Gå til innhold

Oppstramming av hud rundt øynene uten kirurgi.


Halldis

Anbefalte innlegg

Har fått mye "løs" hud under øynene, poser som går ned til kinnbeinet... Vurderer laser for å stramme opp, men det er jo en jungel av tilbud og klinikker som gjør dette.. Og mye forskjell i pris. 

Har tatt øvre øyelokksoperasjon for 10 år siden, og det har seget ganske godt tilbake. Har ikke lyst til å operere igjen.

Noen som har gjort dette med laser e.l? Erfaringer? Må det gjentas ofte? Pris? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre er nok en øyelokk operasjon det som må til om det siger såpass tilbake at det går utover synet. Jeg måtte gjerne en del løs hud selv og fikk beskjed om at jeg nok måtte gjøre det igjen etter noen år. 

Anonymkode: c1c29...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et godt svar til deg ang hva du skal gjøre, men vil bare si at ikke velg det rimeligste alternativet i en eller annen bakgård. Det er stor forskjell på hvem som utfører arbeidet og hvor bra resultat det blir. Jeg var hos Oslo hudlegesenter en gang og tok en annen type laser. Huden min endte opp grovere og mer porete. De var til og med ikke spesielt billige kan du si. Det er en annen hudlege i Oslo som blir veldig anbefalt. Mener han heter Langeland eller noe slikt. Har vært flere ganger på tv. Har holdt på i bransjen i en mannsalder omtrent 

Anonymkode: e2bd3...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...