Gå til innhold

Har du noengang knullet i vannet/ sjøen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt jævlig. Null glid. 

Anonymkode: 18caa...766

Bli onanert? 

Anonymkode: 716df...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd det et par ganger, vondt fordi all glid forsvinner og det blir tørt og sårt. Frister ikke til gjentagelse. 

Anonymkode: bdc36...3ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, anbefaler det ikke. Synes ikke det er noe digg, all glid er borte og det blir sånn hakkete friksjon (på en måte) som gjør det hele veldig ubehagelig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet i sjøen flere ganger, hun har beina rundt meg og jeg fører den inn i henne. Har til og med gjort det i sjøen på en strand med masse folk badende rundt og på stranden. 

Anonymkode: 004d2...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 23.12, GulSitron skrev:

Ja, anbefaler det ikke. Synes ikke det er noe digg, all glid er borte og det blir sånn hakkete friksjon (på en måte) som gjør det hele veldig ubehagelig

……………..da er selvsmørings funksjonen din altfor  liten 😉 selv digger jeg det og har aldri hatt problemer med hakkete friksjon.

Anonymkode: 8db29...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet i rødesjøen. Anbefales ikke. Svei som han røde Albert..:overrasket:

Anonymkode: b6856...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

……………..da er selvsmørings funksjonen din altfor  liten 😉 selv digger jeg det og har aldri hatt problemer med hakkete friksjon.

Anonymkode: 8db29...cb4

Tviler. Har aldri hatt noe problem med egenprodusert glid, tvert i mot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fingra ei i sjøen på badestrand i Barcelona, aldri opplevd knull i vannet da, men drømmer om det🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulla ei dame i sjøen. Det var mørkt og vi var langt fra land. Kona var på stranden men oppdaget det ikke.  Ikke noe god sex, men vi var begge veldig kåte på hverandre.

Anonymkode: 65744...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. Veldig koselig, men ikke nok glid til å holde på særlig lenge. Over vann går det fint da, men er desto viktigere at det ikke er så mange rundt. 

Anonymkode: 1eed0...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 10.13, AnonymBruker skrev:

……………..da er selvsmørings funksjonen din altfor  liten 😉 selv digger jeg det og har aldri hatt problemer med hakkete friksjon.

Anonymkode: 8db29...cb4

Har du hørt om vakum ? 

Anonymkode: 547c4...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har hatt sex i havet flere ganger. Men ingen av oss kom i mål, for til slutt blir gliden vasket bort så blir vanskelig å penetrere. Men det var likevel så pirrende og fantastisk forspill at vi gjentar det nesten hver sommer når vi får sjansen.

Har også hatt sex i badekar, og det er så deilig. Han inni mens man har spruten av dusjhodet på klitten. Himmelsk!

I offentlig basseng og jacuzzi holder vi oss unna slike ting for å ta hensyn til andre som skal oppi der etter oss. Litt klining og tafsing, that's it.

Anonymkode: a4665...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å pule på strand enn i vann, og ingen av delene er bedre enn senga.... Såååå ..."Har du noen tips?"- ja, IKKE gjør noen av delene, og vent heller til dere kommer hjem:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...