Gå til innhold

Hvilken ferdig "sminkekalender" til 15-åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle år laget pakkekalender til barna mine, nå ønsker den eldste seg ferdigkalender med sminke. Hun mener de som er på Vita etc er for dyre, men det er jo tydelig at hun egentlig ikke vet hvor mye tid og penger jeg har brukt på gavekalender, så jeg jubler litt inni meg over å slippe og lage 😅 Det har fort gått 500 kr til en slik gavekalender, og ganske mye stress, så jeg velger gledelig en fiks ferdig en! 

Men hvilken? Det er jo så mange! Ser mange av de har tilbud i dag, så jeg tenkte jeg skulle bestille en. Noen forslag? 

Anonymkode: 822cc...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clinique hudpleie- og sminkekalender til 700 om hun liker/tåler det?

Anonymkode: ec46b...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Clinique hudpleie- og sminkekalender til 700 om hun liker/tåler det?

Anonymkode: ec46b...9ff

Det eneste hun har reagert på en gang er et renseskum fra Rituals, men da så hun helt grusom ut, hovnet opp og fikk utslett i hele ansiktet. Aldri reagert på noe annet. 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er de vi så på først, som hun trodde var altfor dyre :fnise: Jeg googlet de nå, og ser de er med på en test fra minmote, der den billigste ikke kommer særlig godt ut. Kanskje jeg skulle gått for den til 699 da?

Anonymkode: 822cc...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er iallfall på tilbud nå i dag: https://prisguiden.no/produkt/no7-beauty-calendar-2019-julekalender-408135

Det er jo et sånt "billigmerke" innenfor sminke (ikke at det er kjempebillig, men billigere enn Mac og slikt) men personlig liker jeg det. Men vet ikke om 15-åringer er mer opptatt av merker.

Anonymkode: 3f2bf...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kalenderne fra The Body Shop er supre, og de har min tenåring elsket. Ganske dyre men så verdt det, og man får variasjon av sminke, og hud og kroppspleie, så de er veldig anvendelige. Rene sminkekalendere synes jeg ikke har vært verdt pengene ut fra hva du får egentlig. Men det finnes mange supre sminke kalendre på utenlandske nettsider, med typ merker man ikke finner i butikker i Norge, og som ungdommen ofte liker. Sjekk ut Beautybay. 

Anonymkode: 4ca31...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler uten tvil makeup mekka sin! Den er på tilbud til 500,- 😊👏 Supergode og fine produkt!

Anonymkode: 05623...0e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revolution og W7 er billige sminkekalendre og dyrevennlige. Har ikke erfaring med W7, men Revolution har mye bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...