Gå til innhold

Tokfeminismen i Sverige- En dokumentar


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har sett det, rystende! Ikke rart svenske feminister med én gang markerte sin avsky mot disse holdningene - de får jo Kvinnegruppa Ottar til å bli en slags vampete ONS-jegere på høyre fløy...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Det er viktig å huske på at det finnes flere retninger innen og ideologier innen feminisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å huske på at det finnes flere retninger innen og ideologier innen feminisme.

Ja men når er organisasjon som ROKS som har i overknt av 8000 medlemmer forfekter en slik generalisering så er det på tide å rope et varsku. Jeg ser ingen forskjeller mellom dette og rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8000 medlemmer er det samme som 4000 i Norge, mht foketallet. Jeg tror Hvit Valgallianse får mer enn 4000 stemmer i kommunevalgene rundt omkring.

Ekstreme ytterligheter finnes i alle fløyer, enten det er kristendom, islam, anti-rasisme, rasisme, feminisme og mannssjåvinisme,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdyui
8000 medlemmer er det samme som 4000 i Norge' date=' mht foketallet. Jeg tror Hvit Valgallianse får mer enn 4000 stemmer i kommunevalgene rundt omkring.[/quote']

En organisasjon har gjerne flere "velgere" enn de har medlemmer. Så hvis HV har 500 medlemmer, så vil det si at ekstremfeministene har ytterligere 30 000 sympatisører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig. Mange sympatiserer også med partiers enkeltsaker uten å stemme på de. Men hvor tok du 30.000 fra? Finnes det en egen formel for slikt? Det må jo isåfall gjelde andre organisasjoner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Forskjellen er at hvit valgallianse aldri vil kunne få noe slags makt, disse kvinnene har klart å få makt. De har også inntatt universitetene med sin idiotiske genusforskning. Folk lytter til dem, men det blir det kanskje en slutt på nu. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...