Gå til innhold

Flørte med en annen jente jeg ikke vet legningen til.. Desperat etter råd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har kagt ut en tråd om dette tidligere meb der misforstod halvparten spørsmålet mitt.

 

Det er en jente jeg treffer temmelig ofte som jeg har utviklet store følelser for.. Hun er ordentlig guttejente, kort hår, baggy klær og sender generelt ut harde guttevibber. Hele kroppen og alt ser ut som en gutt. Jeg delv er ordentlig femi og alltid vært kjent for å være «guttegal». Men nå har det seg slik at jeg har åpnet øynene for henne etter mange år med bekjentskap.
 

Hun er ekstremt beskjeden av seg og jeg har aldri hørt at hun har holdt på med noen som helst. Står på fb at hun er interessert i gutter men det er kanskje ikke bankers. Når vi er sammen har hun mye øyekontakt med meg, lyser liksom opp mer enn vanlig, kommer borti meg med «uhell» og er generelt bare ekstremt søt og grei! 
 

Det jeg altså lurer på er.

1. Virker det som det er en sjanse for at hun er interessert?

2. Hvordan kan jeg gå fram når hun har null erfseing, beskjeden og jeg inne engang vet legningen hennes?

 

På forhånd takk.

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare flørte da? Det verste som skjer er at hun ikke flørter tilbake. 

Anonymkode: d6c1e...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare flørte da? Det verste som skjer er at hun ikke flørter tilbake. 

Anonymkode: d6c1e...186

Føler vi på en måte gjør det veeldig forsiktig men ting går liksom ikke framover! 

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler vi på en måte gjør det veeldig forsiktig men ting går liksom ikke framover! 

Anonymkode: 562a2...5ea

Da får du bare pushe litt på. Ta litt mer på henne, gi henne klemmer og si du liker henne svært godt. Om hun ikke da tar signalene er hun kanskje ikke så interessert i annet enn vennskap. Lykke til 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, 911 skrev:

Da får du bare pushe litt på. Ta litt mer på henne, gi henne klemmer og si du liker henne svært godt. Om hun ikke da tar signalene er hun kanskje ikke så interessert i annet enn vennskap. Lykke til 🙂 

Ja får prøve det.. Hadde bare vært lettere å gi full gass om jeg visste mer hvilken legning hun har. Redd jeg skal fornærme om hun tror jeg antok dette pga utseende og attituden.

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger litt alkohol for å komme over sjenansen 🍷

Anonymkode: f1bbb...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere trenger litt alkohol for å komme over sjenansen 🍷

Anonymkode: f1bbb...3a5

Vi drakk sammen nå nylig.. Fikk et kyss på kinnet av meg for en selfie og lyste helt opp haha men ble fortsatt ikke noe mer av det.. Kanskje bare litt mer flørtende oppførsel i ettertid.

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi drakk sammen nå nylig.. Fikk et kyss på kinnet av meg for en selfie og lyste helt opp haha men ble fortsatt ikke noe mer av det.. Kanskje bare litt mer flørtende oppførsel i ettertid.

Anonymkode: 562a2...5ea

Problemet er at hvis hun er sjenert og ikke vet om du liker jenter er det null sjanse for at hun vil prøve seg på deg. Du er nødt til å ta steget, ellers vil ikke noe skje.

Du får drikke litt mer neste gang og flørte, og så fortelle henne at du liker jenter. 

Anonymkode: f1bbb...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut
På 13.11.2019 den 20.42, AnonymBruker skrev:

1. Virker det som det er en sjanse for at hun er interessert?

2. Hvordan kan jeg gå fram når hun har null erfseing, beskjeden og jeg inne engang vet legningen hennes?

Synes hun virker nysgjerrig.

