Gå til innhold

Oralsex


Nordjenta

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, bloody said:

Nei det gjør jeg ikke. Men det var en antagelse på "herregud" når det meste som var sagt, enn dog litt over kanten, egentlig, om man skal væra ærlig, stemmer. Har man enn mann som er interisert i å ha sex i et forhold, men hu er ikke, hu som så mange man hører om syns det er en oppgave de må slite seg igjennom ja da blir mannen utro.

Det var det "over kanten" jeg reagerte på. ( Svelge, ta den i alle hull, ofre seg for mannen.)

Anonymkode: faf6d...da5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Det var det "over kanten" jeg reagerte på. ( Svelge, ta den i alle hull, ofre seg for mannen.)

Anonymkode: faf6d...da5

Ok da aksepteres din herregud 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger somregel når han vil. Dog han må være ren 😃 Ja jeg svelger, det føles nå naturlig. 
Jeg har egentlig en regel (vi er i et Dom/sub forhold) om at jeg skal vekke ham med suging, men av en ellerannen grunn føles det ikke naturlig :( Så jeg får meg ikke til det.. Kanskje når vi flytter sammen. 

 

Anonymkode: ca229...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger han hver gang vi er sammen og hadde mer enn gjerne gjort det hver dag hvis vi bodde sammen. 

Anonymkode: 37700...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, bloody said:

Ok da aksepteres din herregud 😋

Skulle nok uthevet det jeg reagerte på i teksten hans. Synes ellers innlegget hans var vel "aggressivt".

Anonymkode: faf6d...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, John McClane skrev:

Gjør ikke du? Kvinner i fast forhold burde  alltid klare å svelge sin mann, for hennes egen skyld. En mann som får deilig behandling hjemme vil har mindre trang og fantasier om å søke til andre kvinner for å få oppleve ting de føler de trenger. Jo mer kvinnen suger, svelger, tar den i alle hull og ofrer seg for mannen dess mindre trenger hun bekymre seg for at han skal gi etter for instinktene sine. Dere kvinner må skjønne at det er forskjell på kjønnene når det gjelder instinkt, behov, trang og ekstrem seksuell frustrasjon. Kvinner kan ofte ikke skjønne hvorfor menn ikke kan stå imot, det er dessverre fordi kvinner ikke har kjent slike sterke instinkter og hvordan de river i en. Kvinner må lære å akseptere at menn har det slik og heller hjelpe mannen enn å klage og få han til å føle seg unormal.

Du høres ut som Anna Anka, hun mente at så lenge man ga sin mann en avsugning hver morgen og var fin og sexy så var han aldri utro. Han viste seg jo å ha pult på x antall andre kvinner over en årrekke😂 Veldig naiv tankegang som både kvinner og menn liker å tro på (det hadde jo løst det meste, sant?), men som ikke er helt sann dessverre. Det er jo noe sannhet i at et dårlig sexliv kan øke faren for utroskap, men som en kvinne som er superseksuell og alltid har hatt bra sex med kjærester, så føler jeg nesten at det bare gir blod på tann for min del. Mye vil ha mer. Og det å være utro handler ofte om at det er spennende med en annen, ikke at jeg ikke blir slikket hjemme.

Tilbake til tema så suger jeg nesten hver gang vi har sex, det er en vanlig del av forspill. Så i fast forhold blir det flere ganger daglig. Jeg er veldig glad i å suge og svelge, og har vekket menn med morgenblowjob flere ganger, bra start på dagen for oss begge.

Anonymkode: fd957...e32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort det rundt tre ganger i løpet av et forhold på seks år med eksen. Han elsket det, jeg gjorde ikke.

Med nåværende gjør jeg det nærmest hver gang vi er sammen.. enten som forspill eller for å tilfredsstille han. Jeg svelger, litt rart, men det går. 

Anonymkode: 0c133...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle nok uthevet det jeg reagerte på i teksten hans. Synes ellers innlegget hans var vel "aggressivt".

Anonymkode: faf6d...da5

Ja jo jeg reagerte urettferdig der imot din herregud på posten i sin helhet ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, bloody skrev:

Nei det gjør jeg ikke. Men det var en antagelse på "herregud" når det meste som var sagt, enn dog litt over kanten, egentlig, om man skal væra ærlig, stemmer. Har man enn mann som er interisert i å ha sex i et forhold, men hu er ikke, hu som så mange man hører om syns det er en oppgave de må slite seg igjennom ja da blir mannen utro.

