Gå til innhold

Oralsex


Nordjenta

Anbefalte innlegg

Tjaa....Det der hørtes luksuriøst ut. VI har sex ca. 1 - 2 ganger i uka, og blir sugd kanskje 1 gang i måneden.

Anonymkode: f8605...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ga min mann bj heeele tiden fra vi begynte å date helt til nå for ca 1 mnd siden, vekket han også opp med at jeg sugte han, nå har jeg slutta!

Nekter å gi han oral sex før han begynner å gi tilbake! Kan telle på 1-2 hender hvor ofte han har gitt meg dette på 10.mnd! Vil man ha selv, så får en gi tilbake! 🤷🏽‍♀️
 

normaltsett elsker jeg å gi, å tilfredstille han på alle mulige måter, men nå føler jeg ikke for det, da han etter jeg flere ganger har sagt ifra, hvor han gjør det ÉN gang, forså skal han ha hele tiden, men ikke gi igjen 😹 

Anonymkode: 3b1fc...c07

amen!! Føler vi kvinner prøver å tilfredsstille så godt vi kan, men at det ofte ikke går andre veien. 

Anonymkode: 263fa...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 18.34, John McClane skrev:

 

Men hva så om du som kvinne må strekke deg litt ekstra for å suge og svelge, åpne dine hull og gi han det han trenger, du gjør jo ikke det uten å ha sørget for at du får dine behov fra ham først vel?

Et sexliv er ikke å åpne dine hull eller strekke seg ekstra for en part. Det skal være et sexliv der begge får nytelse. De færreste kvinner liker analsex (jeg er faktisk en av dem som liker det). Så selv om jeg selv liker analsex hadde jeg forventet at en mann som tar det som en selvfølge får prøve hvordan det er å få en dildo opp bak. Jeg får nytelse av analsex fordi det tenner meg. Mens kvinner som ikke blir tent at tanken ikke greier slappe av bak der og det kan gi grusom smerte. 

Mange menn undervurderer kvinners behov for tilfredsstillelse også. Om man aldri slikker partneren sin kan man heller ikke klage over at man nesten aldri får en blowjob. Her drømmer jeg om andre menn fordi det har gått så mange år med nesten ingen oralsex fra hans side. 

Anonymkode: 263fa...cac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...