Gå til innhold

Liseberg/Gøteborg. Stockholm eller København?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helg/Langhelg. Alder;spreke 80 åringer. 50 åringer og 14/16 åringer.

Hvor ville dere dratt og har dere evt tips om forskjellige ting der dere tipser? Vi har aldri vært noen av stedene.

Vi drar på våren/tidlig sommer.

Anonymkode: de1c6...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stockholm. En vakker by med å se på. En tur til gamlebyen er et must og for den eventyrlystne anbefales en tur til gröna Lund. Tantolunden er også en anbefaling https://www.visitstockholm.com/see--do/attractions/tantolunden/

 

Ang Gøteborg føler jeg du har Liseberg,men thats it og København synes jeg personlig ikke er like koselig som Stockholm 

Anonymkode: def10...9ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

København. 

Anbefaler å spise tradisjonelle smørrebrød (gjerne med moderne twist) til lunsj (frokost) en dag, Nyhavn, Refshaleøen, Tivoli (gjerne om kvelden), Kødbyen, Rundetårn, gatene rundt Strøget, Illums, vegetarkafeer, dra ut til Louisiana hvis dere er interesserte i kunst, Dyrehavsbakken, et utall museer, vintageshopping, gammeldags bodega (med innerøyking og billig øl), røde pølser og øl og is med guf. 

Anonymkode: a768b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

København. 

Anbefaler å spise tradisjonelle smørrebrød (gjerne med moderne twist) til lunsj (frokost) en dag, Nyhavn, Refshaleøen, Tivoli (gjerne om kvelden), Kødbyen, Rundetårn, gatene rundt Strøget, Illums, vegetarkafeer, dra ut til Louisiana hvis dere er interesserte i kunst, Dyrehavsbakken, et utall museer, vintageshopping, gammeldags bodega (med innerøyking og billig øl), røde pølser og øl og is med guf. 

Anonymkode: a768b...829

Hørtes kult ut, men husk vi har med oss 80 åringer (besteforeldre) og 14/16 åringer. Så tre generasjoner😊

Anonymkode: de1c6...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøteborg har en veldig fin botanisk hage som besteforeldrene sikkert vil like. Tulipanblomstringa på våren.

Anonymkode: e78e9...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Hørtes kult ut, men husk vi har med oss 80 åringer (besteforeldre) og 14/16 åringer. Så tre generasjoner😊

Anonymkode: de1c6...de7

Ja, jeg leste det, derfor valgte jeg ut typiske turist-ting som passer for alle. Typiske ting for førstegangsbesøkende i alle aldre (minus bodega). :) 

Dere kan også ta en båttur, besøke et av slottene eller gå i zoo. 

Anonymkode: a768b...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg leste det, derfor valgte jeg ut typiske turist-ting som passer for alle. Typiske ting for førstegangsbesøkende i alle aldre (minus bodega). :) 

Dere kan også ta en båttur, besøke et av slottene eller gå i zoo. 

Anonymkode: a768b...829

Supert! Hvilket tidspunkt ville du anbefale å dra? Holder det med fredag- søndag eller anbefaler du langhelg?

Anonymkode: de1c6...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...