) inn i som gir han et kick av å ikke være tilstede.

Hvis dette er noe du synes er verdt å gå for, så tenk på det som et prosjekt. Og om ikke lenge er du en hotwife hvor din manikyr, frisør, garderobe, sminke, hudbehandling og seksualitet er blitt et fellesprosjekt. Og med en eller flere unge FF.

Anonymkode: 39fd3...907

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 11/21/2019 at 12:17 AM, AnonymBruker said:

For denne damen er muligens eldre enn hans egen mor!

Anonymkode: 80c93...a89

Og eksakt hvordan er det skadelig?

Er det sånn at ingen bør ha sex med noen som er i nærheten av ens foreldres alder? Hvorfor i all verden skal vi begrense oss sånn?

Hvis voksne folk vil ha sex med hverandre synes jeg de skal kjøre på. 

Anonymkode: d14e1...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg har truffet par i denne settingen før der damen virkelig har nytt det. Men de har vært litt mer drevne, det er jo alltid en første gang her. Snakk med mannen og bli enige om hva som er OK, og om du ikke er 100% komfortabel så bruker du mer tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 20.11.2019 den 21.18, Modent skrev:

Jeg ønsker kun å vite om andre har opplevd det at partner ønsker å se sin kvinne ha sex med en ung mann

Jeg kan lett tenne på det bildet, og jeg har gitt min partner frihet til også å treffe andre.

Vi planlegger også å ta med en mann til, men han skal nytes av begge.

Alder er ikke veldig viktig for oss, men jeg ser ikke for oss å treffe noen som er typ en generasjon yngre enn oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...