Gå til innhold

Hvordan forfører du eller tar iniativ til sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips... mannen min har nesten aldri lyst. Og nå vil jeg prøve å sette alle kluter til :)

gi meg ditt beste tips ☺

Anonymkode: abce1...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger tips... mannen min har nesten aldri lyst. Og nå vil jeg prøve å sette alle kluter til :)

gi meg ditt beste tips ☺

Anonymkode: abce1...2e6

For meg holder det at jeg ser antydning til spredte ben på dama så hopper jeg over henne omtrent.😍😇

Anonymkode: 36615...6fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg pleier å ta en arm rundt livet hennes og holde blikket hennes. Dersom hun møter blikket mitt og trekker pusten så det hvisler mellom fortennene, er hun med.

Vi er ganske basic begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier at det inngår sex i kontrakten, og han han får dagbøter fra i dag om han ikke stiller på jobben sin😁

Anonymkode: 7c40b...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Svarer kun for meg selv, aner ikke hva som feiler mannen din. Stell deg pent på alle mulige måter, kjøp nye klær, kun tettsittende. La trusene dine ligge og slenge litt her og der. Onaner ofte, bruk lang tid i dusjen. La han forstå hva du holder på med :) . Det er naturlig å være kåt når du får for lite sex. Send mannen din noen juicy gifs. Vær aktiv og glad, som om du har en elsker. Drit i om han er uinteressert og slapp i fisken, kjør ditt eget løp. Kaster han seg ikke på har du tapt uansett.
Skal ikke påstå at noe av dette funker. Men du får i det minste et svar på om du gir havre til en død gamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld sto jeg bare i soveromsdøra og så på han mens jeg lot plaggene falle, et etter et. Ofte så legger jeg meg på ryggen i sofaen ved siden av han i en av mine korte hverdagskjoler og later som ingenting mens jeg lener knærne mot sofaryggen mot han, slik at han får med seg at jeg ikke har noe under. Han liker å være den som tar intinativ så jeg bare frister som regel 😋

Anonymkode: 26101...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer naken ned i stua, eller med sexy undertøy på. I senga begynner jeg bare å ta intimt på ham, eller kysse og stryke på ham. Ligger han bak meg er det bare å skyve den nakne rumpa litt tettere mot underlivet hans. 

Skal ikke mer til. 

Var med tregere mann tidligere. Da måtte jeg tilby massasje, og benytte sjansen til å pirre ham tilstrekkelig til at det forhåpentligvis ble sex. Begynne på ikke seksuell måte, og gradvis gå over til mer intim massasje. 

Utrolig kjipt med mann som er så treg. Skjønner egentlig ikke at jeg ikke ga det opp tidligere. 

 

Anonymkode: 08cb4...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut hvor hans erogene soner er, spill litt med dem på en tergende måte, legg leggen din over skrittet hans så den berører kuken. Du kjenner fort om han blir tent. Har du prøvd å runke han med et hårstrikk rundt? De hårstrikkene  med perler er fantastisk, de masserer jo kuken samtidig, kjempedeilig! Det finnes jo mange andre måter da, men det får holde med ett🙈

Kunsten å tirre sin partner er ikke å vise alt på en gang, ha bestandig noe nytt på lur🤫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

du sier at det inngår sex i kontrakten, og han han får dagbøter fra i dag om han ikke stiller på jobben sin😁

Anonymkode: 7c40b...6a7

Det var jo veldig romantisk og forførerisk (ikke).

:ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare puster litt tungt og stønner lavt, vrir litt på meg og han tar hintet umiddelbart. Det samme gjelder han. Håper det varer, er rimelig nyforelsket nå. 

Anonymkode: 51d75...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plasserer et ben forsiktig mellom bena hans mens vi kliner, stryker ham over en av "skinkene" og begynner å kysse ham på halsen. Han er "hjelpeløs" da. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hanako skrev:

Plasserer et ben forsiktig mellom bena hans mens vi kliner, stryker ham over en av "skinkene" og begynner å kysse ham på halsen. Han er "hjelpeløs" da. ;) 

Omaygådd! Da blir Bamseklemmer også "hjelpeløs" ja...🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.11.2019 den 8.22, AnonymBruker skrev:

Bare puster litt tungt og stønner lavt, vrir litt på meg og han tar hintet umiddelbart. Det samme gjelder han. Håper det varer, er rimelig nyforelsket nå. 

Denne også, hører jeg lyden av en vibrator også, ser teppenet ut som et telt der jeg ligger🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Omaygådd! Da blir Bamseklemmer også "hjelpeløs" ja...🤪

Da skulle du vært sammen med meg, nettopp slik jeg pleier å gjøre med alle mennene jeg møter, det har alltid endt med sex 😉😅

Anonymkode: 51383...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da skulle du vært sammen med meg, nettopp slik jeg pleier å gjøre med alle mennene jeg møter, det har alltid endt med sex 😉😅 

Ooooh mammamia❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ooooh mammamia❤️❤️❤️❤️

Jeg trenger en god og varm bamseklem 😊😅💌

Anonymkode: 51383...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...