Gå til innhold

Har du noen gang angret på innlegg på KG?


Gjest Violetta

Har du angret på innlegg på KG?  

  1. 1. Har du angret på innlegg på KG?

    • Ja
      32
    • Nei
      18


Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Ja det lurer jeg på. Jeg har, men ikke gjort noe med det. Noen ganger sier/skriver man litt dumme ting og oppdager det først seinere. Jeg har til og med vært uenig med meg selv, men ikke skrevet motinnlegg mot mine egne innlegg da... :ler:

Jeg har ikke lagt ut personlige opplysninger om meg. Jeg tror jeg hadde angret om jeg hadde gjort det, fordi jeg velger å være helt anonym, så langt det går, her inne.

Hva gjør du om du har skrevet noe om du angrer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en gang var jeg litt sinna og irritert. Burde roet meg ned før jeg postet. Men men, sånn er de bare av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Njaeija.

Øh...

Jeg vet ikke omangre er rett ord. På en måte kanskje, men jeg skriver ikke ting jeg ikke mener - så da er det i så fall måten det er skrevet på som er teit.

På den annen side er det veldig nyttig læring - om man lar det gå en stund, og leser egne inlegg igjen, er det mye å lære, og man får økt selvinnsikt, også hvis man ser det i sammenheng med hva som gir hva slags respons.

Jeg har slettet ting som har vært detaljert, ike fordi jeg angrer på å ha skrevet det, men fordi jeg anbefalte KG til noen som kunne kjenne igjen situasjonen - det ville ikke gjort noe i seg selv, men nicket mitt og KG er "min greie".

Det er vel flere enn en her som har angret litt ja - men ikke alle som inrømmer det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvis jeg er ekstra eplekjekk, kan jeg påstå at det bare er 2 % av innleggene mine jeg angrer på. Det blir likevel bortimot 200 innlegg...

:o

I tillegg angrer jeg jo på et par-tre hundre av de aller mest sextrakasserende PM'ene jeg har sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manic

Ja :)

Hender at jeg reagerer på egne utsagn i ettertid, særlig når andre har vært flinke til å se en sak fra andre sider enn det jeg selv har greid :) Man da lærer man jo et og annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender jeg har angret på litt hissige innlegg skrevet i kampens hete. Men sånn er det nå bare. Jeg tar meg ikke nær av andres sinte innlegg, så jeg regner med de fleste ikke tar seg nær av mine heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har hendt. Et par innlegg skrevet i kampens hete :ler: men gjort er gjort. Ingen skade skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Kommer faktisk ikke på noen nå, men hadde jeg søkt opp mine egne innlegg ville det nok vært et par som fikk meg til å rødme ja.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjenkjent

Jada, angret på et jeg skrev som gjorde at jeg ble gjenkjent av noen jeg kjenner irl. Ikke så bra. Man, men. Ingen skade skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke angret på noe jeg har skrevet som Sommerfugl, men under et annet brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, når jeg har vært provosert, sur eller sint og svart ufint eller bare "feil" så har det hendt jeg har angret på innlegg.

jeg pleier å gå tilbake å "sensurere" meg selv når slikt skjer, og skrive en kort forklaring på hvorfor endring.

jeg har skrevet masse om meg selv, personlig, og angrer ikke på noe av det, slik er jeg.

jeg har skrevet ting jeg vet noen mener jeg BØR angre på, men angrer ikke på det heller.

jeg vil påstå at jeg kan stå for alt jeg skriver her inne og at det er lite som kommer frem her som jeg ikke kunne gjentatt i rl til de samme menneskene som kan lese det her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg henger meg ikke opp i det. Har nok skrevet ting i kampens hete som jeg har angret på, eller dummet meg skikkelig ut. Men jeg står for det jeg sier og kan innrømme om jeg tar feil, så derfor henger jeg meg aldri opp i det.

Folk for ta meg for den jeg er med både mine positive og negative sider. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, når jeg har vært provosert, sur eller sint og svart ufint eller bare "feil" så har det hendt jeg har angret på innlegg.

jeg pleier å gå tilbake å "sensurere" meg selv når slikt skjer, og skrive en kort forklaring på hvorfor endring.

jeg har skrevet masse om meg selv, personlig, og angrer ikke på noe av det, slik er jeg.

jeg har skrevet ting jeg vet noen mener jeg BØR angre på, men angrer ikke på det heller.

jeg vil påstå at jeg kan stå for alt jeg skriver her inne og at det er lite som kommer frem her som jeg ikke kunne gjentatt i rl til de samme menneskene som kan lese det her inne.

Du er en kul person! Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...