Gå til innhold

God concealer: Dekke rødhet og mørke ringer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Svansi!

Hei!

Har ikke så mye erfaringer med concealer- har for det meste brukt foundation til å dekke,men vet jo at man egentlig ikke skal dekke så mye med foundation- da det ser unaturlig ut og dessuten vil jeg ikke bruke så mye foundation nå om sommeren...

Jeg får ofte for lite søvn(småbarnsmor...) og det merkes med at jeg får mørke ringer under øynene og som ser lite lekkert ut. Jeg prøver å få nok søvn og nok jern,men...

Jeg må også kunne dekke ned rødtonet partier i ansiktet mitt.

Noen som har tips til en god concealer til meg?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helena Rubinstein Magic Concealer er fantastisk for huden under øynene. Ikke like god på andre ting, men uovertruffen for å se frisk og opplagt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magic wand (tror det er det den heter!) fra Face Stockholm er min favoritt! Mye bedre enn f.eks. touch eclat fra YSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svansi!
Magic wand (tror det er det den heter!) fra Face Stockholm er min favoritt!

Hvor får man tak i dette merket? Får man det i Norge...isåfall...noen som vet hvor i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i dette merket? Får man det i Norge...isåfall...noen som vet hvor i Oslo?

I Bergen har vi en egen Face Stockholm butikk. Hun som driver den har agentur på dette merket i Norge, men jeg vet ikke om hun selger via butikker andre steder i landet. Men om du søker på google eller noe finner du sikkert en nettside der du kan bestille, er bare en farge på den uansett. Evt. kan du ringe June på Face Stockholm i Bergen, og hun kan sikkert hjelpe deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes Magic Concealer er genial også til andre områder enn bare under øynene. Har også selv vært plaget med røde områder og ujevn hudfarge, men etter at jeg begynte med bl.a rosekrem fra Dr.Hausckha har huden blitt mye jevnere! Og for å ikke snakke om sunnere og renere. God hudpleie er alfa og omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
rosekrem fra Dr.Hausckha - hvor kjøpte du det?

Mange helsekoster har et lite utvalg Dr.Hausckha, men Helios-butikkene har det største utvalget. Kan virke litt fet, men trikset er å bruke lite. Inneholder bare naturlige ingredienser og koster ca kr 150 for 30 ml. Det finnes også små tuber du kan kjøpe slik at du får prøve den. Flytende dagkrem og kvedekrem i samme merke er også veldig bra og litt lettere i konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...