Gå til innhold

Når på døgnet er dere mest klare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en teori om at A-mennesker liker morgensex bedre enn B-mennesker. 

Jeg er B-menneske og er aldri klar om morgenen. Det må i tilfelle bli de dagene man kan sove lenge og kl 12 fremdeles er morgen. Jeg er aldri kåt dagen derpå. 

Jeg har hatt partnere som er både A og B-mennesker, og A-menneskene er jevnt over så trøtt om kvelden at de stort sett orker en kjappis eller sovner tidlig. De vil også ha sex om morgenen før jeg i det hele tatt er såpass våken at jeg har hodet på plass. 

Hvordan er dette for dere? Bør man gå etter en som har samme døgnrytme som en selv for å få et mer tilfredsstillende sexliv?

Anonymkode: 3b53c...8f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg enda gladere for at jeg ikke har noe døgnrytme! 😄

Da kan jeg ha sex akkurat når jeg føler for det, og det kan være når som helst på døgnet ❤️ 

Anonymkode: dbcff...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke noe spesielt mønster. Når jeg er kåt er jeg kåt. Når jeg våkner om morgenen kan jeg enten være så kåt at jeg er andpusten, eller mektig irritert fordi jeg vil sove litt til, men er nødt til å stå opp. :P Eller det kan skje på kvelden mens jeg sitter og surfer på nettet, uten at det er noen spesiell grunn til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett på morgenen, evt. om jeg våkner midt på natta. Sjelden kåt på kvelden ettersom jeg jobber 8-16 og er sliten da (har gjerne sex likevel, men er i utgangspunktet under middels kåt). Jeg er mann.

Anonymkode: d1136...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten ikke tilsnakkende om morgenen så sex er uaktuellt. Mannen min er alltid klar, vi er begge B-mennesker

Anonymkode: c94e8...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig et B-menneske, men har ikke noe mønster i når jeg er klar. Liker morgensex. Og natt, og kveld og ettermiddag og dagtid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg klarte å ha morgensex, det er da mannen er kåtest. 
Jeg trenger tid for meg selv på morgenen før du i det hele tatt kan snakke til meg, det hjelper heller ikke at jeg må tisse med en gang jeg våkner, har dårlig ånde, hår til alle kanter og både ser og oppfører meg som et monster.

Det som funker er om jeg våkner først, får tisset, pusset tenner og våknet litt. Dersom mannen fortsatt sover på dette tidspunktet vekker jeg han gjerne med en blowjob, også tar vi det fra der. 😁

Anonymkode: 89b66...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 03.42,3 sånn ca. Da skjer det en åpenbaring.😇

Anonymkode: 61c19...199

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er A-menneske, og helt klart mest kåt på morgenen. Kvelden er jeg trøtt og uopplagt, særlig nå når det er vinter og mørketid.

Anonymkode: aff86...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B her og er ikke interessert i morgensex. Blir kåt på ettermiddagen, setter ofte på en film til barna og "hviler litt middag" med mannen da. 

Anonymkode: 836ee...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ettermiddagen og kvelden, vanligvis, men om jeg ikke er for trøtt om morgenen kan jeg også fint være klar da. Jeg er B-menneske. 

Anonymkode: 449dd...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåt når jeg våkner, ofte på ettermiddagen og før sengetid. 

Anonymkode: 02c5f...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen og kveld når jeg sitter alene, og noen ganger "ut av det blå" klarer da ikke motstå meg selv, det må bare ut. Tror nok jeg er blitt avhengig, for jeg får en så god følelse etterpå🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er B menneske, og blir dessuten alltid ganske trøtt etter sex. Så jeg er absolutt mest gira på kvelden. Om vi skal ha oss på morgenen så må jeg hatt tid til å våkne først, tisse og hel freshe meg opp litt over alt, så det ødelegger spontaniten, han er dessuten ganske morgengretten så det er sjelden det er aktuelt for oss begge. Vi har mest ettermiddags eller kveldsex, og etter noen orgasmer så er det så deilig å kunne legge seg en time eller for natten. 

/K36

Anonymkode: 21bc0...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...