Gå til innhold

Klarer ikke å ha sex uten å kjenne fyren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært singel en stund nå og har lyst til  å ha sex igjen snart. Ideelt sett en ny type, men ff og ons trodde jeg ville gå fint. Var på byen i går og traff en veldig hyggelig fyr. Etter litt klining så ba han meg med seg hjem. Men klarte ikke å si ja selv om jeg var kåt på han. Kjente at jeg ikke kom til å slappe av under akten for jeg kjente han jo ikke og dermed ha sex med han føltes helt feil. 

Er det bare jeg som er skrudd sammen rart eller er det flere som har det på samme måte? 

Anonymkode: cfb61...806

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er som om jeg skulle ha skrevet det selv. :( Har lastet ned Tinder, Happn og meldt meg inn på Møteplassen men tør ikke å si ja noen noen, Var en jeg avtale å møte med kansellerte siden han sa han var ute etter kjæreste. :fnise:

Men jeg er ikke tøff nok til å trykke like tilbake eller si Hei på noen av appene. Vært singel for lenge tror jeg. 

Anonymkode: 6a9b8...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært singel en stund nå og har lyst til  å ha sex igjen snart. Ideelt sett en ny type, men ff og ons trodde jeg ville gå fint. Var på byen i går og traff en veldig hyggelig fyr. Etter litt klining så ba han meg med seg hjem. Men klarte ikke å si ja selv om jeg var kåt på han. Kjente at jeg ikke kom til å slappe av under akten for jeg kjente han jo ikke og dermed ha sex med han føltes helt feil. 

Er det bare jeg som er skrudd sammen rart eller er det flere som har det på samme måte? 

Anonymkode: cfb61...806

Det er mest naturlig å bare være intim med en du kjenner så det er ikke du som er rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt et one night stand (selv om jeg elsker sex), og kommer nok aldri til å ha det heller.
Sist jeg var singel hadde jeg ikke hatt sex på over 1 år, og ble fryktelig sexfrustrert. Det jeg gjorde da var å kontakte en tidligere fuckfriend (hadde ikke sett han siden jeg var 16), kjørte i 6 timer med bil hver vei for 2 ok sexøkter. 😁Kanskje en ide? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært singel en stund nå og har lyst til  å ha sex igjen snart. Ideelt sett en ny type, men ff og ons trodde jeg ville gå fint. Var på byen i går og traff en veldig hyggelig fyr. Etter litt klining så ba han meg med seg hjem. Men klarte ikke å si ja selv om jeg var kåt på han. Kjente at jeg ikke kom til å slappe av under akten for jeg kjente han jo ikke og dermed ha sex med han føltes helt feil. 

Er det bare jeg som er skrudd sammen rart eller er det flere som har det på samme måte? 

Anonymkode: cfb61...806

Søk hjelp. Hvis du ikke klarer å knulle masse ukjente fremmede mennesker uten kondom så er du rar. 

Anonymkode: f24b7...369

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det ikke helt uvanlig, at når man kommer til sak, kan få hetta, -  bli engstelig, å derfor ikke klarer å gjennomføre det å ligge med en fremmed person. 
Spørsmålet blir selvsagt, hva var det som gjordet at du fikk sperre for det? Hvor var det, det stoppet opp for deg? Jobber du litt med problemet, blir det ved senere anliggender lettere å gjennomføre det du har lyst til.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atte hæ? 
Hvorfor skulle det vært rart å ikke tørre og ligge med fremmede? Jeg synes det er rarere at folk tørr det, jeg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er som om jeg skulle ha skrevet det selv. :( Har lastet ned Tinder, Happn og meldt meg inn på Møteplassen men tør ikke å si ja noen noen, Var en jeg avtale å møte med kansellerte siden han sa han var ute etter kjæreste. :fnise:

Men jeg er ikke tøff nok til å trykke like tilbake eller si Hei på noen av appene. Vært singel for lenge tror jeg. 

Anonymkode: 6a9b8...6b2

Sex uten kjærlighet og omsorg er det bare kalde mennesker som klarer...som oftest er de narsopater.

