Gå til innhold

Erfaring med Fjellreven Nuuk parkas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes denne er så fin! Er den veldig lang? Er 1,60 cm. og det blir rart om den ender nær knærne 🤪 Vet at det står mål på nettsidene,  men har lest så mange steder at størrelsene ikke stemmer... erfaringer, please? Er dere fornøyde?

Anonymkode: 34ea6...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den, og elsker den! Er 160 (52kg) og min i xs rekker meg til midt på lårene omtrent. Vanvittig varm og god! Og store lommer!

Anonymkode: 016aa...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jevne! :) takk for tilbakemeldingen din. Jeg prøvde XS i Greenland parkas, den var litt knapp på ermene, synest jeg, merker du noe til det?

Anonymkode: 34ea6...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Jeg synes den er litt for kort, så jeg endte med å kjøpe meg en av de andre i år. Men jeg er 175 høy og har den i S. 😄 Kan være derfor. Synes de er ganske store i størrelsen. God og varm 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suuuuperfin og varm! Den er litt stor på størrelsen, så kjøp en størrelse mindre enn du bruker til vanlig. Den er ikke så lang som til knærne, vil si den rekker til midt på lårene (på meg som er 171 cm). Du kommer ikke til å angre! Du burde forresten vurdere å kjøpe brukt. Den er i utgangspunktet veldig dyr, men ser man kan få den for under 2000,- på finn. 

Anonymkode: 0eb3e...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ermene er helt passelig for meg, men der kan man jo sikkert være litt forskjellig. Enig at den er litt stor i størrelsen. Jeg prøvde først en xxs, som passet helt perfekt, men den var veldig vanskelig å få tak i med en farge jeg likte. Landet på at xs var greit nok, og har plass til tykk genser under. Den er dyr, men absolutt verdt det! Er ikke snakk om å fryse med denne på, og regner med at den vil holde i mange år 🙂

Anonymkode: 016aa...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...