Det er jo bare å fortsette å flørte, et skritt av gangen. Trenger du avklaring kunne du jo hintet litt kraftigere om din egen interesse, for er hun beskjeden, sjenert kommer det jo uansett ikke noe utspill derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det! Flørt litt med henne og se hva reaksjonen hennes blir. Hvis det viser seg at hun ikke er lesbisk eller bifil, så kan jo dette bare bli en artig sak i ettertid. Trenger ikke å bli kleint, det er hva man gjør det til selv ;)

Anonymkode: 1b543...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hopp i det! Flørt litt med henne og se hva reaksjonen hennes blir. Hvis det viser seg at hun ikke er lesbisk eller bifil, så kan jo dette bare bli en artig sak i ettertid. Trenger ikke å bli kleint, det er hva man gjør det til selv ;)

Anonymkode: 1b543...4b0

Hehe kanskje.. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre når man tar i betraktning at hun er beskjeden og vi ikke aner lgningen til hverandre?🤪 Hun tror jeg at jeg er helt straight og guttegal hahah

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet strengt tatt ikke legningen til noen du flørter med. Skjønner ikke at folk gidder å være så pysete. Det er oppskriften på å misse mange muligheter i livet. Vær litt voksen og fortell at du liker henne. 

Anonymkode: 76c6a...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier bare ikke gjør samme feilen som meg. Jobbet med en som jeg likte veldig veldig godt. Men jeg var redd for at han hadde kjæreste osv så jeg tok ikke kontakt med han. Den gang så fortalte jeg ikke han at jeg likte han og at jeg var forelsket i han. Han vet det nå og liker han enda. Uten forelskelse. 

Er enig med den personen oppforbi som har skreve  at du må bare satse :) Som sagt så ikke gjør den samme feilen som meg om du liker denne personen godt :)  

Anonymkode: 78ffe...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet strengt tatt ikke legningen til noen du flørter med. Skjønner ikke at folk gidder å være så pysete. Det er oppskriften på å misse mange muligheter i livet. Vær litt voksen og fortell at du liker henne. 

Anonymkode: 76c6a...43e

Nei det er jo en fin tanke! Men nytter ikke prøve seg på noen som er straight eller da :P Vil få gjort det men må gå forsiktig frem, hvis ikke overrumpler henne helt. Så jeg trenger vel egentlig bare råd til hvordan jeg kan gå forsiktig frem med det hele.

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier bare ikke gjør samme feilen som meg. Jobbet med en som jeg likte veldig veldig godt. Men jeg var redd for at han hadde kjæreste osv så jeg tok ikke kontakt med han. Den gang så fortalte jeg ikke han at jeg likte han og at jeg var forelsket i han. Han vet det nå og liker han enda. Uten forelskelse. 

Er enig med den personen oppforbi som har skreve  at du må bare satse :) Som sagt så ikke gjør den samme feilen som meg om du liker denne personen godt :)  

Anonymkode: 78ffe...8d4

Takk! Ja må vel bare kvinne meg opp! Men kan som sagt ikke bare kjøre rett fram med dette for da kommer jeg til å skremme hun noe jævlig haha..

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Ja må vel bare kvinne meg opp! Men kan som sagt ikke bare kjøre rett fram med dette for da kommer jeg til å skremme hun noe jævlig haha..

Anonymkode: 562a2...5ea

Mente ikke at du skulle skremme henne vekk,men mente at hvis du liker denne personen godt så er det bedre å vær helt ærlig og si at du liker hun/han godt. 

Masse lykke til iallfall ☺️😊

Anonymkode: 78ffe...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente ikke at du skulle skremme henne vekk,men mente at hvis du liker denne personen godt så er det bedre å vær helt ærlig og si at du liker hun/han godt. 

Masse lykke til iallfall ☺️😊

Anonymkode: 78ffe...8d4

Haha jada skjønte det☺️ Bare at jeg skremmer henne om jeg er for rett frem for fort🙈🙈 Får vel bare ta det gradvis og ta det på feelingen, tusen takk!😁

Anonymkode: 562a2...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha jada skjønte det☺️ Bare at jeg skremmer henne om jeg er for rett frem for fort🙈🙈 Får vel bare ta det gradvis og ta det på feelingen, tusen takk!😁

Anonymkode: 562a2...5ea

Du må iallfall ikke miste den personen for det er det jeg angrer på 😕 Angrer også på at jeg var så pysete som ikke spurte han. Har iallfall fortalt han alt så han vet alt nå :) 

 

Anonymkode: 78ffe...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...