Sex bør være noe begge er interessert i å ha i et forhold, begge har jo et visst ansvar for at den andre skal ville ha sex med deg. Man må jo vise sin kjærlighet gjennom å ville gi, se og ofre seg for at den andre skal ha det best mulig. Å ha en som vil deg så godt burde automatisk få deg til å ville gjøre minst like mye tilbake! Men det forutsetter selvsagt at begge er slik overfor den andre og forholdet. Til slikt trengs det god kommunikasjon og forståelse for det man hører den andre føler, selv om man ikke føler det samme.

Det er selvsagt aldri kvinnens oppgave å automatisk suge, svelge og være tilgjengelig for å knulles i alle hull 24/7! Skal en kvinne føle at hun vil gjøre slikt for mannen sin så kreves det en mann som ser henne og gjør det han kan for å gi henne det hun trenger for at dette skal fungere. Men de færreste menn er i stand til dette, det er dessverre kvinnen som må forklare mannen hva hun trenger, når hun trenger og snakke med han for å vise at hun vil gjøre det hun kan for å hjelpe han med å skjønne hennes rolle og plass i dette ekte respektfulle og kjærlige forholdet dere er i ferd med å skape. Det er selvsagt ikke enkelt men få han med på det ved å prate dere frem til løsninger. Dette er kvinner bedre til fra naturens side så det er naturlig at dere tar tak i dette om dere vil at dette skal skje. 

Men hva så om du som kvinne må strekke deg litt ekstra for å suge og svelge, åpne dine hull og gi han det han trenger, du gjør jo ikke det uten å ha sørget for at du får dine behov fra ham først vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som Anna Anka, hun mente at så lenge man ga sin mann en avsugning hver morgen og var fin og sexy så var han aldri utro. Han viste seg jo å ha pult på x antall andre kvinner over en årrekke😂 Veldig naiv tankegang som både kvinner og menn liker å tro på (det hadde jo løst det meste, sant?), men som ikke er helt sann dessverre. Det er jo noe sannhet i at et dårlig sexliv kan øke faren for utroskap, men som en kvinne som er superseksuell og alltid har hatt bra sex med kjærester, så føler jeg nesten at det bare gir blod på tann for min del. Mye vil ha mer. Og det å være utro handler ofte om at det er spennende med en annen, ikke at jeg ikke blir slikket hjemme.

Tilbake til tema så suger jeg nesten hver gang vi har sex, det er en vanlig del av forspill. Så i fast forhold blir det flere ganger daglig. Jeg er veldig glad i å suge og svelge, og har vekket menn med morgenblowjob flere ganger, bra start på dagen for oss begge.

Anonymkode: fd957...e32

Du er flink til å anta min tankegang og videre fortelle at menn uansett søker spenning uavhengig av hva kvinnen gjør. En kvinne skal jo ikke bare ofre seg og nærmest være sexslave og bare tjene sin mann på alle vis, det vil bare kjede mannen men også vise han at det er slik det skal være og han vil ønske å være slik med andre også.

Les det jeg skrev til Bloody i sted om begges interesse for sex i forholdet er viktig og hvor viktig det er å hjelpe hverandre for å få det til.

Litt av grunnen til at jeg skrev det var at jeg har lest utallige innlegg fra kvinner som klager på sine menn som ikke skjønner, ikke gidder, ikke snakker eller svarer når dere snakker til dem. Dere skjønner ikke hvorfor menn ikke kan svare og delta nå dere henvender dere til dem. Kvinner konkluderer ofte over menns enkle og stille måte å være på som at han ikke vil eller ikke kan. Mange menn får virkelig høre det.

Det som er rart er at jeg enda ikke har lest et eneste innlegg som viser at en kvinne har skjønt hva det er som gjør mannen slik og samtidig vise at hun skjønner hva hun som kvinne kan gjøre for å hjelpe mannen til å unngå å falle i denne gropen og heller være hennes støttespiller. Det er nemlig mulig, men mannen klarer det dessverre ikke uten hjelp og vet ikke selv hva han trenger. Dere kvinner burde skjønt dette, da kunne dere langt på vei fått den mannen dere etterlyser. Og ja, jeg sier qat det er dere som må ta tak her også. Tøft men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nordjenta skrev:

Jeg lurer på hvor ofte ( ca ) dere gir deres menn oralsex? Å om dere svelger? Spør fordi min kjæreste  har en fantasi om at jeg vekker han med oralsex. Noe jeg selvsagt skal få til, er bare ikke helt «der» om morgenen😊 men ellers om jeg foreksempel ikke er kåt og han er det, så gir jeg han alltid oralsex. Fordi jeg elsker å gi han det og det gir meg en tilfredsstillelse og tilfredsstille han på denne måten. Av og til gjør jeg det selv om jeg er kåt, for det gjør meg kåt. Jeg elsker å gi han oralsex rett og slett. Det varierer fra 1-3 ganger i uken, enkelt uker mer enn andre. Når han små klager  over å enda ikke blitt vekket med oralsex ( ikke akkurat klager, mer erter, på en god måte.. men skjønner jo han vil det veldig, skal gjøre det! ) så nevnte jeg at jeg tror ikke alle menn blir sugd så ofte som deg... eller at så mange kvinner får tilfredsstillelse av å gjøre det. Han mener jeg tar feil. Så spennende å høre fra andre, gjerne begge kjønn😊

