AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #21 Del Skrevet 22. januar 2020 Ja, jeg har mistet mormor. Mormor mistet jeg når jeg var 8 år. Hun var psykisk syk hele livet, men kan ikke huske hun som syk. Fikk vite at det var selvmord med en gang, og hvorfor noen velger å ta selvmord. Anonymkode: f2080...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #22 Del Skrevet 22. januar 2020 Bestefar, tante, søskenbarn, venninne. Det handler jo ikke om meg, men om dem, og jeg forstår godt valget deres. Anonymkode: 638b0...978 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina90x Skrevet 25. januar 2020 #23 Del Skrevet 25. januar 2020 Mistet mannen min til selvmord... Like etter fant jeg ut at jeg var gravid. Nå er jeg på føden å venter på diamanten. Kjenner en stikkende sorg, samtidig som jeg ikke kan vente på å treffe den lille. Sorgen er enda stor, men nå må jeg være sterk, for lille trenger meg ❤️ Ha en flott kveld XOXO Stina ❤️❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla80 Skrevet 26. januar 2020 #24 Del Skrevet 26. januar 2020 Sitat Mistet mannen min til selvmord... Like etter fant jeg ut at jeg var gravid. Nå er jeg på føden å venter på diamanten. Kjenner en stikkende sorg, samtidig som jeg ikke kan vente på å treffe den lille. Dette gjorde ekstra vondt å lese , det er ille nok i seg selv å miste sin livsledsager på den måten ja men i tillegg være gravid og vite at man snart får en liten baby uten pappaen ved sin side må være ekstra tøft. Det er beundringsverdig at du klarer å tenke som du tenker ,ikke alle hadde klart å tenke slik i en slik situasjon ❤️ Den lille er heldig som har deg som mamma ❤️💕 Sender deg varme tanker helt inn til fødeavdelinga ,stå på 👍☺️💖 Tilbake til spørsmålet , ja har mista min beste venninne og min storesøster . Også bestekameraten til min samboer avslutta livet for 2 år siden. Det er rart for før alt dette skjedde tenkte jeg at selvmord bare var noe man leste om ,men at det ikke skjer en selv på en måte. Alle gangene har vært som lyn fra klar himmel . Ikke noe som skulle tilsi at noe som dette kom til å skje. Det som var det verste for meg midt oppi dette den gang var det at en aldri fikk tatt ordentlig farvel ,tror jeg . Og ja selvfølgelig det spørsmålet om at hvorfor så jeg ikke noen tegn liksom ? Hvorfor redda jeg de ikke ... er veldig glad for at det er blitt mer fokus på psykisk helse og selvmord i dag enn det det var den ganga. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #25 Del Skrevet 7. februar 2020 Ja, lillesøster for 1 år siden og pappa når jeg var 7 år. Det som hjalp meg var venner, jobb å snakke om det! Og ikke minst tenke på at du må leve videre selv også. Har gode og vonde dager, men veldig godt og grine alt ut og snakke om det på de vonde dagene. Tenkte også bare på det positive, gøye vi gjorde sammen om søster og pappa. Høres kanskje veldig kaldt ut av meg (men kaldt er jeg ikke) Alle er selvsagt forskjellige. Føler alle har sin forskjellige måte og takle det på. Anonymkode: 0b16f...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani12 Skrevet 8. februar 2020 #26 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) Ja, faren min har en kusine som bor i Tyskland har ei datter på 14-15 år, hun tok desverre selvmord :(.. Faren min fortalte ikke hva som var grunnen til det... Trist så klart .. har ikke treffet på den familien heller. Endret 8. februar 2020 av Ani12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå