Gå til innhold

Hvor ofte har du one night stand?


Jævla fyllekalas !

Anbefalte innlegg

Ligger bare med menn jeg vil ha som kjæreste, selv om jeg sjelden har gitt spesifikk beskjed om akkurat det. Konsekvensen av det er selvsagt at flere menn som jeg likte veldig godt har behandlet meg verre en en de ville behandlet en prostituert som i motsetning til meg: får betalt. Noe som igjen har gjort meg rimelig mannevond. Så ligger aldri med noen. Pronto.

Anonymkode: c9e05...9a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var singel sist, kom gjennomsnittet på et sted mellom en og to ganger i måneden. Noen var helt topp, andre litt sånn, "mjæh, egentlig så kunne det vært det samme." Og noen einattsopplegg ble to og trenattsopplegg. 

 

Men det blir ikke flere nå, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel hatt tre ons i hele mitt liv. Har aldri gått ut bare for å få meg noe. Det har skjedd fordi det har vært en attraksjon der. Så har vi tatt det derfra. Så stort sett har det bare utviklet seg til noe mer. Ikke nødvendigvis forhold, men noe mer.

Endret av Sphere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei, jeg likte ingen av dem. Koselige gutter, men ingen følelser. Trengte bare litt nærhet de aktuelle kveldene. 

Anonymkode: 51f85...e73

Synes du det var flaut at du brukte dem uten å følge opp etterpå? Jeg kunne ha tenkt i de baner,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes ikke tinder treff som ons? Isfåfall er det mange som har hatt ons.😂

Anonymkode: a3d80...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, flere ganger! Alltid hatt fantastisk sex i ons, men så liker jeg å styre showet litt selv og. Alltid blitt behandlet veldig pent og! Klarer veldig fint å skille mellom sex for direkte nytelse skyld, og sex for nærhet med partner. J, 28

Anonymkode: 8048b...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe for meg, jeg vil verken ta med eller bli med en gutt som jeg bare har kjent i noen timer, uansett hvor attraktiv jeg synes han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror bare jeg har hatt det 10-12 ganger. Prippen jeg 🥰

Anonymkode: 6d600...aa1

Jeg tror du har misforstått ordet prippen. Bare dine ONS tilsvarer flere partnere enn det rundt 2/3 av befolkninga har hatt totalt.

Anonymkode: 3d293...79d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har misforstått ordet prippen. Bare dine ONS tilsvarer flere partnere enn det rundt 2/3 av befolkninga har hatt totalt.

Anonymkode: 3d293...79d

Trur du misforstått ironien i innlegget. 

Anonymkode: a61f3...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 17 ons og 7 sånne kortvarige greier (2-3 ganger omtrent), men nå har jeg det aldri mer for det gir meg ingenting lenger. Noen av dem var veldig bra, noen var ok og noen var veldig dårlige. Er gøy og spennende en stund å prøve det ut med forskjellige menn, men så blir man lei og det føles meningsløst etter at man har holdt på med det noen år. Nå vil jeg bare ha kjæreste eller fast elsker. 

Anonymkode: 058ad...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.11.2019 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Har totalt hatt tre one night stands, to første var en av de verste sexene jeg har hatt. Fikk ingenting ut av det, kjedelig og kort. Tredje var helt fantastisk opplevelse, god kjemi i både senga og ellers.. Endte med at vi så hverandre regelmessig for snusk, senere ute sammen flere ganger, møtte på nettverkene våre, dro på ferie alt på under en måned og plutselig var vi kjærester. Var veldig heldig. Tror fleste one night stand er ikke spennende, men kan være heldig og møte på noen som er utrolig god, og kanskje kjærestemateriale ;) 

Anonymkode: 0e898...3bb

Du og jeg har veldig forskjellige oppfatninger om hva en one night stand er. :klo:

Anonymkode: 32d5a...bad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min one-night stand: Å tilbringe en hel sommernatt ute i parken med drømmefyren, holde hender og snakke om alt fra A til Å 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regnes ikke tinder treff som ons? Isfåfall er det mange som har hatt ons.😂

Anonymkode: a3d80...1ae

Det er ikke alle som ligger med Tinder-datene sine første kvelden 😎

Til hovedspørsmålet: Helst aldri. Jeg vil mye heller ha noe ekte og meningsfylt som kan utvikle seg over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da jeg var 18-19 og 20-22 hadde jeg over 20 ons. Jeg hadde dårlig selvtillit og trengte bekreftelse etter mye mobbing i barndommen. I tillegg var det mye konflikter hjemme og jeg sov hos menn jeg traff på byen nærmest for å slippe å sove hjemme, samtidig som jeg hadde stort behov for nærhet. Da jeg flytta for meg selv mista jeg lysten på ons, og har bare ligget med menn jeg har datet, hatt som fast elsker, eller vært i forhold med etter det.

Anonymkode: 16aee...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...