Gå til innhold

Oppkjøring uten læreren tilstede den dagen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere gått for en oppkjøringsdato som læreren kun kan levere bilen, men ikke være der for meg før timen ? Eller ville dere byttet lærer da i siste liten? 

Jeg er usikker , redd jeg blir totalt nervevrak av å ikke ha kjørelæreren der , men samtidig kan det jo være befriende å gå i seg selv også? Om jeg ikke tar den må jeg vente veldig lenge på ny.

Anonymkode: ab6cc...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke læreren der og det gjorde ingen verdens ting. Jeg er en over gjennomsnittlig nervøs person også, men det gikk helt fint. Skal sies at jeg egentlig ikke har vært spesielt nervøs bak rattet, da, akkurat kjøringen har jeg alltid vært ganske trygg på. Men det å ikke ha læreren der kunne jo påvirket nervene uansett, og for meg gjorde det altså ikke noe.

Jeg hadde ikke byttet lærer, om du faktisk ser på det som et alternativ, det tror jeg hadde brakt meg mye mer ut av fatning enn "bare" å ikke ha kjørelæreren som hadde vært med meg hele veien akkurat den ene dagen jeg skulle kjøre opp.

Anonymkode: d3f7b...c29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok enig i det. Hmm. Jeg bare vet ikke hvordan jeg vil ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøretime rett før oppkjøringen, hjalp veldig syns jeg med tanke på å få roet meg før oppkjøringen, men hadde gått bra uten og, jeg hadde ikke byttet. 

Anonymkode: 26bb9...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en time med kjørelærer dagen før oppkjøringen, og så møtte jeg han bare på parkeringen når jeg kom til oppkjøring. Det gikk helt fint! 

Hadde nok freaket helt ut om jeg skulle forholdt meg til en helt fremmed kjørelærer samme dag som oppkjøringen 😮 Kjøretime med fremmed kjørelære, og oppkjøring på samme dag er jo dobbelt opp med mye stress! 

Anonymkode: d4a1e...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg hadde en time med kjørelærer dagen før oppkjøringen, og så møtte jeg han bare på parkeringen når jeg kom til oppkjøring. Det gikk helt fint! 

Hadde nok freaket helt ut om jeg skulle forholdt meg til en helt fremmed kjørelærer samme dag som oppkjøringen 😮 Kjøretime med fremmed kjørelære, og oppkjøring på samme dag er jo dobbelt opp med mye stress! 

Anonymkode: d4a1e...2ae

Kunne hatt kjøretime med den nye læreren uka før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøverig hadde jeg ingen kjørelærer med meg under oppkjøringen jeg heller.

Det er da ingen som har med læreren i bilen under oppkjøring, vel?

Endret av BlueRaptor19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, BlueRaptor19 skrev:

Det er da ingen som har med læreren i bilen under oppkjøring, vel?

Jo, flere kan velge. 

Anonymkode: da38e...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, aldri hørt om.

Har forøvrig aldri skjønt hvorfor det ikke er dashcam, så man kan klage på utfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjørelærer med på oppkjøringen, men jeg fikk time sånn to måneder etter at han bestilte den for meg, så vi hadde god tid til å planlegge det.
Det var viktig for meg å ha et anker som bare kunne være i bakgrunnen, men sensor spurte også om jeg ville vi skulle småprate på veien eller være stille, så da jeg valgte småprat fordi jeg og kjørelærer hadde skravlet i vei på hver eneste kjøretime, så var han med i småpraten på oppkjøringen også.
Jeg følte det hjalp meg å konsentrere meg bedre om kjøringen og ikke tenke på nervene og angsten i det hele tatt, så hele turen gikk jo kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir usikker i bilen uten å ha læreren din der så anbefaler jeg at du utsetter oppkjøringen til du er trygg nok til å eventuelt klare deg alene i trafikken... 

Anonymkode: 203fa...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...