Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns du om disse selvbetjenings kassene?

Anonymkode: 58554...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker dem. 

Anonymkode: e45d5...aed

  • Liker 17
Skrevet

Bruker de når jeg har lite varer 😛 

Mens bruker håndscanneren hver handel i de butikkene som har det.

Skrevet

Helt topp! Bruker dem så mye som mulig. Prioriterer faktisk å handle i butikker som har det. 

Merkelig at "det enkleste ofte er det beste" Rema ikke har fått slike enda. 

Anonymkode: 2c311...652

  • Liker 12
Skrevet

Elsker selvbetjeningskasser! 

MEN, jeg har vært i noen butikker hvor det virker som de ansatte antar/foretrekker at man bruker selvbetjeningskassene og det aldri er noen i de vanlige kassene som gjør at hvis man en gang i blant må betale kontant føler man seg i veien når en ansatt kommer uffende til kassa. Litt kjedelig utvikling, men det var vel forventa. 

Anonymkode: 7a011...ba7

  • Liker 2
Skrevet

Veldig praktisk når man ikke har så mange varer og alle kan scannes. Går stort sett mye fortere enn å stå i kø i den vanlige kassen.

Tommel opp.

Anonymkode: eb244...b03

  • Liker 1
Skrevet

Elsker dem

Anonymkode: 8b18b...120

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt topp! Bruker dem så mye som mulig. Prioriterer faktisk å handle i butikker som har det. 

Merkelig at "det enkleste ofte er det beste" Rema ikke har fått slike enda. 

Anonymkode: 2c311...652

Det er flere remabutikker som har dem. 

Jeg liker også best selvbetjeningskassene. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt topp! Bruker dem så mye som mulig. Prioriterer faktisk å handle i butikker som har det. 

Merkelig at "det enkleste ofte er det beste" Rema ikke har fått slike enda. 

Anonymkode: 2c311...652

Mine to nærmeste Remabutikker har hatt dette ganske lenge.

Anonymkode: a6bac...c2c

Skrevet

Jeg velger alltid selvbetjeningskasser hvis de finnes. Går som regel mye kjappere enn å stå i kø i de betjente kassene.

Så ja, jeg digger dem! :) 

Skrevet

Liker dem veldig godt. Som regel ingen kø. Kan sjekke om varene går inn som de er priset, og hvis ikke legge tilbake og slippe å klage på prisen i kassa, noe som alltid stresser meg. På den lokale coopen kan jeg i ro og mak slå inn coopkortet, og den vrange koden til den gjenbruksposen. Eneste jeg ikke liker er at de ikke har laget noe system for å gange opp hvis man har flere av samme vare. Regner med det kommer. Savner å kunne få igjen kontanter for pantelapper.

Anonymkode: 0bc8b...da0

Skrevet

Jeg bruker dem alltid hvis jeg har få varer, og spesielt hvis det er kø i de betjente kassene. Noen av butikkene jeg handler i har uansett utelukkende selvbetjeningskasser.

Anonymkode: 6e546...735

Skrevet

Jeg har testet dem fem-seks ganger og ble stoppet for kontroll to av gangene. Det er altfor mye syns jeg. Ingenting ble funnet galt i min håndtering av selvbetjent, men jeg foretrekker betjent kasse heretter. Jeg har ikke hastverk. Mindre tull og hyggeligere å ha et menneske der. 

Anonymkode: 1b543...734

  • Liker 8
Skrevet
På 14.11.2019 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Elsker selvbetjeningskasser! 

MEN, jeg har vært i noen butikker hvor det virker som de ansatte antar/foretrekker at man bruker selvbetjeningskassene og det aldri er noen i de vanlige kassene som gjør at hvis man en gang i blant må betale kontant føler man seg i veien når en ansatt kommer uffende til kassa. Litt kjedelig utvikling, men det var vel forventa. 

Anonymkode: 7a011...ba7

Knallharde krav fra sentralkontorene i Oslo.. De butikkene som ikke oppnår typ 60%+ omsetning i selvscanning, blir tvunget til å gjøre drastiske tiltak for å få dette til å skje, uansett hvordan kundedemografien er, og hvordan kundene opplever det på kort sikt. 

Virkelig en heftig overgang for oss i bransjen, men sånn blir det fremover. 

Kundenes makt består av å gi beskjed, og bruke en butikk med bare manuelle kasser neste gang. Ikke at jeg anbefaler det, for konseptet er kommet for å bli. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har testet dem fem-seks ganger og ble stoppet for kontroll to av gangene. Det er altfor mye syns jeg. Ingenting ble funnet galt i min håndtering av selvbetjent, men jeg foretrekker betjent kasse heretter. Jeg har ikke hastverk. Mindre tull og hyggeligere å ha et menneske der. 

Anonymkode: 1b543...734

Vi har i det minste alltid mennesker i selvbetjeningen, både til å hjelpe når noe går galt, og den generelle personlige servicen man forventer/ønsker ved betaling. 

Skrevet

Jeg HATER dem, men så handler jeg mye på én gang, også. Hadde jeg hatt 5-7 varer hver gang, blir det jo noe annet. Pes med selvscannere jeg skal drasse på og plundre med inne i butikken.

  • Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg HATER dem, men så handler jeg mye på én gang, også. Hadde jeg hatt 5-7 varer hver gang, blir det jo noe annet. Pes med selvscannere jeg skal drasse på og plundre med inne i butikken.

Vi handler alltid kun 5–7 varer i fysisk butikk, resten leveres fra Kolonial. Hvis jeg skulle storhandle (typ 2 000 kr) hadde jeg aldri brukt selvbetjent kasse!

Anonymkode: 6e546...735

  • Liker 1
Skrevet

Bruker aldri de jævla selvbetjeningskassene. Undergraver arbeidsplasser  

Anonymkode: 54b67...dca

  • Liker 10
Skrevet
På 16.11.2019 den 20.25, Zenobia skrev:

Jeg HATER dem, men så handler jeg mye på én gang, også. Hadde jeg hatt 5-7 varer hver gang, blir det jo noe annet. Pes med selvscannere jeg skal drasse på og plundre med inne i butikken.

Jeg handler alltid mye og elsker håndscannerene. Har med ikeabag'er og setter alt rett i disse inne i butikken, går kjapt gjennom "utsjekkingen" og er ferdig. Helt fantastisk ordning så man slipper stå i kø.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...