Gå til innhold

Oralsex


Nordjenta

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor ofte ( ca ) dere gir deres menn oralsex? Å om dere svelger? Spør fordi min kjæreste  har en fantasi om at jeg vekker han med oralsex. Noe jeg selvsagt skal få til, er bare ikke helt «der» om morgenen😊 men ellers om jeg foreksempel ikke er kåt og han er det, så gir jeg han alltid oralsex. Fordi jeg elsker å gi han det og det gir meg en tilfredsstillelse og tilfredsstille han på denne måten. Av og til gjør jeg det selv om jeg er kåt, for det gjør meg kåt. Jeg elsker å gi han oralsex rett og slett. Det varierer fra 1-3 ganger i uken, enkelt uker mer enn andre. Når han små klager  over å enda ikke blitt vekket med oralsex ( ikke akkurat klager, mer erter, på en god måte.. men skjønner jo han vil det veldig, skal gjøre det! ) så nevnte jeg at jeg tror ikke alle menn blir sugd så ofte som deg... eller at så mange kvinner får tilfredsstillelse av å gjøre det. Han mener jeg tar feil. Så spennende å høre fra andre, gjerne begge kjønn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Nordjenta skrev:

Jeg lurer på hvor ofte ( ca ) dere gir deres menn oralsex? Å om dere svelger? Spør fordi min kjæreste  har en fantasi om at jeg vekker han med oralsex. Noe jeg selvsagt skal få til, er bare ikke helt «der» om morgenen😊 men ellers om jeg foreksempel ikke er kåt og han er det, så gir jeg han alltid oralsex. Fordi jeg elsker å gi han det og det gir meg en tilfredsstillelse og tilfredsstille han på denne måten. Av og til gjør jeg det selv om jeg er kåt, for det gjør meg kåt. Jeg elsker å gi han oralsex rett og slett. Det varierer fra 1-3 ganger i uken, enkelt uker mer enn andre. Når han små klager  over å enda ikke blitt vekket med oralsex ( ikke akkurat klager, mer erter, på en god måte.. men skjønner jo han vil det veldig, skal gjøre det! ) så nevnte jeg at jeg tror ikke alle menn blir sugd så ofte som deg... eller at så mange kvinner får tilfredsstillelse av å gjøre det. Han mener jeg tar feil. Så spennende å høre fra andre, gjerne begge kjønn😊

Dette er veldig individuelt. Mange suger ikke, endel suger sjelden, noen suger ofte osv. Du suger jo absolutt ofte, så han burde være jævlig fornøyd med dette. Du må ikke tro han på det alle damer suger og er like glad i å suge, for det er rett og slett ikke sant. 

Anonymkode: 731cf...aec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som deg Ts og liker det veldig godt. Gir bj så ofte han ønsker, vi bor ikke sammen.. Elsker forøvrig morgensex, men har barn.. Da begrenser det seg litt.. Bj kan passe inn hvor som helst egentlig 😇❤️

Anonymkode: a71b4...b7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir aldri sugd av kona

Mann 49 år

Anonymkode: 6edff...34d

Har du fortalt henne at du ønsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt sugd like mye denne uka som jeg ble sugd til sammen på 5 år i forrige forhold... så nei, ikke alle liker det. Foretrekker selvsagt denne uka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oralsex bør være en selvfølge hver dag. Minst en gang for dagen. Gjerne mer. Det må også gå begge veier. Kvinnen må også få. Samtidig også av og til. 69 stillingen = 😍

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er oralsex en fast del av forspillet. Pleier å suge til det går for han først, så han ikke blir ferdig etter 2-3 jukk når vi setter igang. :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hanako said:

Her er oralsex en fast del av forspillet. Pleier å suge til det går for han først, så han ikke blir ferdig etter 2-3 jukk når vi setter igang. :fnise: 

Her har vi ei som kan 😋😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nordjenta skrev:

 Å om dere svelger? 

