Gå til innhold

Kan man tenke seg opp eller ned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dette er forumet som passer best. Jeg er nærmest født med en selvtillit på bunn. Jeg tillot at andre barn tok leker fra meg. Det hadde aldri konsekvenser å være etter meg. 
Jeg nærmer meg 30. Jeg har liksom ingenting. Jeg lykkes ikke så langt med hverken studier, karriere. Og når det gjentar seg på den måten jeg gjør så er det noe med meg. 
Etter tankene mine rett og slett ble verre har livet blitt det og. Sender jeg ut negative vibber? 
De få gangene jeg har vært positiv av en grunn har jeg mottar ting lettere. 
Er dette teite tanker eller er det så kjedelig som at det bare er tilfeldigheter og at det kanskje rett og slett er slik det er?

Anonymkode: 944e7...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk liker å hjelpe glade, positive mennesker. Og glade positive mennesker gjør andre glade og positive. Og man selv får mere energi av å være glad og positiv. Så da er det klart at ting kommer lettere og blir lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok vi kan få det bedre med oss selv ved å tenke positivt. Positive og glade mennesker gjør andre mennesker rundt seg gladere. Hvis man trykker seg ned med negative tanker kan man komme inn i en dårlig spiral med negativt mønster som det kan være vanskelig å komme ut av. 

Selvfølgelig har alle sammen av oss mennesker dårlige dager hvor vi er negative, men da gjelder det å ta tak i oss selv for å løfte oss opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det kan du. Iallefall fungerte dette for meg, så kvifor ikkje for deg også?

Eg byrja å meditere, med noko som nærmast er hypnose. Ikkje farleg, berre avslappande. Det verkar kanskje litt koko, men eg gav det ein sjanse.  Etter berre nokre dagar merka eg skilnad, så no gjer eg det nesten dagleg. Det funkar!

Eg har prøvd mange ulike metodar og hatt god nytte av det. Det som eg byrja med var denne: 

 

 

Anonymkode: 979e9...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...