Gå til innhold

Det er bare "feil" menn på sjekkeapper, hvor finne en god match?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er rart at så mange sier dette, min erfaring er det motsatte. 

Nesten alle menn som har skrevet til meg har spurt noe relatert til bioen min. Jeg tror kanskje i verste fall at menn kun ser på bildene når de sviper, men leser bioen hvis det blir match og han har lyst til å chatte med henne. Dette forutsetter at man skriver noe i bioen som er lett å bygge videre på.

Og til TS, jeg tror det er selvtilliten din som er ditt største problem. Ingenting er så sjarmerende som mennesker som tør å vise hvem de er. For at en mann skal bli glad i deg, må du være glad i deg selv. Vær stolt av den du er, så er det mye lettere å finne noen man passer med

Anonymkode: 702ee...050

Jepp. Hender jeg leser først, men ikke alltid. Hvis utseendet ikke er innenfor, så er jo ikke teksten særlig interessant, og hender at jeg dropper å lese hvis hun er pen nok. Da kan jeg uansett se på den om vi matcher. 

Og hvis det viser seg at hun har en elendig holdning (for eksempel viser frustrasjon, virker negativ, aggressiv osv) i teksten etter at vi matchet, så er det bare å slette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

spille final fantasy og se på anime

hadde du vært mann så hadde jeg matcha med deg med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/10/2019 at 5:04 PM, AnonymBruker said:

Jeg er en jente som ble singel i høst etter et langvarig forhold, og jeg har akkurat begynt å tenke på å date. Problemet mitt er at de mannfolka jeg møter ute eller ser på sjekkeapper ikke er mine typer i det heletatt. 

Jeg regner med det er fordi jeg selv er typen som ikke er så glad i festing og det å være ute hver helg, ikke er sykelig opptatt av kropp, trening eller utseende, og ikke er ute etter ONS. For det er kun disse jeg finner. 

Jeg liker best å bruke fritiden på serier, filmer og gaming. Det er heller ikke det at jeg ikke liker å trene eller se bra ut, men når jeg kommer hjem så vil jeg bare kose meg i joggebukse og hettegenser 🤭 Jeg har også en humor som kanskje oppfattes som både grov og litt barnslig, og liker typisk humor ala 9gag og serier som rick and morty. 

Jeg skjønner jo at de mannfolka jeg liker kanskje tilbringer tiden sin foran skjermen og kanskje ikke er de mest utadvente, men hvor i huleste skal man finne dem da? Er det noen som har noen tips?? 

Anonymkode: 78717...d98

Alle er på «sjekkeapper»  i Norge. Det finns ikke noen hemmelig gruppe av single menn som unngår nettdating  

Om du er ikke fornøyd med utvalget se på deg selv også. Man kan ikje bare sutre og påstå at noe er galt med alle andre. 

Anonymkode: 044b7...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 18.07, Okapi skrev:

Enig der. Frustrerende mange som ikke har profiltekst i det hele tatt, eventuelt bare nevner et høydekrav eller at de liker trening. 

Haha, jeg opplevde å få masse likes da jeg ikke hadde noen profiltekst, med én gang jeg skrev litt om meg selv, sank antallet interessenter drastisk :P 

Anonymkode: b123d...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant drømmemannen på tinder😍 Han hadde endatil et bilde i bar overkropp, det er egentlig sånne profiler jeg ikke matcher med. Men han var så fin og hadde så fine øyne at jeg matchet allikevel. Og vi var åpne om hva vi ønsket og var ute etter med en gang. Så bare vær deg selv i samtalene du har på tinder, så finner du kanskje en god match😊

Anbefaler tinder gull forresten, fint å se hvem som liker deg😊

Anonymkode: b9807...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd andre arenaer. Hvis mennene på Tinder er som kvinnene er det ikke mye å skrive hjem om. Som mann har jeg opplevd at samtlige kvinner enten ghoster før date eller aldri svarer på første melding. På Sukker har jeg aldri opplevd ghosting, og opplever også at kvinner selv tar kontakt - og da kvinner som har vært mer attraktive enn de jeg har matcha med på Tinder. Tinder er nok tidenes dårligste sted å finne seg noe for de aller, aller fleste.

Anonymkode: c0e7a...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg opplevde å få masse likes da jeg ikke hadde noen profiltekst, med én gang jeg skrev litt om meg selv, sank antallet interessenter drastisk :P 

Anonymkode: b123d...aa5

Ja, men da vedder jeg på at de du matchet med passet bedre til deg 😊 Kvalitet over kvantitet 😍

Anonymkode: 702ee...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder I Norge er en alminnelig tjeneste. De fleste  singel bruken den. Om du møte noen singel et annen sted er det sannsynlig at de er også på Tinder. 

Problemet med Tinder og andre nettdating apper er at de skapet et dårlig stemning. Ikke minst for kvinner som rask kan utvikle utvikle en oppfatning at normal menn er helt verdiløs og kan lett bytes. Men statistikk sett er single menn på Tinder ganske lik profilen av single menn i de fleste norske byene. 

Anonymkode: 044b7...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen, takk for mange svar. 

Jeg skjønner nå at jeg som jente kanskje må skrive mer utfyllende i profilen for å finne de rette mannfolkene, da mange menn lar være å skrive at de er gamere, ikke interessert i friluftsliv og foretrekker hjemmekvelder selv om dette er tilfellet. Huff, dating er søren ikke lett i dag, og jeg merker at det nesten er 10 år siden jeg var singel sist. 

Da lurer jeg også på hvor åpen man skal være når det kommer til sexpreferanser også jeg? Siden jeg styrer unna alt som har med ONS å gjøre så har sex ikke kommet opp naturlig i de samtalene jeg har hatt. Men så er det slik at jeg har noen "kinks" som det er viktig at en potensiell kjæreste også liker naturligvis, da det er en stor del av mitt sexliv. Hvordan/hvor/når kommer eventuelt slikt opp??

Anonymkode: 78717...d98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg også på hvor åpen man skal være når det kommer til sexpreferanser også jeg? Siden jeg styrer unna alt som har med ONS å gjøre så har sex ikke kommet opp naturlig i de samtalene jeg har hatt. Men så er det slik at jeg har noen "kinks" som det er viktig at en potensiell kjæreste også liker naturligvis, da det er en stor del av mitt sexliv. Hvordan/hvor/når kommer eventuelt slikt opp??

Vanskelig den der, men hvis det er viktig nok, så bør gi noen signaler i bioen,  ev via hint i bilder, eller bokstavforkortelser. Hvis du skriver tydelig at du ønsker en mann som er sånn og sånn, så virker du ikke mindre seriøs av den grunn. Du trenger ikke være detaljert og eksplisitt, men du signaliserer at du har noen ønsker og krav, og dermed blir det et tema tidligere.  M50

Anonymkode: 494dd...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...