Gå til innhold

ønsker å feire jul med daten min, alene. for tidlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skal spørre han jeg dater om han vil feire jul med meg.  (alene, ikke med familien min). Det har vært en del tull i familien min i det siste og jeg ønsker ikke å feire jul med dem i år. Jeg er 22 år og har aldri feiret med noen andre enn familien min. Han jeg dater er ikke kristen og har heller ingen tradisjoner i julen da familien hans er fra et arabisk land. Jeg vil ikke at det skal komme for brått på i og med at vi bare dater. I år betyr ikke julen så mye for meg og jeg ønsker meg mest bort fra familien. det er hovedgrunnen til at jeg vil spørre om han kunne tenke seg en jul med meg. Jeg er student og vil ikke ha typisk norsk jul for bare oss to da han ikke er vant til det og det blir for mye for meg å styre med. jeg ønsker egentlig bare en rolig kveld hvor vi kan slappe av, spise god mat og "glemme" alt maset på privaten. Er det for tidlig? og har dere noen tips til hvordan jeg kan gjøre denne kvelden veldig koselig?

Anonymkode: 94435...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør om det er for tidlig, men skriver ikke hvor lenge dere har datet.

Anonymkode: bf069...f82

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for tidlig, i hvert fall ikke så lenge han ikke feirer jul og du bare vil være uten familien din. Blir jo egentlig bare som en vanlig kveld. Hilsen en som er vokst opp i JV og aldri feiret jul som barn... 

Anonymkode: 0ee12...603

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider