Gå til innhold

Skjedde noe rart etter samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei,. Dette er nok det rareste spørsmålet jeg har kommet med.. men har aldri opplevd noe lignende. 
Har vært sammen med samboer i 8 år og aldri opplevd, de siste 3 månedene har vi vært prøvere.

vi hadde samleie igår, etter at vi ikke har sett hverandre på en stund.
da vi var ferdige regnet vi med mye søl, men underlivet mitt hadde sugd til seg alt og da mener jeg ALT fra penis til samboer. (Sorry ekle detaljer).

betyr dette noe? Er slimet mitt klart til å ta imot sperm, at det er en slags eggløsning? 
har som sagt aldri opplevd dette, han har jo alltid måtte tørke seg etter sex, men nå var den helt tør😂

Legger denne ut som anonym, men vil gjerne høre synspunkter og om noen har opplevd dette selv😅

Anonymkode: 1047f...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har ikke bare magisk blitt sugd opp - du er ikke en svamp. Enten så renner det ut litt senere, eller - så kom ikke mannen din. Det som går opp der må komme ut igjen, det forsvinner ikke bare.

Anonymkode: 50656...db2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut, trodde det ikke bar noe i vagina som sugde til seg væsken 🤔

Ville heller tenkt at han faka det 😬

 

Anonymkode: b6b1d...49d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres merkelig ut, trodde det ikke bar noe i vagina som sugde til seg væsken 🤔

Ville heller tenkt at han faka det 😬

 

Anonymkode: b6b1d...49d

Med mindre TS har en gammel glemt tampong oppi der, er det ikke noe som kan suge til seg noe.
Så her er det nok faking på gang om det ikke har kommet ut noe

Anonymkode: 50656...db2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei,. Dette er nok det rareste spørsmålet jeg har kommet med.. men har aldri opplevd noe lignende. 
Har vært sammen med samboer i 8 år og aldri opplevd, de siste 3 månedene har vi vært prøvere.

vi hadde samleie igår, etter at vi ikke har sett hverandre på en stund.
da vi var ferdige regnet vi med mye søl, men underlivet mitt hadde sugd til seg alt og da mener jeg ALT fra penis til samboer. (Sorry ekle detaljer).

betyr dette noe? Er slimet mitt klart til å ta imot sperm, at det er en slags eggløsning? 
har som sagt aldri opplevd dette, han har jo alltid måtte tørke seg etter sex, men nå var den helt tør😂

Legger denne ut som anonym, men vil gjerne høre synspunkter og om noen har opplevd dette selv😅

Anonymkode: 1047f...5b8

Har opplevd det flere ganger, men det renner vel saktere ut igjen slik at man ikke merker det så godt. Det har ingenting med eggløsning å gjøre, ut kommer det igjen uansett.

Anonymkode: be839...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har mannen fått orgasme to ganger uten sædavgang. Noe har komt, men ikke mye. Så jeg har ikke merket at det har komt noe ut annet en litt vått i trusa. 

Anonymkode: c5ed1...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Det kom ut igjen av meg da jeg var på do, hvertfall noe.. 

men det rare var at penisen hans var helt tørr, det var ikke igjen en eneste rest😅og han pleier alltid å måtte ta papir eller noe rundt, på vei til do😅 men ikke nå

og det har vi aldri opplevd før.. tenkte kanskje at utfloden min var mer mottakelig, så alt bare ble sugd til seg😂 rare greier, men det var vel ingenting da😁

Anonymkode: 1047f...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man eggløsning har man mer slimete utflod, man blir våtere nedentil. Så dette hørtes bare rart ut... var ikke du våt heller, som i kåt/våt? Da burde kanskje penis blir våt av deg også og ikke bare av sæd? Sikker på han traff riktig hull?🤣

Anonymkode: 9af9d...5fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man eggløsning har man mer slimete utflod, man blir våtere nedentil. Så dette hørtes bare rart ut... var ikke du våt heller, som i kåt/våt? Da burde kanskje penis blir våt av deg også og ikke bare av sæd? Sikker på han traff riktig hull?🤣

Anonymkode: 9af9d...5fc

Jeg vet det høres rart ut🤣

altså, jeg var så våt at jeg trodde jeg hadde fått mensen eller noe, siden jeg nettopp er ferdig. Derfor hele greia er så rar, for penisen hans var som sagt knusk tørr🙄🤣

Anonymkode: 1047f...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det varierer en del hvor mye jeg legger merke til at det kommer ut igjen og hvor vått det blir. Men ved/rett før eggløsning, når jeg er på det mest fruktbare, syns jeg det er typisk at det er ekstra mye som kommer ut og at det blir mer søl enn vanlig. Den fruktbare utfloden er mer slimete enn vanlig, og kan minne om sæd.

Man kan godt være fruktbar uten å se så mye til den utfloden, men jeg tenker i hvert fall at det er mer søl som typisk tyder på eggløsning og fruktbarhet, ikke mindre. Mindre søl blir det typisk den første tiden etter mensen og uken etter eggløsning hos meg. Men så vil jeg tro at hvor mengden sædvæske og stilling (særlig hvor dypt inne han kom) spiller en vel så stor rolle for dette. 

Anonymkode: e1a20...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...