I forhold har jeg blitt sugd (og slikket dama) ved hvert samleie. En helt naturlig del av forspillet. Har også blitt sugd dersom hun har mensen og vi likevel er kåte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga min mann bj heeele tiden fra vi begynte å date helt til nå for ca 1 mnd siden, vekket han også opp med at jeg sugte han, nå har jeg slutta!

Nekter å gi han oral sex før han begynner å gi tilbake! Kan telle på 1-2 hender hvor ofte han har gitt meg dette på 10.mnd! Vil man ha selv, så får en gi tilbake! 🤷🏽‍♀️
 

normaltsett elsker jeg å gi, å tilfredstille han på alle mulige måter, men nå føler jeg ikke for det, da han etter jeg flere ganger har sagt ifra, hvor han gjør det ÉN gang, forså skal han ha hele tiden, men ikke gi igjen 😹 

Anonymkode: 3b1fc...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, John McClane skrev:

Gjør ikke du? Kvinner i fast forhold burde  alltid klare å svelge sin mann, for hennes egen skyld. En mann som får deilig behandling hjemme vil har mindre trang og fantasier om å søke til andre kvinner for å få oppleve ting de føler de trenger. Jo mer kvinnen suger, svelger, tar den i alle hull og ofrer seg for mannen dess mindre trenger hun bekymre seg for at han skal gi etter for instinktene sine. Dere kvinner må skjønne at det er forskjell på kjønnene når det gjelder instinkt, behov, trang og ekstrem seksuell frustrasjon. Kvinner kan ofte ikke skjønne hvorfor menn ikke kan stå imot, det er dessverre fordi kvinner ikke har kjent slike sterke instinkter og hvordan de river i en. Kvinner må lære å akseptere at menn har det slik og heller hjelpe mannen enn å klage og få han til å føle seg unormal.

Dette gjelder også for kvinner! ;) 

bare få kvinner som tørr å innrømme det! 

Det kan jeg bekrefte som har vært i et veldig veldig dårlig forhold, men med en fantastisk sex, hvor alle mine behov ble dekket hver eneste dag! 
 

og hvor jeg nå er i et veldig godt forhold, men med veldig egoistisk sex fra mannen sin side! Har forsøkt så mange ganger å fortelle han det, men han gjør det godt 1 gang forså slakker han og har kun inn-og-ut sex til han selv kommer å lar meg ligge etterpå 😅 

Da begynner fantasiene å spinne og drømmer å komme osvosv!! 

kan jo ikke si dette til han, da ville han jo tatt det utrolig dårlig! Så det er faktisk ikke bare menn som føler og har dt slik , desverre.

Anonymkode: 3b1fc...c07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor ikke sammen, men begge gir oralsex nesten hver gang vi har sex. Vi har vært sammen i snart to år og har sex hver gang vi møtes. 

Anonymkode: ff4ab...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 17.49, John McClane skrev:

Gjør ikke du? Kvinner i fast forhold burde  alltid klare å svelge sin mann, for hennes egen skyld. En mann som får deilig behandling hjemme vil har mindre trang og fantasier om å søke til andre kvinner for å få oppleve ting de føler de trenger. Jo mer kvinnen suger, svelger, tar den i alle hull og ofrer seg for mannen dess mindre trenger hun bekymre seg for at han skal gi etter for instinktene sine. Dere kvinner må skjønne at det er forskjell på kjønnene når det gjelder instinkt, behov, trang og ekstrem seksuell frustrasjon. Kvinner kan ofte ikke skjønne hvorfor menn ikke kan stå imot, det er dessverre fordi kvinner ikke har kjent slike sterke instinkter og hvordan de river i en. Kvinner må lære å akseptere at menn har det slik og heller hjelpe mannen enn å klage og få han til å føle seg unormal.

Dakar menn...😅

Men seriøst, er han god til å slikke skal han bli sugd også. Det skal ikke stå på det.

