AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Del Skrevet 17. november 2019 Jeg har strikket og solgt mange votter de siste par årene, men helt ærlig så aner jeg ikke hvordan de faktisk er i bruk! Har brukt de samme butikk-kjøpte vottene i maaange år🤣 Garnlageret minker betraktelig så jeg ønsker å kjøpe inn garn som folk liker følelsen av og som holder de varme🙂 Anonymkode: f25d6...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2019 #2 Del Skrevet 17. november 2019 Jeg liker ullgarn som kan toves. De blir nesten vindtette på den måten syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 17. november 2019 #3 Del Skrevet 17. november 2019 Jeg bruker ullgarnet til nøstebarn. De har en oppskrift på tova votter som er helt fantastisk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Del Skrevet 17. november 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg liker ullgarn som kan toves. De blir nesten vindtette på den måten syns jeg. Jeg ser helst etter merkenavn og produkt, kan du anbefale noen? Anonymkode: f25d6...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2019 #5 Del Skrevet 17. november 2019 Aha! Billig og greit garn her og mange farger: https://www.sparkjop.no/524387_Cortina_Soft_50gr_garnnøste?farge=700-offwhite&type=product&q=cortina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 22. november 2019 #6 Del Skrevet 22. november 2019 Jeg bruker finull til setesdalsvotter og liknende og Vamsegarn til tovede votter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. november 2019 #7 Del Skrevet 24. november 2019 Er lenge siden jeg strikket votter nå, men liker veldig godt Raumagarn til det. Det har passe tykkelse når jeg strikker mønsterstrikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Del Skrevet 24. november 2019 På 17.11.2019 den 17.59, Hoppetaujenta skrev: Aha! Billig og greit garn her og mange farger: https://www.sparkjop.no/524387_Cortina_Soft_50gr_garnnøste?farge=700-offwhite&type=product&q=cortina Det synes jeg er helt totalt uegnet til votter. Det er vondt å strikke med og det tover så det blir stivt og fælt. Jeg liker best Drops Nepal, dobbel Finull eller Fritidsgarn til tovede votter. Til type Selbu bruker jeg Drops Lima, Mitu, Tumi eller Finull. Anonymkode: c6506...c5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #9 Del Skrevet 26. november 2019 Heilo, eventuelt 3-tråds fra Rauma (husfliden). Østfold/vestfolds garn, usikker på om det er å få tak i lengre? Det rene ullgarnet de pleide å ha på bl.a Nille. Så lenge det ikke er superwash er det meste OK. Men garn som er en anelse grove blir også de beste og varmeste vottene i bruk. Anonymkode: ee0ee...864 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 26. november 2019 #10 Del Skrevet 26. november 2019 Vamsegarn er supert hvis en skal tove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #11 Del Skrevet 25. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 24.11.2019 den 10.56): Jeg liker best Drops Nepal, dobbel Finull eller Fritidsgarn til tovede votter. Til type Selbu bruker jeg Drops Lima, Mitu, Tumi eller Finull. Takk for veldig gode tips! ♥️ Anonymkode: 0159e...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå