Gå til innhold

Hvor ofte har du one night stand?


Jævla fyllekalas !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri, og kommer heller aldri til å ha det. Det har ingenting med sex å gjøre i min bok, og kan egentlig bedre sammenlignes med onani. Helt ærlig så anser jeg folk som har det for svært primitive. Fordumsfullt, absolutt, men sånn er det.

Anonymkode: 3d293...79d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Det er ikke hvem som helst som får en bit av livet mitt. 

Anonymkode: 47f58...904

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri, og kommer heller aldri til å ha det. Det har ingenting med sex å gjøre i min bok, og kan egentlig bedre sammenlignes med onani. Helt ærlig så anser jeg folk som har det for svært primitive. Fordumsfullt, absolutt, men sånn er det.

Anonymkode: 3d293...79d

Sammenlignes med onani? Onani er noe man gjør alene mens one night stand er sex. 

Jeg personlig digger one night stand mye mer enn det å ha sex med fast partner, den spenningen av hvordan ligget blir med hver av jentene er noe man ikke får med noen man kjenner godt. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri. Det er ikke hvem som helst som får en bit av livet mitt. 

Anonymkode: 47f58...904

Jeg elsker at mange jenter får en bit av meg, jo fler som får en del av meg jo bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Ava+, skrev:

Aldri. Jeg holder høy standard 👌

Da holder vel jeg lav standard da 😆 

2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Aldri hatt.

Anbefaler å prøve, den spenningen fra gang til gang kan ikke beskrives, må oppleves 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel hatt 3 ons i mitt liv, er 33 år. Fikk ingenting ut av det, og følte meg skikkelig dritt etterpå alle gangene. Veldig hyggelige gutter alle tre, så det var ikke noe de gjorde galt. 

Anonymkode: 51f85...e73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Jævla fyllekalas ! said:

Anbefaler å prøve, den spenningen fra gang til gang kan ikke beskrives, må oppleves 👍

Er ikke opp til meg, men jeg har uansett aldri hatt noen drøm eller ønske om å oppleve one night stand. Kjærlighet og følelser er mye viktigere for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Er ikke opp til meg, men jeg har uansett aldri hatt noen drøm eller ønske om å oppleve one night stand. Kjærlighet og følelser er mye viktigere for meg.

Bra man er forskjellige 👍 fordelen med fast partner er at man ikke bør være redd for kjønnssykdommer og kan kjøre uten å måtte sjekke seg om man kjører uten gummi 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vel hatt 3 ons i mitt liv, er 33 år. Fikk ingenting ut av det, og følte meg skikkelig dritt etterpå alle gangene. Veldig hyggelige gutter alle tre, så det var ikke noe de gjorde galt. 

Anonymkode: 51f85...e73

Trodde du alle kunne bli kjæresten din? 

Anonymkode: cea9a...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vel hatt 3 ons i mitt liv, er 33 år. Fikk ingenting ut av det, og følte meg skikkelig dritt etterpå alle gangene. Veldig hyggelige gutter alle tre, så det var ikke noe de gjorde galt. 

Anonymkode: 51f85...e73

De fokuserte vel for din nytelse også og ikke kun tenkte på seg selv? Kjedelig når man føler det slik 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trodde du alle kunne bli kjæresten din? 

Anonymkode: cea9a...f3a

Nei nei, jeg likte ingen av dem. Koselige gutter, men ingen følelser. Trengte bare litt nærhet de aktuelle kveldene. 

Anonymkode: 51f85...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

De fokuserte vel for din nytelse også og ikke kun tenkte på seg selv? Kjedelig når man føler det slik 

Ja de gjorde det. Men jeg takler vel bare dårlig engangsopplegg. Burde ha skjønt det etter første gangen da, og hverfall etter andre😆

Anonymkode: 51f85...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Da holder vel jeg lav standard da 😆 

Anbefaler å prøve, den spenningen fra gang til gang kan ikke beskrives, må oppleves 👍

Hver sin smak - lav standard eller ikke😉👌 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja de gjorde det. Men jeg takler vel bare dårlig engangsopplegg. Burde ha skjønt det etter første gangen da, og hverfall etter andre😆

Anonymkode: 51f85...e73

Det er bra hvertfall, mange menn som dessverre ikke gjør det og gjør så jeg blir litt flau av å være mann til tider. Hehe, alltid den tredje gangen det skjer vettu 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Ava+, skrev:

Hver sin smak - lav standard eller ikke😉👌 

Hehe, man er ung og vil ha litt spenning og action en kort gang i livet før man blir voksen og sikkert angrer litt når man tenker på det i pensjonistalder 😉😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har totalt hatt tre one night stands, to første var en av de verste sexene jeg har hatt. Fikk ingenting ut av det, kjedelig og kort. Tredje var helt fantastisk opplevelse, god kjemi i både senga og ellers.. Endte med at vi så hverandre regelmessig for snusk, senere ute sammen flere ganger, møtte på nettverkene våre, dro på ferie alt på under en måned og plutselig var vi kjærester. Var veldig heldig. Tror fleste one night stand er ikke spennende, men kan være heldig og møte på noen som er utrolig god, og kanskje kjærestemateriale ;) 

Anonymkode: 0e898...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jævla fyllekalas ! said:

Sammenlignes med onani? Onani er noe man gjør alene mens one night stand er sex. 

Jeg personlig digger one night stand mye mer enn det å ha sex med fast partner, den spenningen av hvordan ligget blir med hver av jentene er noe man ikke får med noen man kjenner godt.

Det er den beste sammenligninga jeg kommer på, ja. Så lenge det kun er fysisk er det praktisk talt nærmere onani. Kun en måte for to stykker å (forhåpentligvis) få en orgasme.

Sex er ikke spennende. Sex er veldig mye og helt fantastisk, men spennende vil det aldri kunne bli. Regner med at du er veldig ung, ettersom du omtaler dem som jenter. Jeg synes kvinner bør behandles bedre enn som knulledukker, og for så vidt det samme andre veien. One night stand nedgraderer begge kjønn til mer eller mindre et sexleketøy.

Anonymkode: 3d293...79d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har totalt hatt tre one night stands, to første var en av de verste sexene jeg har hatt. Fikk ingenting ut av det, kjedelig og kort. Tredje var helt fantastisk opplevelse, god kjemi i både senga og ellers.. Endte med at vi så hverandre regelmessig for snusk, senere ute sammen flere ganger, møtte på nettverkene våre, dro på ferie alt på under en måned og plutselig var vi kjærester. Var veldig heldig. Tror fleste one night stand er ikke spennende, men kan være heldig og møte på noen som er utrolig god, og kanskje kjærestemateriale ;) 

Anonymkode: 0e898...3bb

Da var du utrolig heldig, ikke ofte man møter noen som begge vil fortsette sammen. Jeg har ikke vært like heldig foreløpig i allfall, enten er det jeg som liker jenta og interessert i å innlede noe seriøst eller så er det jenta som liker meg og ikke jeg i ho, typisk det 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...