Anonymkode: 105a9...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.11.2019 den 12.48, Nordjenta skrev:

Jeg lurer på hvor ofte ( ca ) dere gir deres menn oralsex? Å om dere svelger? Spør fordi min kjæreste  har en fantasi om at jeg vekker han med oralsex. Noe jeg selvsagt skal få til, er bare ikke helt «der» om morgenen😊 men ellers om jeg foreksempel ikke er kåt og han er det, så gir jeg han alltid oralsex. Fordi jeg elsker å gi han det og det gir meg en tilfredsstillelse og tilfredsstille han på denne måten. Av og til gjør jeg det selv om jeg er kåt, for det gjør meg kåt. Jeg elsker å gi han oralsex rett og slett. Det varierer fra 1-3 ganger i uken, enkelt uker mer enn andre. Når han små klager  over å enda ikke blitt vekket med oralsex ( ikke akkurat klager, mer erter, på en god måte.. men skjønner jo han vil det veldig, skal gjøre det! ) så nevnte jeg at jeg tror ikke alle menn blir sugd så ofte som deg... eller at så mange kvinner får tilfredsstillelse av å gjøre det. Han mener jeg tar feil. Så spennende å høre fra andre, gjerne begge kjønn😊

Mann her som elsker oralsex, både å gi og få! Nytelse for begge parter. Har opplevd å bli vekket seksuelt av partner flere ganger, og gjort det samme selv - og selvsagt har dette vært snakket om på forhånd og begge har ytret ønske om at dette ville ha vært deilig. Ellers kan det jo oppfattes som voldtekt, selv om det er kjæresten man snakker om og gjør det med. (samtykkende sex) Elsker når kvinnen squirter og opplever at de fleste kvinner også liker att det går for mannen, og at vel halvparten ikke har noe imot å svelge. Vrir meg jo heller ikke unna når min kjæreste squirter heller, det er jo en del av den totale nytelsen for oss begge to!

Vil uansett be alle om å snakke om dette på forhånd og kunne ha muligheten for å si ja eller nei til dette, da jeg også har hørt venner og venninner som ikke hadde likt det og følt det som ett overtramp - så respekter den andre!! (og selvsagt nyt!!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm bare ved tanken på å ha et kjønnsorgan i munn. Og at noen atpåtil svelger den gørra. Æsj, altså.

Anonymkode: a1e03...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 17.49, John McClane skrev:

Gjør ikke du? Kvinner i fast forhold burde  alltid klare å svelge sin mann, for hennes egen skyld. En mann som får deilig behandling hjemme vil har mindre trang og fantasier om å søke til andre kvinner for å få oppleve ting de føler de trenger. Jo mer kvinnen suger, svelger, tar den i alle hull og ofrer seg for mannen dess mindre trenger hun bekymre seg for at han skal gi etter for instinktene sine. Dere kvinner må skjønne at det er forskjell på kjønnene når det gjelder instinkt, behov, trang og ekstrem seksuell frustrasjon. Kvinner kan ofte ikke skjønne hvorfor menn ikke kan stå imot, det er dessverre fordi kvinner ikke har kjent slike sterke instinkter og hvordan de river i en. Kvinner må lære å akseptere at menn har det slik og heller hjelpe mannen enn å klage og få han til å føle seg unormal.

What??? 

Anonymkode: fe10f...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 12.48, Nordjenta skrev:

Jeg lurer på hvor ofte ( ca ) dere gir deres menn oralsex? Å om dere svelger? Spør fordi min kjæreste  har en fantasi om at jeg vekker han med oralsex. Noe jeg selvsagt skal få til, er bare ikke helt «der» om morgenen😊 men ellers om jeg foreksempel ikke er kåt og han er det, så gir jeg han alltid oralsex. Fordi jeg elsker å gi han det og det gir meg en tilfredsstillelse og tilfredsstille han på denne måten. Av og til gjør jeg det selv om jeg er kåt, for det gjør meg kåt. Jeg elsker å gi han oralsex rett og slett. Det varierer fra 1-3 ganger i uken, enkelt uker mer enn andre. Når han små klager  over å enda ikke blitt vekket med oralsex ( ikke akkurat klager, mer erter, på en god måte.. men skjønner jo han vil det veldig, skal gjøre det! ) så nevnte jeg at jeg tror ikke alle menn blir sugd så ofte som deg... eller at så mange kvinner får tilfredsstillelse av å gjøre det. Han mener jeg tar feil. Så spennende å høre fra andre, gjerne begge kjønn😊

Ikke så ofte lenger. En sjelden gang utenom samleie. Svelger sjelden. Det dabbet av da han veldig sjelden gikk ned på meg selv om jeg hintet. Så da ble det en stille protest herfra. Hadde mannen min begynt å slikke meg hadde det tent meg så sinnsykt og et igjen hadde ført til at jeg hadde gått ned på ham. men vi er dessverre ikke der nå.  

Anonymkode: 263fa...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...