Gå til innhold

Dere som har hatt gledestårer og lykkebobler til gjestene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.11.2019 den 7.09, AnonymBruker skrev:

Men altså... tror du virkelig at folk sitter og strigriner i bryllupet ditt?? I et sånt omfang at man må dele ut Kleenex?? Som en her over skrev, KANSKJE din mor feller en liten tåre, kanskje ikke. I såfall håndterer hun nok det helt greit. Jeg hadde ledd meg i hjel hvis jeg fikk utdelt lommetørkler som bryllupsgjest. Snakk om å ha et oppblåst selvbilde liksom.

Anonymkode: c086e...e62

Jeg har vært i 8 bryllup de siste 2 årene, og i alle sammen ble det selvfølgelig felt mange tårer fra både venner og slekt. Det du beskriver er jo en apatisk gjeng nesten. 

Å dele ut såpebobler, kleenex og andre "smågaver" er sjeldent verdt bryet. Det er også overforbruk, og ikke noe jeg ville støttet. Jeg har blåst såpebobler i bryllup før, og da skjer enten en av to ting: det er vind, og boblene sprekker eller flyr i trynet på 2-3 stakkars folk, eller så utstyret bestilt fra Ebay og funker rett og slett ikke.

Ikke det du spurte om ts, men det er et velment råd 🤷‍♀️

Anonymkode: 3e92e...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.11.2019 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Bare vær ops på at slike ting som du nevner og som deles ut til alle gjester kan gi et Harry preg over et klassisk bryllup. Noen bryr seg ikke om dette, men om du gjør det er det greit å være ops på 

Anonymkode: 1c4a1...245

Enig denne brukeren. For mye sånn dilldall virker bare harry. Jeg forstår at baktanken er omsorg for gjestene og at det skal være et "artig" element. Men det blir fort veldig harry og dillete og ingen andre enn bruden (som derimot bruker mye tid, penger og energi på det) bryr seg.

Edit: så nå at en bruker har skrevet "det er noe veldig Caroline Berg Eriksen over dette", og jeg kunne ikke vært mer enig! (Får dessverre ikke til å sitere i en edit).

Må også legge til at jeg er midt i "bryllupsalderen", og har til gode å se noen andre enn brudens mor og i beste fall beste venninner gråte under vielsen.

Jeg har derimot fått utdelt kleenex sammen med kirkeprogrammet i begravelser, som jeg har satt stor pris på. 

Endret av Alice123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...