Gå til innhold

Selvbjetenning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker de når jeg har lite varer 😛 

Mens bruker håndscanneren hver handel i de butikkene som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp! Bruker dem så mye som mulig. Prioriterer faktisk å handle i butikker som har det. 

Merkelig at "det enkleste ofte er det beste" Rema ikke har fått slike enda. 

Anonymkode: 2c311...652

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker selvbetjeningskasser! 

MEN, jeg har vært i noen butikker hvor det virker som de ansatte antar/foretrekker at man bruker selvbetjeningskassene og det aldri er noen i de vanlige kassene som gjør at hvis man en gang i blant må betale kontant føler man seg i veien når en ansatt kommer uffende til kassa. Litt kjedelig utvikling, men det var vel forventa. 

Anonymkode: 7a011...ba7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig praktisk når man ikke har så mange varer og alle kan scannes. Går stort sett mye fortere enn å stå i kø i den vanlige kassen.

Tommel opp.

Anonymkode: eb244...b03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt topp! Bruker dem så mye som mulig. Prioriterer faktisk å handle i butikker som har det. 

Merkelig at "det enkleste ofte er det beste" Rema ikke har fått slike enda. 

Anonymkode: 2c311...652

Det er flere remabutikker som har dem. 

Jeg liker også best selvbetjeningskassene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt topp! Bruker dem så mye som mulig. Prioriterer faktisk å handle i butikker som har det. 

Merkelig at "det enkleste ofte er det beste" Rema ikke har fått slike enda. 

Anonymkode: 2c311...652

Mine to nærmeste Remabutikker har hatt dette ganske lenge.

Anonymkode: a6bac...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger alltid selvbetjeningskasser hvis de finnes. Går som regel mye kjappere enn å stå i kø i de betjente kassene.

Så ja, jeg digger dem! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dem veldig godt. Som regel ingen kø. Kan sjekke om varene går inn som de er priset, og hvis ikke legge tilbake og slippe å klage på prisen i kassa, noe som alltid stresser meg. På den lokale coopen kan jeg i ro og mak slå inn coopkortet, og den vrange koden til den gjenbruksposen. Eneste jeg ikke liker er at de ikke har laget noe system for å gange opp hvis man har flere av samme vare. Regner med det kommer. Savner å kunne få igjen kontanter for pantelapper.

Anonymkode: 0bc8b...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dem alltid hvis jeg har få varer, og spesielt hvis det er kø i de betjente kassene. Noen av butikkene jeg handler i har uansett utelukkende selvbetjeningskasser.

Anonymkode: 6e546...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet dem fem-seks ganger og ble stoppet for kontroll to av gangene. Det er altfor mye syns jeg. Ingenting ble funnet galt i min håndtering av selvbetjent, men jeg foretrekker betjent kasse heretter. Jeg har ikke hastverk. Mindre tull og hyggeligere å ha et menneske der. 

Anonymkode: 1b543...734

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Elsker selvbetjeningskasser! 

MEN, jeg har vært i noen butikker hvor det virker som de ansatte antar/foretrekker at man bruker selvbetjeningskassene og det aldri er noen i de vanlige kassene som gjør at hvis man en gang i blant må betale kontant føler man seg i veien når en ansatt kommer uffende til kassa. Litt kjedelig utvikling, men det var vel forventa. 

Anonymkode: 7a011...ba7

Knallharde krav fra sentralkontorene i Oslo.. De butikkene som ikke oppnår typ 60%+ omsetning i selvscanning, blir tvunget til å gjøre drastiske tiltak for å få dette til å skje, uansett hvordan kundedemografien er, og hvordan kundene opplever det på kort sikt. 

Virkelig en heftig overgang for oss i bransjen, men sånn blir det fremover. 

Kundenes makt består av å gi beskjed, og bruke en butikk med bare manuelle kasser neste gang. Ikke at jeg anbefaler det, for konseptet er kommet for å bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har testet dem fem-seks ganger og ble stoppet for kontroll to av gangene. Det er altfor mye syns jeg. Ingenting ble funnet galt i min håndtering av selvbetjent, men jeg foretrekker betjent kasse heretter. Jeg har ikke hastverk. Mindre tull og hyggeligere å ha et menneske der. 

Anonymkode: 1b543...734

Vi har i det minste alltid mennesker i selvbetjeningen, både til å hjelpe når noe går galt, og den generelle personlige servicen man forventer/ønsker ved betaling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg HATER dem, men så handler jeg mye på én gang, også. Hadde jeg hatt 5-7 varer hver gang, blir det jo noe annet. Pes med selvscannere jeg skal drasse på og plundre med inne i butikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg HATER dem, men så handler jeg mye på én gang, også. Hadde jeg hatt 5-7 varer hver gang, blir det jo noe annet. Pes med selvscannere jeg skal drasse på og plundre med inne i butikken.

Vi handler alltid kun 5–7 varer i fysisk butikk, resten leveres fra Kolonial. Hvis jeg skulle storhandle (typ 2 000 kr) hadde jeg aldri brukt selvbetjent kasse!

Anonymkode: 6e546...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri de jævla selvbetjeningskassene. Undergraver arbeidsplasser  

Anonymkode: 54b67...dca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 20.25, Zenobia skrev:

Jeg HATER dem, men så handler jeg mye på én gang, også. Hadde jeg hatt 5-7 varer hver gang, blir det jo noe annet. Pes med selvscannere jeg skal drasse på og plundre med inne i butikken.

Jeg handler alltid mye og elsker håndscannerene. Har med ikeabag'er og setter alt rett i disse inne i butikken, går kjapt gjennom "utsjekkingen" og er ferdig. Helt fantastisk ordning så man slipper stå i kø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...