Gå til innhold

Hvor ofte har du one night stand?


Jævla fyllekalas !

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er den beste sammenligninga jeg kommer på, ja. Så lenge det kun er fysisk er det praktisk talt nærmere onani. Kun en måte for to stykker å (forhåpentligvis) få en orgasme.

Sex er ikke spennende. Sex er veldig mye og helt fantastisk, men spennende vil det aldri kunne bli. Regner med at du er veldig ung, ettersom du omtaler dem som jenter. Jeg synes kvinner bør behandles bedre enn som knulledukker, og for så vidt det samme andre veien. One night stand nedgraderer begge kjønn til mer eller mindre et sexleketøy.

Anonymkode: 3d293...79d

Da er vi ikke helt like på hva vi mener om onani, onani er for meg kun høyrehånda 😋 

Sex er både spennende fantastisk og deilig, men kan være både sterkere og svakere avgjørende hvem man er med. Jeg er nok ikke så veldig ung lenger dessverre, men synes jenter er et finere ord enn å kalle de for damer. Jeg er i midten av 20 årene og de fleste jenter jeg har sex med er noe yngre, tidlig i 20 årene. 

Ja det er jeg helt enig i, jeg behandler alle jenter/damer utrolig bra og tenker like mye om ikke mer på hennes nytelse enn min egen. Slike menn som behandler jenter for knulledukker kan jeg ikke fordra, de ødelegger ryktet for meg som mann 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt mange ons. Kanskje rundt 10. Flere av dem var ikke tenkt at skulle bli bare en ons. Jeg kan fort finne på å ha sex med noen ved første møte om kjemien er der. Da lever jeg i nuet og tenker ikke på om dette bare blir et engangsligg. 

Generelt har jeg følt meg tom etter ons de gangene jeg egentlig bare ville bli sett av noen. De gangene ligget var bra og jeg har inntrykk av at vi skal treffes flere ganger går jeg hjem med en boblende fjortisforelskelsesfølelse. 

Anonymkode: e100e...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd så mye ons at jeg blir flau, men glad og stolt for at jeg bestandig har behandlet dem godt da❤️

Snart 17 år siden sist, men gleder meg til neste gang🤫

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt og kommer aldri til å skje. Uansett om jeg ville, hadde det ikke funket. Nå vil ingen ha mer uansett for jeg tar ikke vare på meg selv lenger. Jeg har alltid respektert mennene jeg lengtet etter; synd at det ikke var gjensidig og det ødela meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ons er et definisjonsspørsmål føler jeg. Jeg kan gjerne blir litt intim, men gidder ikke å bli penetrert av hvem som helst.

Men siden jeg er singel og har commitment issus og blir jo kåt så, intimitet er ønska velkommen dersom jeg finner noen jeg liker. 

Anonymkode: a2520...65b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Har du hatt one night stand og hvor ofte har du det? 

Aldri. Den første sexen er alltid den dårligste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Har du hatt one night stand og hvor ofte har du det? 

Foretrekker en fast knullevenninne, gitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fot mange ganger etter min smak.  5 ONS. Flere av de ville jeg treffe igjen men de kuttet meg ut. Gjør meg ingenting, selv om jeg foretrekker fast sexpartner. 

Anonymkode: c7f6e...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestemt meg for å ha en ons! Det endte opp med å bli 2 år som faste elskere *ler* 

 

Så, aldri hatt ons :) 

Anonymkode: 9ab47...e2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen, men det er ganske sjeldent jeg har møtt en mann som har gjort en god jobb første gangen, så ons er stort sett like gøy som å få tennene renset. 

Derfor gidder jeg ikke lenger å ha ons, men har investert i noen gode leketøy. 

Anonymkode: 511b1...2cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Har aldri hatt ONS i hele mitt liv. Føler rett og slett ikke for å ha sex med en person jeg kun har kjent en kveld eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker meg at det er to kategorier damer her. Jeg vil ha en av den typen som ikke vil dele/ser på ons som lav standard. Godt å lese at dere finnes!

Anonymkode: 88564...005

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang, da jeg var litt over 20. Husker ikke helt hva som skjedde pga at jeg var veldig full, ei dame som var dobbelt så gammel kjøpte øl til meg og hun tok meg med hjem til seg. Jeg var så full at jeg holdt på å spy flere ganger.

Viste seg at mannen hennes hadde vært utro med en yngre dame uka før, og hun ville ta hevn. Hun ville ha noen å snakke med etter sexen, jeg slet med å ikke spy og ville bare sove. 

Anonymkode: 55870...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg aldri hatt. Trenger enn viss kontakt, pluss har nesten aldri vært singel. Men ser ikke på de som har det som "lav standard"!

Kan godt hende jeg har det en vakker dag, og da fordi jeg føler for det. Jeg kommer nesten garantert ikke til å føle meg ekkel etterpå. Det må søren meg være greit for to voksne mennesker med normale drifter og ligge sammen uten at noen skal dømme dem!

Jeg tenker at det heller kommer til å være noe jeg tenker tilbake på med glede senere, så lenge fyren er hyggelig! Og jeg ligger jo ikke med noen som ikke er hyggelig. En opplevelse og en del av livet. Litt selvhøytidelig og gammeldags å føle seg "brukt" når man har hatt lyst selv! Men den skammen sitter i mange kvinners ryggrad. Dessverre, for det er skam påført utenifra!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Sammenlignes med onani? Onani er noe man gjør alene mens one night stand er sex. 

Jeg personlig digger one night stand mye mer enn det å ha sex med fast partner, den spenningen av hvordan ligget blir med hver av jentene er noe man ikke får med noen man kjenner godt. 

Jeg elsker at mange jenter får en bit av meg, jo fler som får en del av meg jo bedre. 

Men tenker du ikke over hvor dårlig sexen egentlig er på et ONS? Greit nok hvis du er en "enkel sjel" som tenker at så lenge du kommer så er det ikke noe problem, men har du ikke lyst til å oppleve mer spennende sex enn typisk ONS-knull?

Men du må jo selvfølgelig få gjøre det du liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at ONS handler mer om spenningen av å finne en, prosessen med flørting og usikkerhet om man skal gå videre med det, og det blir et slags rus. Ser absolutt ikke problemet så lenge man bruker beskyttelse og ikke pådrar seg ting. Personlig har jeg hatt en del ONS, ikke fordi jeg er "løs", men fordi det var spennende. Jeg hadde en del ONS før jeg møtte min nåværende kjæreste (som jeg har vært trofast mot i 5 år, for dem som mener de som har mange ONS ikke er lojale), og jeg er egentlig veldig glad jeg har utforsket og herjet fra meg.

Jeg forstår heller ikke hvorfor det har noe å si. La folk kose seg som de vil ;) 

Anonymkode: 116a8...40d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...