Gjør ikke du? Kvinner i fast forhold burde  alltid klare å svelge sin mann, for hennes egen skyld. En mann som får deilig behandling hjemme vil har mindre trang og fantasier om å søke til andre kvinner for å få oppleve ting de føler de trenger. Jo mer kvinnen suger, svelger, tar den i alle hull og ofrer seg for mannen dess mindre trenger hun bekymre seg for at han skal gi etter for instinktene sine. Dere kvinner må skjønne at det er forskjell på kjønnene når det gjelder instinkt, behov, trang og ekstrem seksuell frustrasjon. Kvinner kan ofte ikke skjønne hvorfor menn ikke kan stå imot, det er dessverre fordi kvinner ikke har kjent slike sterke instinkter og hvordan de river i en. Kvinner må lære å akseptere at menn har det slik og heller hjelpe mannen enn å klage og få han til å føle seg unormal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, John McClane said:

Gjør ikke du? Kvinner i fast forhold burde  alltid klare å svelge sin mann, for hennes egen skyld. En mann som får deilig behandling hjemme vil har mindre trang og fantasier om å søke til andre kvinner for å få oppleve ting de føler de trenger. Jo mer kvinnen suger, svelger, tar den i alle hull og ofrer seg for mannen dess mindre trenger hun bekymre seg for at han skal gi etter for instinktene sine. Dere kvinner må skjønne at det er forskjell på kjønnene når det gjelder instinkt, behov, trang og ekstrem seksuell frustrasjon. Kvinner kan ofte ikke skjønne hvorfor menn ikke kan stå imot, det er dessverre fordi kvinner ikke har kjent slike sterke instinkter og hvordan de river i en. Kvinner må lære å akseptere at menn har det slik og heller hjelpe mannen enn å klage og få han til å føle seg unormal.

Herregud!!!

Anonymkode: faf6d...da5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud!!!

Anonymkode: faf6d...da5

Dette er faktigst sant men satt litt på spissen.😂

Anonymkode: 8cc5f...fbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, John McClane skrev:

Gjør ikke du? Kvinner i fast forhold burde  alltid klare å svelge sin mann, for hennes egen skyld. En mann som får deilig behandling hjemme vil har mindre trang og fantasier om å søke til andre kvinner for å få oppleve ting de føler de trenger. Jo mer kvinnen suger, svelger, tar den i alle hull og ofrer seg for mannen dess mindre trenger hun bekymre seg for at han skal gi etter for instinktene sine. Dere kvinner må skjønne at det er forskjell på kjønnene når det gjelder instinkt, behov, trang og ekstrem seksuell frustrasjon. Kvinner kan ofte ikke skjønne hvorfor menn ikke kan stå imot, det er dessverre fordi kvinner ikke har kjent slike sterke instinkter og hvordan de river i en. Kvinner må lære å akseptere at menn har det slik og heller hjelpe mannen enn å klage og få han til å føle seg unormal.

Jeg svelger alltid, elsker sæden hans❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er faktigst sant men satt litt på spissen.😂

Anonymkode: 8cc5f...fbc

Å hu over OFFRER seg til sin mann en gang i mnd og synes å ønske sex hver dag er urimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktigst sant men satt litt på spissen.😂

Anonymkode: 8cc5f...fbc

Godt observert både på budskapet men også på virkemåten. Godt å høre at du skjønte det, andre er totalt blind og jeg vil ønske de riktig så mye lykke til......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, bloody said:

Å hu over OFFRER seg til sin mann en gang i mnd og synes å ønske sex hver dag er urimelig.

Det vet du ingenting om.

Anonymkode: faf6d...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det vet du ingenting om.

Anonymkode: faf6d...da5

Nei det gjør jeg ikke. Men det var en antagelse på "herregud" når det meste som var sagt, enn dog litt over kanten, egentlig, om man skal væra ærlig, stemmer. Har man enn mann som er interisert i å ha sex i et forhold, men hu er ikke, hu som så mange man hører om syns det er en oppgave de må slite seg igjennom ja da blir mannen utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle liker å suge, og det burde være helt greit.

Anonymkode: 8ea27...717

Selvsagt er det greit om du ikke vil suge, bare å la være det. Men da bør du finne andre ting du kan gi ham for å veie opp hvis han savner det. Om han ikke ser deg og bruker tid til å prate med deg og høre på hva du føler så vil det til slutt få følger. Det går begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...