Gå til innhold

ønsker å feire jul med daten min, alene. for tidlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skal spørre han jeg dater om han vil feire jul med meg.  (alene, ikke med familien min). Det har vært en del tull i familien min i det siste og jeg ønsker ikke å feire jul med dem i år. Jeg er 22 år og har aldri feiret med noen andre enn familien min. Han jeg dater er ikke kristen og har heller ingen tradisjoner i julen da familien hans er fra et arabisk land. Jeg vil ikke at det skal komme for brått på i og med at vi bare dater. I år betyr ikke julen så mye for meg og jeg ønsker meg mest bort fra familien. det er hovedgrunnen til at jeg vil spørre om han kunne tenke seg en jul med meg. Jeg er student og vil ikke ha typisk norsk jul for bare oss to da han ikke er vant til det og det blir for mye for meg å styre med. jeg ønsker egentlig bare en rolig kveld hvor vi kan slappe av, spise god mat og "glemme" alt maset på privaten. Er det for tidlig? og har dere noen tips til hvordan jeg kan gjøre denne kvelden veldig koselig?

Anonymkode: 94435...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør om det er for tidlig, men skriver ikke hvor lenge dere har datet.

Anonymkode: bf069...f82

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for tidlig, i hvert fall ikke så lenge han ikke feirer jul og du bare vil være uten familien din. Blir jo egentlig bare som en vanlig kveld. Hilsen en som er vokst opp i JV og aldri feiret jul som barn... 

Anonymkode: 0ee12...603

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om det er for tidlig, men samtidig sier du han ikke feirer jul og at du heller ikke skal gjøre noe «spesielt» enn å slappe av og spise god mat. Hva mener du med «for tidlig»? For han eller for deg? Hvis ikke han gjør noe spesielt den dagen/feirer jul, så blir det jo som en vanlig koselig kveld for hans del, så jeg tror ikke det blir «for tidlig» for han i såfall. Er jo mulig han spør om du ikke skal være med familien din, og da kan du jo bare si det som det er eller si de reiser eller noe, om du ikke ønsker å fortelle om familieproblemer med det samme.. Tror heller det er det som kan bli «for tidlig»😅 Men nå vet jo ikke jeg om dere har kjent hverandre i en eller fem uker heller da..

Anonymkode: 029e9...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som skrev over her, igjen...

Våkn opp tidlig og spis feks grøt mens dere ser julefilm. Ha mandel i grøten og den som finner den kan få oljemassasje fra den andre på kvelden. Lag god mat sammen mens dere hører julemusikk. Kjøp gave til hverandre og pakk opp etter middagen. 

Anonymkode: 029e9...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Jeg synes ikke dette er et merkelig spørsmål, si: Vi har kjent hverandre nylig, men jeg stoler på deg, jeg vil ikke feire jul sammen med familien. Vil du at vi skal være på jul sammen i år?

Gå til en hytte eller være hjemme hvis du bor alene, ta enkel mat (ingenting veldig forseggjort) og se på TV eller snakk inntil øynene dine tetter eller solen står opp. Det er ikke noe spesielt med julen, det er bare en dag i året der folk spiser sjokolade og tilfredsstiller deres åndelige forbrukerisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...