Gå til innhold

spar kjøp??!!


lizzy x

Anbefalte innlegg

var idag og tittet i butikker og fant absolutt ingenting,så fant jeg ut at jeg skulle prøve å gå til spar kjøp...og der fant jeg den kuuleste jeansbuksa :-) satt som et skudd på meg,og :-) skikkelig kule lave lommer bak,mærkblå....har aldri vært nå fan av sk,syns de har litt rare klær og snåle str.men så fant jeg og en drittstilig rosa topp..oa alt var jo latterlig blillig..buksa kosta 129 og toppen 89..halleluja,tror jeg må gå dit litt oftere jeg :wink: er det flere som handler der eller er det bare meg som er litt "harry" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sikkert kjempeharry, for jeg har handlet mange ganger på SK.

Har kjøpt nesten alt barnetøyet der, i hvert fall hverdagstøy. Bodyer og slikt i ull er kanonbillig i forhold til andre merker, og like bra og slitesterkt. Joggedresser og barnehagetøy ser jeg ingen grunn til å bruke masse penger på, blir så fort slitt ut uansett.

Til meg selv handler jeg undertøy der, de har mye billig fra Triumph. Har også kjøpt topper, bukser etc.

De har utrolig mye som er "kjerring", men også en del bra, og prisene er som du sier latterlig lave. Jeg har funnet mye "snadder" på restestativene, kanskje fordi "kjerringene" som handler der går forbi det jeg liker.... ? ;)

Har forresten nettop kjøpt en ny kjole der, til 100 kr, som er kanontrendy. Har brukt den en gang, og fått SÅ mange komplimenter.

Så jeg liker SparKjøp jeg, men man må jo kanskje leite litt noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg handlet et par ganger, en må som regel lete litt, men synes det er gøy å komme over noen scoop, og gøy at ikke alle andre vennene mine har det og:) Fant noen fine sko sist jeg var der, og de har jeg fått mange komplimenter for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har handlet noe hvert år på SK og det har jeg vert fornøyd med. Ikke alt er bra der,men når en finner det en liker så er det billig.

Skal trolig kjøpe en blå/hvit kjole til 299, og en hvit kjole med rødt mønster til 99 og noen skjørt til 99 i ulike farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...