Gå til innhold

Jenter/damer, liker dere å gjøre menn litt sjalu i forhold til penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne gjøre det når jeg var i tenårene, da kun snakke om det til gode venninner (hadde to venninner jeg sto nærme når jeg var i tenårene). Nå i voksen alder kunne det ikke falt meg inn å snakke om størrelse med andre. Jeg hadde ikke likt om min partner/sexpartner snakket om min kropp til sine venner, uansett om det er skryting eller hva det er... 

Anonymkode: 4d81d...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, skryter ikke. Prater ikke om slike private ting med venner, og ingen har heller spurt. Mine venner har egentlig aldri utlevert partnerene våre på den måten. Og hadde blitt utrolig skuffet om en partner hadde snakket om min anatomi i detaljer med vennene sine, siste jeg vil er at kompisene skal ha ett detaljert bilde av fitta mi beskrevet for dem. For meg er slik utlevering barnslig og useriøs, selv om det bare hadde vært positivt det som blir delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke, men jeg har faktisk en venninne som gjør det. Snakker om hvor stor den er, hvor kåt hun er, at sexen er bra osv. Jeg er ikke interessert i det hele tatt, så jeg har aldri svart noe på det, så hun snakker ikke så mye om det lenger.

Anonymkode: 047ad...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninnene mine snakker egentlig bare om det hvis vi har møtt en fyr som var ekstremt stor eller ekstremt liten. Jeg snakker aldri med kjærester om penisstørrelse, og jeg omtaler i hvert fall ikke andre gutter sitt utstyr. 

Svære utstyr er forresten oppskrytt. Ja, det kan være opphissende, men det blir fort vondt, og etterpå føles det ut som du har vært i krigen (med ekskjæresten min måtte jeg seriøst legge på kalde omslag etter en runde i høyet). Blowjobs blir også mye mer slitsomme fordi du må gape desto mer. Jeg tar en gjennomsnittlig penis over en giga-penis any day. 

Endret av Fju
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke diskutert penisstørrelse med noen siden jeg var 16. 

Anonymkode: ef951...124

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skryter ikke av penis størrelsen men om jeg møter en bra gutt så skryter jeg av han og da blir automatisk alt ved han Bra penisen også 

Anonymkode: b7782...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hulderen skrev:

Hvorfor gidder du å starte denne tråden når du ikke er interessert i svarene du får? 

Jeg har heller ikke hørt venninner diskutere penisstørrelser. Og nei, jeg hverken lyver eller «pynter på sannheten».  Kanskje dine venninner lyver for deg, fordi de er lei av å høre deg spørre om de diskuterer peniser?

Men du liker å skryte om mannen din sin penis?

Anonymkode: e97e7...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du liker å skryte om mannen din sin penis?

Anonymkode: e97e7...6e9

Ikke overfor venninner. Men jeg har nevnt størrelsen noen ganger her på KG, ja. Men da mest i den forbindelse at jeg mener at det er lengden på en penis,  ikke tykkelsen som teller.  Mest som info, ikke skryt, tror jeg. For jeg er drittlei av alle de mennene her inne som hevder at det kun er tykkelsen som teller, og at vi som erfarer noe annet lyver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har er snakk om et ONS eller tilsvarende som ingen andre enn jeg vet hvem er, kan det hende at det nevnes om den var svær eller veldig liten. Men ikke uten kontekst. Størrelse på kjæreste eller date skal det mer til at jeg snakker om.com 

Anonymkode: 48557...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om det har er snakk om et ONS eller tilsvarende som ingen andre enn jeg vet hvem er, kan det hende at det nevnes om den var svær eller veldig liten. Men ikke uten kontekst. Størrelse på kjæreste eller date skal det mer til at jeg snakker om.com 

Anonymkode: 48557...3cd

Bra du er ærlig om det iallefall. Vet at mange gjør det. Det merkelige er at kvinner hadde blitt såret hvis en mann hadde kommet med bemerkninger om at en kvinne var trang som ei skrustikke eller vid som ei låvedør. Syns egentlig det er ganske ufint uansett kjønn å snakke om. Ofte snakkes det om hvis dama er sur på en fyr. Da bruker hun det for å såre han foreksempel. Eller menn som er bitre å kaller kvinner et felleshull eller andre ting.

Anonymkode: 85d06...8aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel og hadde nye sexpartnere kunne vi i singelgjengen snakke om størrelse hvis vi hadde hatt sex med en som hadde veldig liten eller veldig stor. Men har aldri sagt noe om størrelsen til en kjæreste, fordi det blir å utlevere en annen. Snakk om at han du var med i helga hadde stor/liten er innafor siden en ikke nevner navn og det ikke er en de kommer til å henge med. 

Anonymkode: a7325...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående størrelse tror jeg nok det er menn som er mest opptatt av dette, men ingen regel uten unntak selvsagt. MEN det jeg personlig har pratet med en del damer med (og jeg er mann) er heller at spes de som har fått barn er mer nervøs for at de er blitt «for vid». Så slapp av menn, damer liker oss menn som vi er så lenge vi behandler dem med den respekt og kjærlighet de ønsker, noe jeg er ganske så sikker gjelder for oss menn også. 

Anonymkode: 3d830...542

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri snakket om størrelse til noen!  Og det gjelder både Ons og forhold. 

Anonymkode: 6a600...1ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 hours ago, AnonymBruker said:

Bra du er ærlig om det iallefall. Vet at mange gjør det. Det merkelige er at kvinner hadde blitt såret hvis en mann hadde kommet med bemerkninger om at en kvinne var trang som ei skrustikke eller vid som ei låvedør. Syns egentlig det er ganske ufint uansett kjønn å snakke om. Ofte snakkes det om hvis dama er sur på en fyr. Da bruker hun det for å såre han foreksempel. Eller menn som er bitre å kaller kvinner et felleshull eller andre ting.

Anonymkode: 85d06...8aa

Så den som svarer det du vil høre er ærlig, men ikke vi andre?

Anonymkode: e23a2...62d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri snakket med venninner om størrelse på penis, selv om vi snakker om sex.

Og til spørsmålet i trådtittel: hvorfor i huleste skulle jeg ha et ønske om å gjøre min partner sjalu, evt gi han dårlig selvtillit eller tanker om at han ikke er så stor som sistemann jeg var med eller noe sånt..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir man sjalu sammenlignet med penisstørrelse? Spørsmålet gir ingen mening.

Anonymkode: 5dbfd...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anim92 skrev:

Aldri snakket med venninner om størrelse på penis, selv om vi snakker om sex.

Og til spørsmålet i trådtittel: hvorfor i huleste skulle jeg ha et ønske om å gjøre min partner sjalu, evt gi han dårlig selvtillit eller tanker om at han ikke er så stor som sistemann jeg var med eller noe sånt..?

Fordi vet at noen kvinner har brukt det i krangler eller for å gjøre typen sjalu. Er en stygg måte å gjøre på siden de vet det sårer veldig. Heldigvis er ikke de fleste så slemme og kyniske.

Anonymkode: 85d06...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...