Anonymkode: 26634...e9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er det et sunnhetstegn å ikke klare å ligge med en fremmed, uansett hvor digg han er. Fyren kan være klin gæærn for alt du vet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, theTitanic skrev:

Det er mest naturlig å bare være intim med en du kjenner så det er ikke du som er rar.

Utdyp gjerne hvorfor dette er av natur mest naturlig?

Anonymkode: 391cd...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket, da det ikke hadde blitt noe særlig bra, og dermed ikke verd det. Sjeldent at første gang er noe å skrive hjem om liksom..så hvorfor utsette seg for det gjentatte ganger? 

Anonymkode: 53018...511

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ons. Jeg kjenner ingen lyst på å ha sex med noen jeg ikke kjenner og ikke kommer til å se igjen. 
 

For min del synes jeg sex er noe man deler med en man er sammen med og kan se for seg en fremtid med. Det mest intime jeg kan dele med noen er jo min kropp og sex.

Anonymkode: 698ee...fe2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan visste du at du ikke kom til å kjenne han? Advarte han deg om at han liten penis? Du vet at du også kan knipe ikke sant? Eller var han så liten at det ikke ville gjort noen forskjell?

Anonymkode: a6352...b10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sex med en jeg ikke kjenner helt selv men som jeg har sett før og lignende men vanskelig å ha sex med en mann ikke kjenner i det heletatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex uten kjærlighet og omsorg er det bare kalde mennesker som klarer...som oftest er de narsopater.

Anonymkode: 26634...e9c

Takk for "komplimentet" 🤣 
Det er spennende og jeg får nærhet uten å være sammen en fyr som vil ha det miserabelt i et forhold med meg. Det er jo ikke sånn at jeg vil ha sex med en jeg ikke har hengt litt med på forhånd. 

Anonymkode: 6a9b8...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke bare er jeg som er rar😂 har venninner som fint kan bli med en random hjem, så har liksom det som "normen". 

Anonymkode: cfb61...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en av de "rare" jeg også. Det er ikke slik at jeg må elske noen for å ha bra sex, men jeg må kjenne og stole på vedkommende nok til å være i en naken og sårbar situasjon. 

Var en tid jeg gikk inn for å skulle klare en ons, for å utfordre meg selv på dette. Det gikk ikke så veldig greit. Traff til slutt en jeg klarte å ha uforpliktende sex med, selv om jeg ikke kjente ham så godt, men da jeg kalte det ons lo mine venninner. Denne hendelsen talte absolutt ikke som obs mente de. 

Ok, det var så langt som jeg klarte å dra det, og selv om det var en fin opplevelse ble det min eneste ons. Ikke godkjent som ons, men jeg godkjenner at jeg klarte å utfordre meg selv litt. Hadde ikke behov for å gjøre det igjen, eller dra det lengre. 

For meg er det behov for å kjenne den jeg har sex med ja, og det er ok. Jeg har likevel hatt mye bra og vill sex. Tror ikke at jeg har gått glipp av så mye. Av og til hadde det vært fint å kunne ha ons når man er singel og nøden, men når venninner forteller om ons tenker jeg som regel at jeg er glad for å ikke ha opplevd slike ting. Det høres sjelden fantastisk ut. 

 

Anonymkode: 4024f...a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske vanlig å kjenne det sånn. Ikke noe du skal stresse med. Ta den tida du trenger. Og ikke sammenlign deg med andre! Noen får et kick av å hoppe til sengs med en "fremmed", men mange trenger å føle en mental eller følelsesmessig forbindelse med fyren før de gjør det. Det viktigste er at du følger magefølelsen og ikke tenker på hva du "burde" gjøre. Og hvis noen blir sure fordi du ikke vil ha sex med en gang må du bare komme deg vekk. 

Anonymkode: 205c0...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange løse mannfolk der ute. Viktig å prøve ikke bli smitta av disse løspikkene. 

Anonymkode: 1f7d0...9c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...